Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Педагогика

Управління навчальним закладом

Тип: отчет по практике
Категория: Педагогика
Скачать
Купить
Організація навчально-виховного процесу у середній загальноосвітній школа №97 I-III ступенів м. Львова; матеріально-технічна та навчально-методична база. Характеристика педагогічних кадрів. Дослідження гендерного впливу в управлінні навчальним закладом.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Міністерство освіти і науки України

Національний університет «Львівська політехніка»

Кафедра ППСУ

ЗВІТ З ПРАКТИКИ

за темою кваліфікаційної роботи магістра спеціальності 8.000009 “Управління навчальним закладом”

Львів - 2014

ЗМІСТ

ВСТУП

Розділ 1. База практики

1.1 Загальні відомості про навчальний заклад

1.2 Матеріально-технічна та навчально-методична база

1.3 Організація навчально - виховного процесу

1.4 Характеристика педагогічних кадрів

1.5 Методична робота

Розділ 2. Дослідження гендерного впливу в управлінні навчальним закладом

ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТОК

ВСТУП

Під час проходження практики на базі середньої загальноосвітньої школи №97 м. Львова я збільшив свої теоретичні знання а також збільшив свій практичний досвід в управлінні навчальним закладом. А також ознайомився:

історією навчального закладу;

структурою навчального закладу (особливостями керівництва навчально-виховним процесом:

· основними ланками (компонентами) процесу управління навчальним процесом школи

· основними ланками (компонентами) управління виховним процесом школи

· орієнтовним переліком основних наказів (розпоряджень) керівника навчального закладу;

· обов'язками адміністративно-управлінського персоналу навчального закладу;

· особливостями діагностики соціально-психологічного клімату педагогічного колективу;

· особливостями стилю управління керівника навчального закладу;

4) плануванням роботи навчальним закладом:

- плануванням роботи навчального закладу (його підрозділу) (види планів);

· методикою складання навчального розкладу;

способами виявлення, вивчення й впровадження передового педагогічного досвіду:

контролюючою діяльністю адміністрації навчального закладу;

основними формами взаємодії навчального закладу з громадськістю та родинами учнів (студентів);

основними видами документації навчального закладу

Розділ 1. База практики

1.1 Загальні відомості про навчальний заклад

Середня загальноосвітня школа №97 I-III ступенів м. Львова була створена в 1991 році. На території школи є пам'ятник героям України. Перший випускний екзамен - червень 1993 року. З 1995-2002 рік функціонував спеціалізований клас «Футбол». З 1998 року запроваджено спортивний захід «Козацькі змагання». А з 2004 року функціонує клас філологічного профілю (Українська філологія).

Юридична адреса: 79000, Львів, вул. Миколайчука 18, тел. 94-37-22.

У своїй діяльності СЗШ №97 керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, власним статутом.

1.2 Матеріально-технічна база закладу

СЗШ № 97 має таку матеріально-технічну базу:

- 32 кабінети

- 2 комп'ютерних класи

- 2 спортивних зала

- басейн і тренажерний зал

- спортивний майданчик

- актовий зал

- 3 майстерні

- бібліотека

- їдальня

Територія школи частково огороджена, зелена зона складає 5% території Під'їздні шляхи та прилягаючі до школи території викладена плитами. Частину території школи займає спортивний майданчик, обладнання якого пофарбоване і має гарний вигляд.

З метою забезпечення безпечного проведення навчально-виховного процесу адміністрацією школи проводиться ряд комплексних заходів відповідно до річної циклограми з охорони праці:

Оформлення акту підготовки школи до нового навчального року;

Видання наказу «Про призначення відповідальних осіб за роботу з охорони праці та безпеку життєдіяльності»;

Проведення вступного інструктажу з учнями та новоприбулими працівниками;

Видання наказів «Про організацію роботи з охорони праці в поточному навчальному році», «Про посилення протипожежного захисту в осінньо-зимовий період», «Про дотримання пожежної безпеки під час новорічних свят»;

Наказ «Про заходи щодо запобігання дитячого та виробничого травматизму»;

Перевірка захисного заземлення й опору ізоляції електромереж;

Контроль за проведенням конкурсів знавців пожежної справи та правил дорожнього руху;

Підсумки роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності за навчальний рік;

Звіт комісії з охорони праці на зборах трудового колективу.

Рис.1.1 Бібліотечний фонд школи

1.3 Організація навчально-виховного процесу

Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів для. Робочий навчальний план школи погоджується затверджується управлінням освіти.

У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків (щоденний, тижневий) та режим роботи (щоденний,річний). Школа здійснює навчально-виховний процес за денною формою навчання,5-денним робочим тижнем.

Учасниками навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі є:

Учні - 730:

Директор - 1:

Заступники - 1;

Педагогічні працівники - 63;

Педагоги сумісники - 5;

Психологи, бібліотекарі - 2.

Школа обирає форми, засоби і методи навчання і виховання у межах, визначених Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту” та власним Статутом.

Прийом учнiв до класів з поглибленим вивченням окремих предметів, проводиться на пiдставi заяви батьків або осіб, які їх замінюють, на конкурсній основi.

Зарахування учнiв до школи здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом директора, що видається на підставі особистої заяви (для неповнолітніх -- заяви батьків або осiб, якi їх замiнюють) або направлень органів управління освітою, а також свідоцтва про народження (копії), медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу), довідок про місце роботи батьків та склад сім'ї. До першого класу зараховуються, як правило, діти з 6 років.

Поділ класів на групи на уроках з окремих предметів у школі здійснюється згiдно з нормативами, встановленими Міністерством освіти і науки . Навчально-виховний процес здійснюється за різними формами: у вигляді уроків, лекцій, лабораторно-практичних та семінарських занять, заліків, диспутів, навчально-виробничих екскурсій тощо.

Навчальний рік у школі починається 1 вересня . Навчальні заняття розпочинаються лише за наявності акта, що підтверджує підготовку приміщення загальноосвітнього навчального закладу для роботи у новому навчальному році. Тривалість навчального року обумовлюється виконанням навчальних програм з усiх предметів.

Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.

Тривалість уроків у загальноосвітньому навчальному закладі становить: у перших класах -- одиннадцятих - 45 хвилин.

Тривалiсть перерв між уроками встановлюється з урахуванням потреб в організації активного відпочинку i харчування учнів, але не менш як 10 хвилин.

Розклад урокiв складається відповідно до робочого навчального плану з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог і затверджується директором школи.

Зміст, обсяг і характер домашніх завдань визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.

У школі здійснюється тематичний облік знань, умінь і навичок учнів (вихованців). Система оцінювання навчальної праці учнів (вихованців) повинна бути стимулюючою. Оцінки за чверть або півріччя (семестр), річні, екзаменаційні i підсумкові виставляються обов'язково.

Щотижня, учням 1-11-х класів класними керівниками виставляються оцінки з поведінки. Оцінка з поведінки є зразкова, добра, задовільна, незадовільна. У документі про освіту (свідоцтво, атестат) оцінка з поведінки не виставляється.

Навчання у випускних 9 i 11 класах школи завершується державною підсумковою атестацією. Зміст, форма і порядок державної підсумкової атестації, а також переведення й випуску учнів школи встановлюються Міністерством освіти і науки. За результатами навчання учням (випускникам) видається відповідний документ (табель, свідоцтво, атестат, довідка).

За успіхи у навчанні для учнів встановлюються такі форми морального заохочення

Похвальні листи;

Свідоцтво про базову загальну середню освіту «з відзнакою»;

Атестати про повну загальну середню освіту;

Золота медаль «За високі досягнення у навчанні»;

Срібна медаль «За досягнення у навчанні»;

Другие файлы:

Управління навчальним закладом на принципах лідерства
Суть, завдання, соціально-педагогічні функції та принципи управління навчальним закладом. Аналіз нормативно-правової бази щодо управління навчальним з...

Автоматизована система управління навчальним закладом
Розроблення ефективної інформаційно-аналітичної системи управління вищим навчальним закладом. Структура бази даних університету ПолтНТУ імені Юрія Кон...

Інформаційне обслуговування та технічне забезпечення процесу документації управління навчальним закладом
Програмне забезпечення та шляхи автоматизації інформаційної системи управління школи. Побудова імітаційної моделі управлінських процесів за допомогою...

Управління навчальним закладом як середовищем інтелектуального розвитку особистості
Знайомство з перспективними напрямками управління процесом інтелектуального розвитку молоді в умовах професійно-технічного навчального закладу. Характ...

Аксіологічні проблеми управлінської діяльності робітника освіти в умовах модернізації освітньої галузі в Україні
Визначення якісної моделі ціннісної орієнтації в управлінській діяльності, що забезпечує успішне керівництво загальноосвітнім навчальним закладом. Рол...