Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Місія і загальнофірмові цілі як основа виробки стратегії

Тип: Курсовая
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить

Для підприємства будь-якої форми власності і будь-яких масштабів господарської діяльності істотно управління господарською діяльністю, визначення стратегії, а так само планування. В даний час керівники українських підприємств змушені схвалювати господарські рішення в умовах невизначеності наслідків таких рішень, до того ж при недоліку економічних, комерційних знань і практичного досвіду роботи в нових умовах.

Багато які господарські зони, в яких працюють підприємства, характеризуються підвищеним ризиком, оскільки немає достатнього знання про поведінку споживачів, позиції конкурентів, про правильний вибір партнерів, немає надійних джерел отримання комерційної і іншої інформації. Крім того у українських менеджерів немає досвіду в управлінні фірмами в ринкових умовах. В збутовій діяльності підприємств України існує безліч проблем. Керівники підприємств, що проводять кінцеву або проміжну продукцію, відчувають обмеження з боку платоспроможного попиту населення і підприємств-споживачів.

Питання збуту увійшло до сфери безпосереднього контролю керівництва підприємств. Як правило, держпідприємства не мали і не мають кваліфікованих працівників служби збуту. Зараз майже всі підприємства усвідомили важливість збутової програми. Більшості з них доводиться вирішувати тактичні питання, оскільки багато хто вже зіткнувся з проблемою затоварювання складів своєю продукцією і різкого падіння попиту на неї. Залишилася неясна стратегія збуту продукції на ринку.

Намагаючись міняти асортимент, багато які підприємства, що виробляли продукти виробничого призначення, починають переходити на споживацькі товари. Якщо ж випускається продукція виробничого призначення, то в деяких випадках підприємства розвивають і підрозділи, споживаючі цю продукцію. Перебудовувавши асортимент, підприємства сталі наперед прогнозувати збут і знаходити споживачів своєї продукції.

Другие файлы:

Місія і принципи організації та її підрозділу
Визначення поняття "корпоративна місія". "Зухвалі цілі", які сприяють успішній діяльності компанії. Основні принципи організації та її підрозділу. Пон...

Аналіз та розробка фінансової стратегії організації на прикладі ВАТ ім. газ. "Известия"
Аналіз господарсько-економічної діяльності підприємства. Оцінка внутрішнього середовища організації. Місія і цілі організації, аналіз її сильних і сла...

Стратегічний менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Вибір стратегічного профілю зовнішньоекономічної діяльності. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішньому ринку. Місія і цілі організації,...

Поняття підприємства
Підприємство – це первинна організаційно відокремлена і економічно самостійна ланка народного господарства, яка виробляє продукцію, виконує роботу, на...

Стратегія управління як основа менеджменту
Стратегія управління та його необхідність. Стратегічні альтернативи та необхідність розробки програми реалізації стратегії. Цілі та формування місії....