Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Характеристика діяльності підприємства "ОК Одеса"

Тип: реферат
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Дослідження значення інформації в управлінні готельним підприємством. Характеристика організації інформаційно-рекламного обслуговування у "ОК Одеса", автоматизації робочих місць. Аналіз недоліків у системі бронювання та резервування готельних номерів.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Зміст

Вступ

1. Значення та необхідність інформації в управлінні готельним підприємством

2. Основна частина

2.1 Характеристика «ОК Одеса»

2.2 Характеристика та види інформації, що використовується в управлінні «ОК Одеса»

2.3 Призначення автоматизації робочих місць у «ОК Одеса»

2.4 Організація інформаційно-рекламного обслуговування у «ОК Одеса»

Висновки та пропозиції

Список використаної літератури

Вступ

Сучасне суспільство характеризується швидким розповсюдженням нових інформаційних технологій і радикальними змінами соціально-економічного життя під впливом цих процесів. Останнє десятиріччя ознаменувалися стійкою тенденцією розвитку інформатизації процесів управління підприємствами туристичної сфери. Туризм сьогодні - це глобальний бізнес, у якому приймають участь крупні авіакомпанії, готелі та туристичні корпорації всього світу. Активне впровадження сучасних інформаційних технологій у діяльність туристичних підприємств є необхідною умовою їх успішної роботи, оскільки точність, надійність, оперативність і висока швидкість обробки та передачі інформації визначає ефективність управлінських рішень у цій сфері. Крупні капітальні вкладення у нові технології приведуть до вертикальної, горизонтальної та діагональної інтеграції туристичних підприємств. Інформаційні технології забезпечують значний ріст продуктивності у сфері послуг, а також у туризмі. Туризм у Криму - одна з найперспективніших індустрій. Зупиняючим фактором для бурного та якісного розвитку туризму у Криму є низка інформаційна грамотність та слабкі комунікації. Саме тому питання розвитку інформаційних технологій у туризмі дуже актуально для кримських туристичних фірм в умовах глобалізації економіки.

Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблемам ефективного використання інформаційних технологій у туризмі присвячені наукові розробки вітчизняних та закордонних вчених. Вітчизняні підприємства, стикаючись з проблемами забезпечення конкурентоспроможності туристичних послуг, не ефективно використовують вироблений зарубіжними туристичними фірмами інструментарій сучасних інформаційних технологій. У зв'язку з цим, метою написання статті є дослідження ефективності та переваг використання сучасних інформаційних технологій та перспективи їх застосування на підприємствах туристичної галузі Одеси.

Дослідження основних проблем туристичних фірм у Одесі дають наступні результати:

1. Слабкі комунікації.

Більшість сайтів туристичних підприємств використовуються як інформаційно-рекламний канал, який надає актуальну інформацію, що постійно оновлюється. Але, проведені дослідження довели, що в середньому тільки 12,3% туристичних фірм Одеси мають власний сайт.

В інших він взагалі відсутній або з моменту створення не оновлювалася і утримує застарілу інформацію.

2. Недостатній рівень підготовки менеджерів з інформаційних технологій та низка інформаційна грамотність.

Переважна кількість робітників туристичної галузі має гуманітарну освіту, що викликає певні труднощі в роботі з комп'ютером та Інтернетом. Навчання співробітників або найм професіоналів потребує додаткових фінансових коштів та далеко не всі туристичні підприємства Одеси можуть дозволити собі утримувати у штаті фахівців з інформаційних технологій. 3. Більшість одеських туристичних фірм дають далеко не повну інформацію клієнтам на своїх сайтах щодо місця готелю або пансіонату (дуже часто відсутня інформація що до місця знаходження об'єктів від морю), також інформація про вартість послуг нерідко буває застарілою та неточною.

4. Значні недоліки у системі бронювання та резервування готельних номерів. Найбільше розповсюдження отримала система резервування номерів, коли турист придбає номер у готелі (чотирьох, трьох чи п'яти зірковому - як вказано у прайсі), але не знає назви цього готелю до самого приїзду. Така система називається у різних операторів по-різному: ROULETTE, TEZ-EXPRESS та інші. Багато хто віддає перевагу такий системі, тому що вона дозволяє значно заощаджувати бюджет на поїздку та, якщо пощастить, попасти у гарний готель. Найчастіше, результат не виправдовує сподівань туриста.

1. Значення та необхідність інформації в управлінні готельним підприємством

готельний рекламний інформаційний автоматизація

Інформація - це знання про особливий факт, подію або ситуацію.

Інформація - це сукупність відомостей, повідомлень про господарську діяльність підприємств та їх зовнішнє середовище.

Менеджери в організаціях використовують інформацію, щоб аналізувати і вирішувати проблеми. Вони залежать від інформації. Зазвичай люди не роблять різниці між інформацією і даними. Дані є характеристиками фактів і подій, вони є джерелом інформації. Але самі по собі дані нічого не варті. Для того щоб зрозуміти, як менеджери використовують інформацію в організаціях, охарактеризуємо інформаційні потреби в двох вимірах:

-рівень, на якому використовується інформація в організації;

-тип використовуваної інформації.

Управлінська діяльність на різних рівнях в організаціях іноді потребує різних видів інформації. На стратегічному рівні управління менеджери мають потребу в інформації, що допомагає їм планувати і приймати рішення про довгостроковий напрям діяльності фірми. Вони повинні уважно проаналізувати зовнішнє оточення організації, щоб знайти і застосувати рішення, які допоможуть фірмі ефективно діяти в цьому оточенні через визначений час. Необхідна на цьому рівні інформація - комплексна, не рутинна й орієнтована на перспективу.

Ефективне управління підприємством неможливе без достовірної і високо цінної інформації.

Враховуючи те, що інформаційна підсистема підприємства досить складна, на практиці виділяються менш складні її елементи.

Так, для забезпечення ефективного управління керуюча підсистема може поділятися на значну кількість частин, деякі частини інформаційної підсистеми можуть мати загальні елементи. Так, різні по відношенню до окремих частин управляючої підсистеми інформаційні підсистеми можуть приводитися в дію одними й тими самими управлінськими працівниками. Загальними можуть бути засоби передачі інформації, технічні засоби, порядок її перетворенім тощо.

Основними завданнями інформаційної підсистеми є:

1) координація діяльності по збору і оброблення фінансових звітів на вищому рівні управління і в підрозділах підприємства, щоб підвищити якість і забезпечити своєчасне надходження фінансової інформації по підприємству в цілому;

2) визначення основних напрямів системи збору, оброблення і зберігання первинних відомостей;

3) визначення основних напрямів розвитку технології оброблення інформації;

4) проведення багатоваріантних розрахунків у процесі розробки програм планування, маркетингу, контролю, збирання й оброблення цифрової інформації;

5) розробка програмного забезпечення, створення і використання банків даних;

6) визначення обґрунтованих потреб у технічних засобах (в. тому числі комп'ютерної техніки) по підприємству в цілому і в кожному його підрозділі;

7) визначення основних вимог до змісту інформації та її характеру залежно від цілеспрямованості та ін.

Інформація, яка необхідна для рівня менеджменту підрозділів або виробничих одиниць, стосується скеровуючи і контрольних дій підпорядкованих одиниць в організації.

Основними функціями інформаційної підсистеми є збирання, оброблення, передача, зберігання і подання інформації, необхідної для процесу управління, за допомогою якої здійснюються комунікації між управляючою і скеровуючою підсистемами

У міру того, як інформація обробляється, менеджери мають необхідність у різних типах інформації. Існує сім типів інформації. Перший її тип є загальним. Загальна інформація - це та інформація, що виникає випадково або у відповідь на неспецифічні запити чи пошуки. Вона відповідає на питання: «Що ви хочете знати?»

Оскільки загальна інформація є широкою, її важко визначити заздалегідь і складно підтримувати в комп'ютерних системах. Загальна інформація більше використовується на стратегічному рівні, ніж на операційному. Вона не використовується на рівні здійснення угод.

Здійснення угод цілком зосереджено на специфічній інформації, тобто інформації, що задовольняє особливим вимогам. Специфічна інформація може бути запитана, коли Ви перевіряєте, який баланс на Вашому контрольному рахунку в автоматизованій касовій машині. Специфічна інформація може бути і незапитаною, наприклад, коли Ви одержуєте повідомлення, що вартість користування Вашим телефоном збільшилася.

Стимулювальна інформація подібна до специфічної тим, що вона занадто специфічна. Якщо специфічна інформація просто робить одержувача обізнаним у чому-небудь, то стимулювальна потребує дії. Необхідна дія є майже автоматичною, вона заздалегідь запрограмована. Стимулювальна інформація може бути запитаною чи ні, і стимульована дія може бути будь-якого типу.

Виняткова інформація подібна до стимулювальної оскільки вона стимулює дію. Однак виникають складності через те, що вона стимулює специфічний тип дії, і через те, що запитується загальною вимогою. Проте ні для стимулювальної, н...

Другие файлы:

Структура та організація господарської діяльності приватного підприємства
Оцінка ефективності господарсько-фінансового стану торговельного підприємства на прикладі ПП "Богдан". Аналіз структури та фінансово-господарської дія...

Фінансові результати діяльності підприємства
Прибуток як основний результат діяльності підприємства. Аналіз формування фінансових результатів від різних видів діяльності, звітність, динаміка приб...

Аналіз діяльності ВАТ "Київський маргариновий завод"
Загальна характеристика підприємства та організація його діяльності. Правові основи створення та забезпечення діяльності підприємства. Структура управ...

Економічна діяльність підприємства "Будівельна компанія ТОВ Степ"
Загальна характеристика діяльності підприємства "Будівельна компанія ТОВ Степ". Особливості нарахування амортизації; реструктуризація підприємства. Ос...

Аналіз та управління операційною діяльностю підприємства
Сутність операційної діяльності підприємства. Особливості розробки виробничої програми підприємства. Формування операційного прибутку. Характеристика...