Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Технологія приймання, розміщення та обслуговування споживачів готельних послуг в закладі ГК "Оболонь"

Тип: курсовая работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Вивчення готельного господарства, його організації та технології обслуговування споживачів готельних послуг. Дослідження функціональних обов’язків працівників поверхової служби, організації та планування праці, правил внутрішнього трудового розпорядку.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Вступ

В рамках надання готельно-туристичних послуг актуалізується питання організації готельних послуг, зростання ролі готельного бізнесу в структурі економіки, зростанні вартості, якості та асортименту готельних послуг.

Метою дослідження є вивчення готельного господарства, його організації та технологія обслуговування споживачів готельних послуг. Для реалізації поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:

· визначити поняття готелю;

· вивчити класифікацію готельних послуг;

· розглянути законодавчі вимоги до організації основних та додаткових готельних послуг;

· розглянути організацію готельного господарства готелю «Оболонь»;

· визначити основні та додаткові послуги, що надаються готелем «Оболонь»;

Об'єктом дослідження є готель «Оболонь». Предметом дослідження є організація та технологія обслуговування споживачів готельних послуг.

Інформаційною базою дослідження є нормативні акти, що регулюють створення та ведення готельного господарства, порядок сертифікації його послуг, періодичні видання, що розглядають особливості організації основних та додаткових готельних послуг, інформація про особливості організації та технології обслуговування споживачів готельних послуг на прикладі готелю «Оболонь».

Розділ I. Загальна характеристика закладу розміщення ГК «Оболонь»

1.1 Місце розташування, підпорядкованість, призначення, рівень комфорту, види послуг, місткість, поверховість, типи номерів

Сучасна будівля готелю знаходиться в «Нових липках» - новому районі столиці на правому березі Дніпра. Ця респектабельна частина міста отримала назву на честь стародавнього району "Липки". Місце, де розташований готель, на сьогоднішній день, є одним з найбільш комфортабельних, престижних і сучасних районів Києва. Перебуваючи далеко від галасливих центральних автострад міста і поєднуючи в собі стиль і комфорт, готель «Оболонь» приваблює численних постояльців своїм домашнім затишком. Теплі постільні тони вишуканого інтер'єру, високоякісні меблі і сантехніка, сучасна система безпеки, індивідуальний підхід до кожного клієнта і високий рівень обслуговування в цілому створюють атмосферу, характерну для традиційних класичних європейських готелів. Просторі, комфортабельні номери обладнані сучасними меблями, кондиціонером, супутниковим телебаченням, телефоном з автоматичним міжміським та міжнародним зв'язком, міні баром та холодильником. У просторій ванній кімнаті будь-якого з номерів ви знайдете фірмовий комплект туалетного приладдя, фен і завжди свіжі рушники.

Обслуговування апартаментів проводиться 24 години на добу. До ваших послуг надано англомовний портьє, факс, електронна пошта, замовлення таксі, квитків у театр, резервування столиків у ресторанах, довідкова інформація. При попередньому узгодженні може бути організований трансфер, екскурсії по Києву та Україні. Ви можете замовити сніданок або вечерю в номер, заздалегідь вибравши блюдо в меню. Приємно відпочити і розслабиться можна в барі готелю, випробувати удачу - в розташованому поряд казино, а насолодиться тишею і спокоєм - прогулявшись по дніпровській набережній. Якщо ви приїхали в столицю з діловою місією, вам допоможуть організувати конференцію або презентацію в бізнес-центрі, що має зал на 120 місць і конференц-рум бізнес-класу. Wi-Fi тепер доступний у всьому готелі "Obolon", підключаючись до існуючого швидкодіючому з'єднанню, роблять нас кращим готелем у Києві, яка пропонує доступ до інтернет для всіх гостей готелю.

Бар готелю "Оболонь" - це прекрасне місце для відпочинку, зустрічей з друзями або діловими партнерами. Просторий, затишний, з сучасним дизайном інтер'єру, він користується заслуженою любов'ю городян і гостей міста. У меню - холодні і гарячі страви, величезний вибір оригінальних десертів, коктейлів і напоїв. Цінителі хорошої кухні по достоїнству оцінять наданий вибір.

Комплекс додаткових послуг, пропонований готелем «Оболонь», дає можливість кожному клієнтові відчути себе тут по-домашньому комфортно. Вивчаючи потреби відвідувачів, персонал готелю проводить цікаві акції для клієнтів, та й просто підносить приємні сюрпризи своїм постояльцям.

Типи номерів:

Одномісний номер (категорії А)

Одномісний номер загальною площею 26,4 м2. Складається з передпокою з дзеркальним вбудованим шафою, спальні, ванної кімнати, оснащеної душовою кабінкою, феном і комплектом особистої гігієни. Номер обладнаний сучасною дерев'яними меблями, телевізором з дистанційним управлінням, доступ до інтернет, телефоном з виходом на міжнародний зв'язок, холодильником і міні баром. У вартість проживання включено: розміщення, піднос багажу, відкрита автостоянка, сніданок (шведський стіл).

Одномісний номер (категорії В)

Покращений одномісний номер загальною площею 37,1 м2. Складається з передпокою з дзеркальним вбудованим шафою, спальні, ванної кімнати, оснащеної душовою кабінкою, феном і комплектом особистої гігієни. Номер обладнаний сучасною дерев'яними меблями, кондиціонером, телевізором з дистанційним управлінням, доступ до інтернет, телефоном з виходом на міжнародний зв'язок, холодильником і міні баром. У вартість проживання включено: розміщення, піднос багажу, відкрита автостоянка, сніданок (шведський стіл).

Полулюкс (категорії А)

Комфортабельний номер загальною площею 40,5 м2. Складається з передпокою з дзеркальним вбудованим шафою, просторого залу, спальні, ванної кімнати, оснащеної душовою кабіною, феном і комплектом особистої гігієни. Номер обладнаний сучасною дерев'яними меблями, кондиціонером, телевізором з дистанційним управлінням, доступ до інтернет, телефоном з виходом на міжнародний зв'язок, холодильником і міні баром. У вартість проживання включено: розміщення, піднос багажу, відкрита автостоянка, сніданок (шведський стіл).

Полулюкс (категорії В)

Поліпшений комфортабельний номер загальною площею 44,9 м2. Складається з передпокою з дзеркальним вбудованим шафою, просторої вітальні, спальні, ванної кімнати, оснащеної душовою кабінкою, феном і комплектом особистої гігієни. Номер обладнаний сучасною дерев'яними меблями, кондиціонером, телевізором з дистанційним управлінням, доступ до інтернет, телефоном з міжнародним зв'язком, холодильником і міні баром. У вартість проживання включено: розміщення, піднос багажу, відкрита автостоянка, сніданок (шведський стіл).

Люкс (категорії А)

Просторий вишуканий номер загальною площею 73,9 м2. Складається з передпокою з дзеркальним вбудованим шафою, просторої вітальні, 2-х затишних спалень, ванної кімнати, оснащеної душовою кабінкою, феном і комплектом особистої гігієни. Номер обладнаний сучасною дерев'яними меблями, кондиціонером, телевізором з дистанційним управлінням, доступ до інтернет, телефоном з виходом на міжнародний зв'язок, холодильником і міні баром. У вартість проживання включено: розміщення, піднос багажу, користування супутниковим телебаченням, відкрита автостоянка, сніданок (шведський стіл).

Люкс (категорії В)

Просторий вишуканий номер загальною площею 81,1 м2. Складається з передпокою з дзеркальним вбудованим шафою, просторої вітальні, 2-х затишних спалень, ванної кімнати, оснащеної душовою кабінкою, феном і комплектом особистої гігієни. Номер обладнаний сучасною дерев'яними меблями, кондиціонером, телевізором з дистанційним управлінням, доступ до інтернет, телефоном з виходом на міжнародний зв'язок, холодильником і міні баром. У вартість проживання включено: розміщення, піднос багажу, користування супутниковим телебаченням, відкрита автостоянка, сніданок (шведський стіл).

У холі кожного поверху є м'який куточок і встановлений кулер. Бажаючі можуть відпочити на зручному дивані, помилуватися акварелями, що прикрашають коридори готелю, випити чистої і прохолодної води з кулера.

Кожен номер готелю «Оболонь» - це максимум зручностей для роботи і відпочинку.

1.2 Основні служби готельного підприємства їх функції та склад. Організаційна структура управління закладу розміщення

Головна функція готельного підприємства -- надання тимчасового житла. Практично всі сучасні заклади розміщення включають в сферу своєї діяльності надання послуг харчування туристів (частково, або на повний пансіон). Зважаючи на потужний розвиток процесів суспільної глобалізації, інтернаціоналізації та диверсифікації туристичної діяльності, сучасні готелі досить часто пропонують послуги, які умовно можна вважати додатковими: трансфери, організація розважальних заходів, побутового обслуговування, тощо. Організація обслуговування в готельному підприємстві спрямовується на максимальне задоволення потреб клієнтів і має бути чітко структурованою. Організаційна структура готельного підприємства визначається призначенням готелю, місцеположенням, специфікою клієнтури та іншими факторами. Вона є відбитком повноважень і обов'язків кожного із працівників.

Існує набір служб, обов'язкових для будь-якого готелю:

¦ служба управління номерним фондом;

¦ адміністративна служба;

¦ служба організації харчування;

¦ комерційна служба;

¦ інженерні (технічні) служби;

¦ допоміжні та додаткові...

Другие файлы:

Організація обслуговування в закладі готельного господарства на прикладі готелю "L&M"
Характеристика суб’єкта господарської діяльності. Технологія бронювання номерів. Правила користування готелями й аналогічними засобами розміщення та н...

Особливості надання готельних послуг
Особливості послуг, які надаються споживачам у готельному господарстві. Організаційно-економічна характеристика готелю. Аналіз технології приймання та...

Організація і технологія бронювання послуг в засобах розміщення на прикладі спорт-готелю "Селена"
Технологічний цикл обслуговування клієнтів у готелях. Організація і система обслуговування гостей службою бронювання. Застосування Інтернет технологій...

Організація процесу обслуговування споживачів у закладі ресторанного господарства ресторані–барі "Корона Вітовта"
Дослідження контингенту споживачів та особливостей попиту. Аналіз складу, стану та ефективності використання просторових та трудових ресурсів. Розробл...

Особливості і організація послуг розміщення в готельних підприємствах типу флотель
Роль засобів розміщення в розвитку готельно-туристичної індустрії. Флотель як один із елементів ринку засобів розміщення. Аналіз особливостей і органі...