Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Стратегія навчання і кар'єрного росту на прикладі компанії Nestle

Тип: курсовая работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Суть професійного розвитку персоналу: завдання управління; організація, методи і форми системи професійного навчання. Загальна характеристика компанії Nestle в Україні. Аналіз системи підготовки персоналу, розробка стратегії кар’єрного росту працівників.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Львівський інститут менеджменту

Кафедра менеджменту та міжнародного бізнесу

КУРСОВА РОБОТА

з дисципліни «Управління персоналом»

Тема:

Стратегія навчання та кар'єрного росту в системі управління персоналом на прикладі компанії Nestle

Виконавець Жук М.В.

студент 3 курсу ММ-31з групи

Керівник: к.е.н. Щурко У.В.

Львів 2013

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Cистеми професійного навчання персоналу

1.1 Суть професійного розвитку персоналу та завдання управління ним

1.2 Організація системи професійного навчання персоналу

1.3 Методи і форми навчання персоналу

Розділ 2. Аналіз системи навчання персоналу в компанії Nestle Україні

1.1 Загальна характеристика компанії Nestle в Україні

1.2 Методи навчання та тренінги, які використовує компанія

Розділ 3. Методи удосконалення напрямків навчання персоналу в компанії Nestle

Висновки

Список джерел

Додатки

ВСТУП

Сучасний бізнес розвивається, конкуренція зростає, і, як наслідок, організаціям необхідно докладати все більше зусиль, щоб активно розвиватися і бути успішними. Поряд з професійно організованими процесами підбору і найму персоналу, його стимулювання, орієнтації і оцінки, одним із способів, що допомагають генерувати нові ідеї для бізнесу, розробляти та впроваджувати сучасні технології та системи, а також готувати високопрофесійних, орієнтованих на успіх співробітників, є створення системи навчання персоналу. Отже, в певний момент перед керівником кадрової служби компанії встає питання: як навчати? Звернутися до тренінгових компаній. Сформувати штат власних кваліфікованих викладачів, які зможуть найбільш ефективно адаптувати різні методики навчання до потреб і специфіки компанії, у її власною унікальною внутрішньому середовищі. Або зробити акцент на наставництво і консультування підлеглих за допомогою лінійних менеджерів.

Вибір шляху залежить від багатьох факторів: цілей і завдань, які ви ставите перед навчанням, прямої і непрямої вартості навчання, часу, відпущеного на навчання, складу учасників, кваліфікації та компетентності викладачів, розміру і сформованої структури вашої компанії нарешті. Необхідно зрозуміти, що у вирішенні проблем навчання персоналу разові заходи результатів не дадуть. Повинна бути ціла система, спрямована на професійний розвиток та кар'єрний ріст фахівців компанії. Це дуже важливий стимул для успішної роботи співробітника. Співробітники бачать можливості для свого професійного і кар'єрного зростання. Вони зацікавлені в успіху компанії, формують її потенціал.

Метою курсової роботи є розробка стратегії навчання персоналу в компанії Nestle. Завданнями курсової роботи є:

1) огляд наукової і навчально-методичної літератури з теми дослідження;

2) аналіз існуючої для компанії Nestle системи управління персоналом.

3) розробка елементів стратегії навчання та кар'єрного росту працівників в компанії.

Об'єктом дослідження у роботі виступає навчання персоналу компанії Nestle, предметом дослідження - стратегія навчання і карєрного росту в системі управління персоналом.

РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ

1.1 Суть професійного розвитку персоналу та завдання управління ним

Сучасний етап науково-технічної революції призвів до якісних змін ролі людини в організації, перетворив її на головний фактор успіху і ефективності діяльності організації. Так, за статистичними даними 85% опитаних японських менеджерів на перше місце в своїх задачах поставили розвиток людських ресурсів в той час, як впровадження нових технологій зайняло 45%, а просування продукції на нові ринки - 20%.

Сучасний працівник повинен мати стратегічне бачення перспектив розвитку організації, а також мати широку ерудицію, що вимагає безперервного розвитку персоналу, тобто проведення заходів, що сприяють розкриттю потенціалу працівників, і як наслідок, збільшують їх можливості виконувати нові задачі,

В провідних західних корпораціях розвиток персоналу являє собою систему взаємопов'язаних дій, основними елементами якої виступають: розробка стратегій розвитку персоналу; прогнозування і планування потреби в персоналі відповідної кваліфікації; управління кар'єрою та професійним зростанням. Можливості розвитку повинні надаватися всім працівникам, оскільки це не тільки підвищує ефективність роботи, але й поліпшує моральний клімат, полегшує процес делегування повноважень та задач і, як наслідок, підвищує гнучкість управління.

Розвиток персоналу може бути загальним і професійним, і саме останній є об'єктом уваги кадрової служби.

Професійний розвиток - це набуття працівником нових знань і навичок, які він зможе використовувати в своїй професійній діяльності; це також процес підготовки працівника до вирішення нових виробничих функцій, зайняттю нових посад та усунення розбіжності між вимогами і реальністю. Він вимагає значних зусиль з боку працівника, тому він неможливий без зацікавленості з його сторони. Мотивами стимуляції професійного розвитку можуть бути збереження посади або отримання іншої, забезпечення стабільності або збільшення доходів, розширення контактів працівника, набуття нових знань, що дає йому змогу підвищити конкурентоспроможність на ринку праці. [1]

На потребу професійного розвитку працівника в значній мірі впливає динаміка зовнішнього середовища, тобто поява нових зразків техніки і технологій і, як наслідок, зміна стратегій і структури організації та необхідність освоєння нових видів діяльності.

Відповідальність за розвиток персоналу несуть (рис.1.1):

· адміністрація підприємства;

· лінійні керівники підрозділів;

· самі працівники, які повинні бути активними і спрямованими на самовдосконалення. [1]

Рис. 1.1 Складові професійного розвитку

Лінійні керівники на підставі спостереження, за працівниками і врахування потенціалу працівника, а також його думки про свої кар'єрні наміри повинні формувати конкретні цілі розвитку і навчання, а також план кар'єрного зростання (рис. 1.2). [1]

Рис. 1.2 Етапи визначення потреб розвитку працівника в організації

Навчання персоналу дозволяє вирішувати основні завдання як в інтересах організації - підвищення ефективності і якості праці, так і в інтересах людини підвищується рівень життя, створюється можливість для реалізації своїх здібностей. Працівник стає конкурентоспроможним на ринку праці, а рівень освіти є одним із трьох показників, що формують індекс розвитку людини, куди входять показники тривалості життя та дохід на душу населення.

Професійний розвиток - це безперервний комплексний процес, який включає: професійне навчання, розвиток кар'єри та підвищення кваліфікації.

Реалізація концепції розвитку персоналу передбачає створення гнучкої, конкретної системи професійного навчання, зорієнтованої на вирішення стратегічних завдань організації. Освіта і навчання виконують об'єднуючу роль в досягненні цілей.

Завданням управління з питань безперервного професійного розвитку на підприємстві є забезпечення:

- відповідного професійного рівня робітників вимогам робочого місця, посади;

- умов для мобільності працівників як передумови раціональної їх зайнятості і використання;

- можливості просування працівників як у професійній, так і в службовій кар'єрі. [2]

Основними напрямками професійного розвитку персоналу вважаються:

- первинне навчання з врахуванням завдань підприємства і специфіки його роботи;

- навчання з метою ліквідації розриву між вимогами робочого місця, посади і діловими якостями персоналу;

- навчання з метою підвищення загальної кваліфікації;

- навчання для роботи за новими напрямками розвитку організації;

- навчання з метою освоєння нових методів виконання трудових операцій.

У даний час розвиток персоналу підприємства проводять самостійно, незалежно від інших організацій, що має як позитивні, так і негативні моменти. В ринкових умовах функції підприємств у сфері розвитку персоналу значно розширились. Система підготовки, підвищення кваліфікації й перепідготовки працівників на підприємстві в ринкових умовах, з одного боку, повинна швидко реагувати на зміни потреб виробництва в робочій силі, а з іншого - надати можливість працівникам відповідно до їх інтересів підвищувати свій професійний рівень і навчатись.

Отже, система розвитку персоналу на підприємстві має бути гнучкою, здатною з...

Другие файлы:

Напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності на прикладі компанії "КХС Україна"
Обґрунтування управлінської проблеми розширення міжнародної присутності компанії "КХС Україна" ринку промислового обладнання. Маркетингова цінова полі...

Marketing research and development of Nestle company
The concept of brand capital. Total branded product name for the whole company. Nestle as the largest producer of food in the world. Characteristics o...

Розробка заходів щодо покращення управління діловою кар’єрою на ТОВ "Макрокап Девелопмент Україна"
Види, етапи, цілі, моделі та фактори впливу кар’єрного росту. Методи та форми управління кар’єрою на підприємстві. Аналіз структури штатних працівникі...

Ефективність інвестування у кадровий персонал
Управління професійним навчанням у сучасній компанії, теоретичні основи оцінки ефективності інвестицій в персонал. Шляхи інвестування мотивації, навча...

Особливості інноваційної стратегії телекомунікаційної компанії на прикладі міжнародної корпорації "Вимпелком"
Інноваційна стратегія підприємства та її види. Основні форми фінансування науково-технічних та інноваційних програм і проектів. Методологія оцінки ефе...