Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності на прикладі компанії "КХС Україна"

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Обґрунтування управлінської проблеми розширення міжнародної присутності компанії "КХС Україна" ринку промислового обладнання. Маркетингова цінова політика компанії на ринку Грузії. Стратегія розширення міжнародної присутності підприємства на ринках.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА

Індивідуальна робота з дисципліни

з кластеру «Міжнародний бізнес»

на тему:

Напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності на прикладі компанії «КХС Україна»

Київ 2013

ЗМІСТ

ВСТУП

Розділ 1. Аналіз діяльності компанії «КХС Україна»

1.1 Загальна характеристика діяльності компанії «КХС Україна»

1.2 Обґрунтування управлінської проблеми розширення міжнародної присутності компанії «КХС Україна» ринку промислового обладнання

Розділ 2. Стратегічний аналіз привабливості ринку промислового обладнання Грузії для компанії «КХС Україна»

2.1 Обгрунтування вибору ринку промислового обладнання Грузії для

компанії «КХС Україна»

2.2 Аналіз маркетингового середовища компанії «КХС Україна» на ринку промислового обладнання Грузії

2.2.1 Аналіз факторів макромаркетингового середовища

2.2.2 Аналіз мікромаркетингового середовища

Розділ 3. Розробка стратегії виходу компанії «КХС Україна» на ринок промислового обладнання Грузії

3.1 Методи виходу компанії «КХС Україна» на ринок промислового обладнання Грузії

3.2 Маркетингова цінова політика компанії «КХС Україна» на ринку Грузії

3.3 Стратегія розширення міжнародної присутності компанії «КХС Україна» на ринок Грузії

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВСТУП

міжнародна маркетингова промисловий ринок

Ринок промислових товарів є досить специфічним, починаючи від обмеженої кількості споживачів до інструментів збуту обладнання.

Для виходу на міжнародний ринок було обрано товари промислового призначення та послуги, пов'язані з ними, а саме промислове обладнання для розливу напоїв, яке реалізує компанія «КХС Україна».

Одним з основних напрямків діяльності компанії є надання сервісних послуг та торгівля запасними частинами та переналадками.

Товари компанії є високотехнологічним обладнанням, що успішно конкурує з великими виробниками промислового обладнання по всьому світу.

Метою роботи є розробка рекомендацій щодо успішного виходу компанії на міжнародний ринок промислового обладнання.

Завданням роботи є: охарактеризувати діяльність компанії «КХС Україна» та зробити висновки щодо ефективності її роботи; проаналізувати розвиток та основні тенденції ринку промислового обладнання на світовому ринку; обрати країну та оптимальний метод виходу компанії на міжнародний ринок.

Об'єктом дослідження є міжнародна маркетингова діяльність компанії «КХС Україна» на ринку промислового обладнання Грузії.

Предметом дослідження є перспективні напрямки діяльності компанії «КХС Україна» на ринку промислового обладнання Грузії та дослідження привабливості даного ринку для діяльності компанії.

Методами дослідження, які використовувались в роботі, є: метод порівнянь, діалектичний метод, системний аналіз, методологічного узагальнення результатів при формулюванні висновків і надання рекомендацій.

?

РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «КХС УКРАЇНА»

1.1 Загальна характеристика діяльності компанії «КХС Україна»

Компанія «KHS GmbH» є одним із провідних постачальників обладнання, яке використовується для розливу та пакування напоїв на заводах по всьому світу. Також компанія займається виробництвом інших машин та устаткування загального призначення. Розробляючи та представляючи нові технології, компанія має великий успіх серед таких великих компаній-замовників, як: Carlsberg, Оболонь, Славутич, Кока-Кола та ін.

Компанія «КХС Україна» у 1998 році розпочала свою роботу на ринку України та Білорусі.

На сьогоднішній день діяльність компанії зосереджена на таких основних завданнях:

1) забезпечення головної компанії новими проектами;

2) поставка запчастин;

3) сервісне обслуговування.

Компанія «КХС Україна» є на 100% дочірнім підприємством, яке підпорядковується діяльності материнської компанії та представляє її інтереси в Україні, Білорусі, Молдавії та Вірменії, Азербайджані.

Безпосередньо виробництвом компанія не займається, а лише виконує функції посередника між материнською компанією та споживачами.

ТОВ «КХС Україна» є малим підприємством.

Діяльність компанії регулюється такими нормативно-правовими документами:

Закон України «Про господарські товариства»;

Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність»;

Закон України «Про режим іноземного інвестування»;

Податковий кодекс України;

Господарський кодекс України;

Закон України «Про охорону праці»

А також документи, що регулюють внутрішню діяльність підприємства, устави, статут підприємства, інструкції та контракти з материнською компанією та ін.

ТОВ «КХС Україна» здійснює зовнішньоекономічну діяльність на основі наступних нормативів:

Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність»;

законодавства, що регулює митні норми ввозу та вивозу товарів;

антидемпінгового законодавства;

правил страхування вантажів зовнішньої торгівлі.

Компанія «КХС Україна» практикує два варіанти збуду продукції:

1) за грн., коли КХС Украина приймає участь посередника між замовником та материнською компанією та проводить усі необхідні дії, після чого отримує комісійні;

2) за евро, споживачі мають можливість самостійно зробити замовлення в материнської компанії.

Компанія «КХС Україна» працює у таких напрямках діяльності:

1) відвідування спеціальних семінарів;

2) участь у виставках та ярмарках;

3) участь в аналітичних статтях, які характеризують певний ринок;

4) розсилка свого журналу на англійській, російській та німецькій мові;

5) розміщення на профільних електронних майданчиках, корпоративні сайти;

6) реклама в спеціалізованих друкованих виданнях;

7) презентація товару споживачам під час відвідування обєктів.

1.2 Обґрунтування управлінської проблеми розширення міжнародної присутності компанії «КХС Україна» ринку промислового обладнання

Основними стратегічними цілями товариства є подальше та ефективне просування товару компанії KHS на ринок України, Білорусі, Молдавії, Вірменії,та Азербайджану, а також розпочати просування на ринок Грузії та Туреччини; надання сервісних послуг та подальший розвиток торгівлі запчастинами та переналадками.

Зважаючи на якість товарів та обслуговування, що пропонує компанія «КХС Укпаїна», на сферу поширення її діяльності у декількох країнах та на їхніх ринках, а також на високі та стабільні прибутки, виникає наступна управлінська проблема: розширення діяльності підприємства на інший міжнародний ринок, а саме на ринок Грузії.

Проте, існують як можливості, так і загрози вирішення даної управлінської проблеми.

Розглянемо їх детальніше можливості та загрози виходу на міжнародний ринок туризму в таблиці 1.1

Для виходу на ринок промислового обладнання Грузії компанії «КХС Україна» слід буде залучити кошти на маркетингову діяльність, на налагодження стосунків промисловими підприємствами. Джерелом залучення можна визначити фінансування з боку материнської компанії, або шляхом розширення співробітництва в компанії з Грузією.

1.3 Тенденції розвитку міжнародного ринку промислового обладнання

Промислове обладнання - це складний продукт, який володіє великою кількістю технічних та експлуатаційних характеристик, таких як виробнича потужність, ККД, витрата електроенергії, габарити, термін експлуатації та ін., які повинні бути враховані при його покупці. Тому найбільша кількість покупців устаткування зацікавлена в попередньому вивченні його якостей.

Будь-який промисловий ринок істотно відрізняється від будь-якого іншого ринку з точки зору маркетингової політики.

Перша особливість цього ринку - обмежена кількість покупців, і унікальність, практично, кожної угоди. Створення уніфікованого пропозиції для всіх клієнтів неможливо.

Також кількість постачальників промислового устаткування, в порівнянні з іншими ринками, є досить обмеженою.

Ще однією важливою особливістю є складність прийняття рішення про покупку. Купівля обладнання потребує значних капіталовкладень, і остаточне рішення приймається в результаті тривалого процесу.

Динамічність умов на ринку промислового обладнання вимагає гнучкості, щоб задовольнити зростаючі запити клієнтів та підви...

Другие файлы:

Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства
Складові товарної політики підприємства. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ "АСПЕКС". Визначення ефективності маркетингової діяльності та шляхи вдоск...

Україна, як суб’єкт міжнародного економічного права
Сутність, принципи й особливості міжнародної економічної діяльності в Україні. Суб'єкти міжнародної економічної діяльності України. Правові форми укра...

Методи самоуправління та шляхи їх вдосконалення (на прикладі компанії "Вольво")
Технічна, біологічна, соціальна самоорганізація. Індивідуальне та групове самоуправління. Система громадського самоуправління. SWOT-аналіз компанії "В...

Стратегічний план діяльності компанії "Вітмарк-Україна"
Характеристика галузі: економічний стан, конкурентне середовище та тенденції розвитку. Місце компанії "Вітмарк-Україна" у харчовій галузі України. Міс...

Аудит міжнародної маркетингової діяльності
Виникнення та сутність маркетингового аудиту. Етапи процесу міжнародного маркетингового аудиту. Стандартні елементи маркетингового аудиту. Побудова сп...