Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Бухгалтерский учет и аудит

Аудит міжнародної маркетингової діяльності

Тип: презентация
Категория: Бухгалтерский учет и аудит
Скачать
Купить
Виникнення та сутність маркетингового аудиту. Етапи процесу міжнародного маркетингового аудиту. Стандартні елементи маркетингового аудиту. Побудова списків запитань. Проблеми організації та проведення аудиту міжнародної маркетингової діяльності.
Другие файлы:

Організація маркетингового управління підприємством
Сутність та складові маркетингової діяльності підприємства. Стратегічне планування та аудит маркетингу. Процес управління маркетингом. Контроль і марк...

Аналіз маркетингової діяльності на промисловому підприємстві
Поняття про маркетинг і маркетингову діяльність в сучасних умовах. Особливості маркетингової діяльності на промисловому ринку. Оцінка зовнішнього і вн...

Напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності на прикладі компанії "КХС Україна"
Обґрунтування управлінської проблеми розширення міжнародної присутності компанії "КХС Україна" ринку промислового обладнання. Маркетингова цінова полі...

Україна, як суб’єкт міжнародного економічного права
Сутність, принципи й особливості міжнародної економічної діяльності в Україні. Суб'єкти міжнародної економічної діяльності України. Правові форми укра...

Система маркетингу підприємства та напрямки підвищення її ефективності
Організація маркетингової діяльності на підприємстві. Стандартизація та сертифікація якості продукції. Аналіз фінансово-господарської та маркетингової...