Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури організації

Тип: курсовая работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Теоретичні основи дослідження механізму трансформації корпоративної культури організації. Характеристика діяльності туристичної фірми "Норіс". Впровадження пропозицій з вдосконалення трансформації корпоративної культури в системі управління підприємством.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

КІРОВОГРАДСЬКА ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ

НАЦІОНАЛЬНГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЕКОНОМІКИ

КУРСОВА РОБОТА

з дисципліни "Менеджмент"

Тема дослідження:

Вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури організації.

Об'єкт дослідження: Туристична фірма «Норис»

курсанта 3 курсу, 493 к/в

Дидык Н.Є.

галузі знань 0306 „Менеджмент і

адміністрування”,

напряму підготовки

6.030601 "Менеджмент"

денної форми навчання

Науковий керівник:

к.т.н., доцент Залевський

Анатолій Васильович

Кіровоград - 2012

Зміст

Вступ

Розділ 1. Науково-методичні засади дослідження вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури організації на підприємстві «Норіс»

1.1. Теоретичні основи дослідження механізму трансформації корпоративної культури організації

1.2. Організаційно-методичні аспекти дослідження механізму трансформації корпоративної культури організації

Розділ 2. Дослідження і аналіз застосування механізму трансформації корпоративної культури організації на підприємстві «Норіс»

2.1. Характеристика діяльності туристичної фірми «Норіс»

2.2. Аналіз застосування і вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури організації в системі управління підприємством «Норіс»

Розділ 3. Вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури організації на підприємстві «Норіс»

3.1. Напрями вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури в системі управління підприємством «Норіс»

3.2. Впровадження пропозицій з вдосконалення трансформації корпоративної культури в системі управління підприємством «Норіс»

Висновки

Список використаних джерел

Додатки

Вступ

Актуальність теми. Ця курсова робота присвячена темі вдосконаленню механізму трансформації корпоративної культури в компанії. У західних країнах уже давно використовують цей механізм для успішного ведення бізнесу і досягнення поставлених цілей компанії. В даний час в Україні все більш актуальними стають питання побудови ефективної корпоративної культури.

В наш час організації, пройшовши тернистий шлях еволюції всіх управлінських процесів, орієнтуються на досвід успішних західних компаній, визнають необхідність формування та підтримки корпоративної культури, адаптують його до сучасних умов, з урахуванням національного менталітету. Корпоративна культура це потужний стратегічний інструмент, що дозволяє орієнтувати всі підрозділи підприємства і окремих осіб на спільні цілі, мобілізувати ініціативу співробітників, забезпечувати лояльність і полегшувати спілкування.

В даний час, коли в будь-якій галузі технологічні новинки, сировина та будь-які інші інструменти ведення бізнесу та досягнення оптимального результату доступні всім, у організацій залишається украй мало способів, досягати кращого, ніж у конкурентів, результату. І, мабуть, основним ресурсом, за допомогою якого організація може стати лідером на ринку - це люди. Клієнти, співробітники та керівники компаній - це ті три кити, на які все більше і більше спирається сучасний бізнес. Корпоративна культура диктує стиль взаємодії між співробітниками і керівниками різних ланок, стиль взаємодії компанії з навколишнього соціокультурним середовищем.

Корпоративна культура значно впливає на успішність реалізації стратегії організації. Деякі аспекти діяльності організації, обумовлені в стратегії, можуть збігатися або вступати в протиріччя з основними принципами корпоративної культури. Тільки в разі повної відповідності між культурою та довгостроковими планами підприємство досягне гарних результатів. У цьому випадку високоорганізована культура підтримує реалізацію стратегії, дає стимули до творчої діяльності працівників, виховує і мотивує їх.

Основною метою роботи є розкриття та опис ефективних методів вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури.

Завданнями курсової роботи є:

- Вивчити теоретичні основи аналізу корпоративної культури;

- Охарактеризувати особливості корпоративної культури в українських компаніях;

- Виявити характер взаємозв'язку між корпоративною культурою та іншими елементами системи управління організацією;

- Виявити та охарактеризувати основні особливості вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури;

- Проаналізувати корпоративну культуру компанії "Норіс", на прикладі компанії показати вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури.

Об'єктом курсової роботи є турфірма «Норіс». Компанія «Норіс». - одна з провідних турагенцій м. Києва. Основними напрямками діяльності фірми є: здійснення туристичної діяльності як усередині України, так і за рубежем; організація й забезпечення візової підтримки; оформлення закордонних паспортів; організація індивідуальних і групових турів; організація транспортного обслуговування, у тому числі бронювання квитків на всі види транспорту; забезпечення проживання туристів у будь-якій країні миру, у тому числі бронювання готельних номерів; організація турів, пов'язаних з навчанням і професійною діяльністю.

Предметом дослідження є комплекс теоретичних та практичних аспектів вдосконалення і функціонування механізму трансформації корпоративної культури на підприємстві.

Методи дослідження. В роботі було використано аналіз корпоративної системи, системний підхід, абстрагування, аналіз і синтез тощо.

Теоретичною та методологічною основою дослідження є наукові праці вітчизняних та закордонних учених з менеджменту, маркетингу, макро та мікроекономіки.

Результати курсової роботи можуть бути використані підприємствами туристичної сфери для підвищення ефективності застосування механізму трансформації корпоративної культури.

Структура, зміст та обсяг курсової роботи. Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи - 72 стор. друкованого тексту, включаючи 1 таблиця, .4 рисунки та 1 додаток. Список використаних джерел містить 43 найменувань.

Розділ 1. Науково-методичні засади дослідження вдосконалення механізму трансформації корпоративної культури організації на підприємстві «Норіс»

1.1 Теоретичні основи дослідження механізму трансформації корпоративної культури організації

Тема корпоративної культури стає все актуальнішою, її можна зустріти на сторінках газет і журналів, в обговореннях на форумах, конференціях, засіданнях HR клубів. Багато компаній вирішують ґрунтовно підійти до цієї теми і використоати весь потужний потенціал корпоративної культури на благо розвитку компанії.

Ще кілька років тому, майже ніхто не знав словосполучення "корпоративна культура", однак вона була. І, що цікаво, всі "дошки передовиків праці", значки, почесні грамоти і так далі є класичним атрибутом корпоративної культури багатьох західних компаній з давньою і славною історією. Досить згадати традиційні кольори краваток англійських коледжів, символіку "цехів" і дивні паралелі між "буржуазними" скаутами і радянськими піонерами. На зорі монополізму, коли засновник найбільшої автомобільної корпорації Форд вітався зі своїми робітниками за руку і вітав їх з сімейними урочистостями, він створював на своїх заводах саме цю саму культуру - загальну сприятливу атмосферу серед персоналу всіх рівнів. Це ефемерне явище, до яких можна доторкнутись в буквальному сенсі, але чиї плоди дуже матеріальні, оскільки безпосередньо сприяють збільшенню доходів компанії.

У сучасній літературі існує досить багато визначень поняття "корпоративна культура". Як і багато інші терміни організаційно-правових дисциплін цей не має єдино вірного тлумачення. Більшість авторів сходяться на тому, що культура організації являє собою складну композицію важливих припущень, бездоказово приймаються членами групи або організації в цілому.

Колектив у кілька десятків або сотень людей не може згуртуватися, триматися на основі взаємних симпатій та любові всіх членів. Для цього вони занадто різні, а почуття симпатії нестійке і мінливе. Щоб спаяти людей, потрібні більш ясні і міцні основи, якось: ідеї, правила, нормативи, табу. Все це і складає корпоративну культуру. Таким чином, виходить, що корпоративна культура - це загальні цінності і переконання, які розділяються усіма або майже всіма членами команди. Носіями корпоративної культури, природно, є самі співробітники. Але в якийсь момент, вона відокремлюється від кон...

Другие файлы:

Оцінка корпоративної культури організації та її підрозділів
Оцінка кваліметрії корпоративної культури через вивчення властивостей ієрархії і математичних моделей оцінки. Результати оцінки корпоративної культури...

Сутність корпоративної культури
Теорія і структура корпоративної культури, її місце в системі знань. Філософські погляди на її сутність. Залежність культури організації від внутрішнь...

Социально-психологичні особливості корпоративної культури у студентському середовищі
Формування теорії корпоративної культури організації. Дослідження особливостей студентської корпоративної культури на прикладі регіонального вищого на...

Оцінка корпоративної культури на промисловому підприємстві
Феномен, поняття та сутність, структура та типологія корпоративної культури. Теоретично-методичні основи, підходи та методика оцінки корпоративної кул...

Психологічний тренінг як інструмент розвитку корпоративної культури
Визначення способів психологічного забезпечення діяльності організації. Характеристика моторних, вербальних та сугестивних методів корекції особистост...