Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Організація роботи на ринку

Тип: курсовая работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
ЗМІСТВступ. стр.3
  • Керування ринком. стр.5
  • Режим роботи ринку. стр.6
  • Вимоги до змісту території й устаткування ринку. стр.7
  • Ринковий збір і послуги, які надаються продавцям, що торгують на ринку. стр.10
  • Обов’язки адміністрації ринку. стр.11
  • Права адміністрації ринку. стр.13
  • Вимоги до організації торгівельного процесу. Порядок надання торгівельних місць. стр.14
  • Контроль за роботою ринку. стр.18
  • Відповідальність адміністрації й продавців на ринках. стр.19
  • Особливості торгівлі продовольчими товарами. стр.20
  • Особливості торгівлі непродовольчими товарами. стр.23
  • Висновок. стр.25Список використаної літератури. стр.27Вступ.Ринок – суб'єкт господарювання, створений на відведеному за рішенням міської ради земельній ділянці й зареєстрований у встановленому законом порядку, з метою надання послуг і створення для продавців і покупців належних умов у процесі купівлі-продажу товарів за цінами, які складаються залежно від попиту та пропозицій. Ринок незалежно від форми власності керується у своїй діяльності законодавством України, рішеннями органів місцевого самоврядування, даними Правилами й іншими нормативними актами.Торгівлю на ринках можуть здійснювати фізичні особи – громадяни України, іноземні громадяни, особи без громадянства, що перебувають на території України на законних підставах, суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від форм власності.Основні завдання ринків:- забезпечення населення різноманітними асортиментами товарів; формування договірних роздрібних цін, що складаються на основі кон'юнктури ринку – співвідношення попиту та пропозиції;- організація процесів обслуговування на високому рівні за рахунок розвитку матеріально-технічної бази, що забезпечує впровадження прогресивної технології руху товарів, механізації й автоматизації;- дотримання прав і інтересів покупців відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» і іншими законодавчими й нормативними актами України;- координація діяльності господарюючих суб'єктів – орендарів торговельних місць;- розвиток матеріально-технічної бази ринку, оснащення його інвентарем і іншими технічними засобами.По конструкції ринки можуть бути криті, відкриті й комбіновані. За часом діяльності – постійно діючі або сезонних, ранкових і вечірні; по видах економічної діяльності – по оптовій, роздрібній і оптово-роздрібній торгівлі. По товарній спеціалізації – із продажу продовольчих товарів, непродовольчих товарів, змішані, сільськогосподарські, спеціалізовані, що реалізують окремі групи товарів (транспортні засоби, квіти). За формою власності – комунальні, колективні й частки.Рішення про організацію ринку, уведенні його в експлуатацію й припиненні його діяльності приймається органом місцевого самоврядування у встановленому законом порядку. Експлуатація ринку до оформлення у встановленому порядку акту уведення забороняється.Питання зміни спеціалізації ринку, проведення реконструкції, модернізації, перепланування, переустаткування й забудови території согласовується адміністрацією ринку з органами місцевого самоврядування, у компетенцію яких входить рішення даних питань.Асортименти товарів для об'єктів дрібнорознічної торговельної мережі (з урахуванням розташування їх у спеціалізованих торговельних зонах для різних товарних груп) індивідуально согласовується з адміністрацією ринку й з органами Госсанепіднадзора.Вхід на територію ринку безкоштовний.Справжні Правила визначають основні вимоги до роботи ринків, у тому числі вхідних у структуру багатофункціональних торговельних комплексів і центрів, і поширюються відповідно до діючого законодавства України на всіх господарюючим на ньому суб'єктів (юридичних осіб різних організаційно-правових форм, громадян, що здійснюють підприємницьку без утворення юридичної особи.)
  • Керування ринком.
  • Керування ринком здійснюється юридичною або фізичною особою, що є орендарем або власником земельної ділянки, виділеного у встановленому Земельним кодексом України порядку для організації ринку.Керуюче підприємство забезпечує стягнення ринкового збору, необхідні умови для нормального функціонування ринку й організує його роботу відповідно до нормативно-правових актів по здійсненню торговельної діяльності й регламентом, що визначає систему взаємин суб'єктів ринку.Регламент роботи ринку розробляється адміністрацією відповідно до діючого законодавства, статутними документами керуючого підприємства, справжніми Правилами, іншими нормативно-правовими актами й в обов'язковому порядку висвітлює наступні питання:- повна назва ринку і його власника, спеціалізацію ринку;- режим роботи ринку;- графічно виконаний план терито...
    Другие файлы:

    Організація правової роботи
    Роль та завдання правової роботи - комплексу заходів, що здійснюються державними органами управління, посадовими особами з метою забезпечення суворого...

    Сегментація ринку
    Сегментація ринку, її визначення, сутність, принципи, класифікація, критерії здійснення, ознаки. Особливості та показники аналізу ринку. Етапи та орга...

    Організація технічної експлуатації парку меліоративних і будівельних машин в умовах ПМК
    Визначення річного режиму роботи парку машин. Розрахунок плану обслуговування і ремонту машин аналітичним і графічним способом. Організація роботи пер...

    Організація роботи Верховної Ради України
    Функції та принципи роботи парламенту - єдиного органу, який належить до законодавчої гілки державної влади. Його Конституційний склад. Організація ро...

    Організація роботи дільничної станції Хутір-Михайлівський
    Технічна та експлуатаційна характеристика станції Хутір-Михайлівський, її призначення та роботи, що виконуються. Структура парків станції та їх функці...