Організація роботи дільничної станції Хутір-Михайлівський
ЗмістТехнічна та експлуатаційна характеристика роботи станції3Управління експлуатаційною роботою станції9Організація диспетчерського керівництва розформування, формування поїздів12Організація роботи станційного технологічного центра обробки поїзної інформації і перевізних документів (СТЦ)14Попередня обробка інформації про підхід поїздів і підготовка документів для розформування поїздів17Забезпечення взаємодії роботи станції і прилягаючих ділянок19Технологія обробки поїздів, що надходять у переробку20Технологія розформування і формування поїздів22Організація місцевої роботи27Список літератури35Технічна та експлуатаційна характеристика роботи станціїСтанція Хутір-Михайлівський за характером роботи є дільничною, за показниками роботи віднесена до позакласної і розташована на перетинанні двоколійної лінії Москва-Київ і одноколійної лінії Есмань – Чигинок і одночасно є Міждержавною передатною станцією вантажних вагонів і контейнерів між Московською залізницею Росії і Південно-Західною залізницею України.Станція виконує наступні операції:прийом, пропуск, відправлення пасажирських поїздів;прийом, відправлення, формування і розформування вантажних поїздів;відчеплення і причеплення вагонів до пасажирських поїздів;відчеплення вагонів від транзитних поїздів по технічним і комерційним несправностях, а також за вимогою ПТЕК, відділу декларування, контори передачі, технічної контори, митниці та інших державних контролюючих служб;причеплення і відчеплення вагонів з метою зменшення або збільшення довжини або ваги поїзда;навантаження і вивантаження вагонів і контейнерів;подача і прибирання вагонів по фронтах навантаження, вивантаження, в ремонт;перевірка вагонів на знеструмлених коліях естакаді, зважування, виправлення і перевантаження вантажу по комерційним або технічним несправностям;митний, прикордонний, ветеринарний, фітосанітарний, санітарно-епідеміологічний і екологічний огляд поїздів.Сусідніми роздільними пунктами є:У бік Брянська – станція ЗерновеУ бік Чигинка – станція ЧигинокУ бік Конотопа – станція НеплюєвеУ бік Есмані – станція СвесаПрилягаючі перегони і засоби зв'язку при русі поїздів:Хутір-Михайлівський – Неплюєве – двоколійний, однобічне автоблокуванняХутір-Михайлівський – Свеса – одноколійний, напівавтоматичне блокуванняХутір-Михайлівський – Зернове – двоколійний, двобічне автоблокування по кожні коліїХутір-Михайлівський – Чигинок – одноколійний, напівавтоматичне блокуванняЗ боку станцій Брянськ і Чигинок прибувають непарні поїзди (непарна сторона станції), з боку станцій Конотоп і Есмань прибувають парні поїзди (парна сторона станції).Усі стрілки і сигнали обох горловин станції включені в електричну централізацію блокової системи і керуються з одного поста.На напрямку Конотоп-Брянськ – електрична тяга поїздів, на напрямку Эсмань – Чигинок – тепловозна тяга поїздів.Станція межує із Брянським відділенням (НОД-15) Московської залізниці по стику Зернове.Станція має приймально-відправний і сортувально-відправний парки. Спеціалізація колій наступна:I, II – головні колії для прийому, відправлення та безупинного пропускання парних і непарних пасажирських і вантажних поїздів;III – головна колія для прийому, пропуску і відправлення парних і непарних пасажирських поїздів, прийому і відправлення вантажних поїздів обох напрямків;3а – приймально-відправна колія для прийому та відправлення парних і непарних пасажирських поїздів;4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 – приймально-відправні колії для прийому і відправлення парних і непарних вантажних поїздів, поїздів з розрядними вантажами, крім того, 4 колії призначений для безупинного пропускання парних і непарних пасажирських поїздів;13 – приймально-відправна колія для прийому та відправлення непарних вантажних поїздів, приймання парних вантажних поїздів, відправлення парних вантажних поїздів можливе тільки по неправильній колії...