Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Організація роботи дільничної станції Хутір-Михайлівський

Тип: курсовая работа
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
  • Зміст
  • Технічна та експлуатаційна характеристика роботи станції3Управління експлуатаційною роботою станції9Організація диспетчерського керівництва розформування, формування поїздів12Організація роботи станційного технологічного центра обробки поїзної інформації і перевізних документів (СТЦ)14Попередня обробка інформації про підхід поїздів і підготовка документів для розформування поїздів17Забезпечення взаємодії роботи станції і прилягаючих ділянок19Технологія обробки поїздів, що надходять у переробку20Технологія розформування і формування поїздів22Організація місцевої роботи27Список літератури35
  • Технічна та експлуатаційна характеристика роботи станції
  • Станція Хутір-Михайлівський за характером роботи є дільничною, за показниками роботи віднесена до позакласної і розташована на перетинанні двоколійної лінії Москва-Київ і одноколійної лінії Есмань Чигинок і одночасно є Міждержавною передатною станцією вантажних вагонів і контейнерів між Московською залізницею Росії і Південно-Західною залізницею України.Станція виконує наступні операції:прийом, пропуск, відправлення пасажирських поїздів;прийом, відправлення, формування і розформування вантажних поїздів;відчеплення і причеплення вагонів до пасажирських поїздів;відчеплення вагонів від транзитних поїздів по технічним і комерційним несправностях, а також за вимогою ПТЕК, відділу декларування, контори передачі, технічної контори, митниці та інших державних контролюючих служб;причеплення і відчеплення вагонів з метою зменшення або збільшення довжини або ваги поїзда;навантаження і вивантаження вагонів і контейнерів;подача і прибирання вагонів по фронтах навантаження, вивантаження, в ремонт;перевірка вагонів на знеструмлених коліях естакаді, зважування, виправлення і перевантаження вантажу по комерційним або технічним несправностям;митний, прикордонний, ветеринарний, фітосанітарний, санітарно-епідеміологічний і екологічний огляд поїздів.Сусідніми роздільними пунктами є:У бік Брянська станція ЗерновеУ бік Чигинка станція ЧигинокУ бік Конотопа станція НеплюєвеУ бік Есмані станція СвесаПрилягаючі перегони і засоби зв'язку при русі поїздів:Хутір-Михайлівський Неплюєве двоколійний, однобічне автоблокуванняХутір-Михайлівський Свеса одноколійний, напівавтоматичне блокуванняХутір-Михайлівський – Зернове двоколійний, двобічне автоблокування по кожні коліїХутір-Михайлівський Чигинок одноколійний, напівавтоматичне блокуванняЗ боку станцій Брянськ і Чигинок прибувають непарні поїзди (непарна сторона станції), з боку станцій Конотоп і Есмань прибувають парні поїзди (парна сторона станції).Усі стрілки і сигнали обох горловин станції включені в електричну централізацію блокової системи і керуються з одного поста.На напрямку Конотоп-Брянськ електрична тяга поїздів, на напрямку Эсмань Чигинок тепловозна тяга поїздів.Станція межує із Брянським відділенням (НОД-15) Московської залізниці по стику Зернове.Станція має приймально-відправний і сортувально-відправний парки. Спеціалізація колій наступна:I, II головні колії для прийому, відправлення та безупинного пропускання парних і непарних пасажирських і вантажних поїздів;III головна колія для прийому, пропуску і відправлення парних і непарних пасажирських поїздів, прийому і відправлення вантажних поїздів обох напрямків;3а – приймально-відправна колія для прийому та відправлення парних і непарних пасажирських поїздів;4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 – приймально-відправні колії для прийому і відправлення парних і непарних вантажних поїздів, поїздів з розрядними вантажами, крім того, 4 колії призначений для безупинного пропускання парних і непарних пасажирських поїздів;13 приймально-відправна колія для прийому та відправлення непарних вантажних поїздів, приймання парних вантажних поїздів, відправлення парних вантажних поїздів можливе тільки по неправильній колії...
    Другие файлы:

    Проектування нової вузлової дільничної станції
    Вибір типу і схеми вузлової дільничної станції. Взаємне розташування пристроїв, визначення числа колій у парках станції. Розрахунок пропускної спромож...

    Показники роботи залізничної станції
    Технічна та експлуатаційна характеристика станції та під’їзних колій. Організація вантажної, комерційної та технічної роботи станції. Особливості робо...

    Організація технології роботи вантажної станції
    Характеристика під'їзних колій, що обслуговуються локомотивом станції. Розробка технології роботи станції. Організація взаємодії станції і під'їзної к...

    Організація вантажної та комерційної роботи на станції і під’їзних коліях
    Визначення вагонообігу станції. Забезпечення завантаження порожніми вагонами. Організація маршрутизації з під’їзних колій. Проектування вантажної стан...

    Розробка технологічного процесу дільничної станції на підставі інтенсифікації станційних процесів
    Технічна та експлуатаційна характеристика станції. Технологія обробки поїздів і вагонів. Розрахунок норм часу на операції з поїздами і вагонами. Розро...