Стратегії розвитку підприємств в ринкових умовах господарювання
УКООПСПІЛКАПолтавський університет споживчої кооперації УкраїниКафедра менеджментуКурсова робота з“Основ менеджменту”Тема“Стратегії розвитку підприємств в ринкових умовах господарювання”Костенко Олега АнатолійовичаМО-23Науковий керівник:Бакало Надія ВітальївнаЗатверджую“___” _______________ _____ р.Науковий керівник _________________Полтава-2003ПланВступРозділСутність стратегії , її роль в прцесі діяльності підприємства1.1. Поняття стратегії, її переваги та недоліки1.2. Характеристика стратегій розвитку бізнесуРозділ 2Аналіз стратегічного набору діяльності підприємства2.1. Методичні аспекти вибору стратегій2.2. Значення факторів зовнішнього та внутрішнього середовища при виборі стратегій діяльності підприємствРозділ 33. Світовий досвід і досвід України у розробці і використанні стратегій розвитку підприємств в ринкових умовах господарюванняВисновкиЗмістРозділ 1Сутність стратегії, їїроль в процесі діяльності підприємств1.1. Поняття стратегії, її переваги та недоліки1.2. Характеристика стратегій розвитку бізнесуРозділ 2Аналіз стратегічного набору діяльності підприємства2.1.Методичні аспекти вибору стратегій2.2. Значення факторів зовнішнього та внутрішньогосередовища при виборі стратегій діяльності підприємствРозділ 33.Світовий досвід та досвід України у розробці і використанністратегій розвитку підприємств в ринкових умовах господарюванняВисновкиПерелік літературиВступЕкономічна криза народного господарства України зумовлюється багатьма факторами, серед яких важливе місце займає недосконалість системи управління. Турбулентний характер негативних змін в економіці (інфляція, ріст цін на сировину та матеріали, високі процентні ставки за кредит, зниження купівельної спроможності населення і ін.) і висока складність вирішуваних нині завдань посилюють ролб наукового управління у стабілізації соціально-економічних процесів і забезпеченні високоі ефективності усіх видів підприємницької діяльності.Виходячи з цього, я взяв за мету більш глибоко дослідити в курсовій роботі тему: “Стратегії розвитку підприємства в ринкових умовах господарювання”.Стратегічне управління як визначена різновидність менеджмента сформулювалась відносно недавно. В другій половині ХХ ст. cтратегії розвитку господарювання почало приділятися більше уваги. Інтерес щодо питань управління постійно знаходиться на високому рівні. І це пов’язано, на мою думку, не тільки з тим, що менеджмент відіграє важливу роль в бізнесі, а й з тим, що менеджмент як практична діяльність постійно розвивається як в Україні та і у всьому світі.Тому, я вважаю, що на даний момент обрана мною тема є актуальною сьогодні, адже досягнення успіху в конкурентній боротьбі залежить від якості управління, а ефективне вирішення стратегічних і тактичних завдань організації потребує залучення висококваліфікованих спеціалістів. Оперативна адаптація організації (підприємства, фірми) до змін ринкового середовища можлива на базі професіоналізації управління, яка передбачає, насамперед, необхідність підготовки управлінських кадрів. Розділ 1. Сутність стратегії, її роль в процесі діяльності підприємстваПоняття стратегії її переваги та недолікиЛюди вже тривалий час вивчають і аналізують стратегію як явище та інструмент розв'язання їхніх проблем, тому що вони хочуть знати, що їм робити завтра, післязавтра, в довгостроковій перспективі, як, хоча б...