Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Международные отношения

Підготовка зовнішньоторговельної угоди з експорту мінеральної води на прикладі експорту мінеральної води ТМ "Миргородська" до Росії

Тип: дипломная работа
Категория: Международные отношения
Скачать
Купить
Аналіз світового та українського ринку мінеральної води. Правове обґрунтування здійснення зовнішньоекономічної угоди з експорту мінеральної води. Розробка зовнішньоекономічного контракту з експорту води "Миргородська" до Росії, оцінка його ефективності.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Курсова робота на тему:

«Підготовка зовнішньоторговельної угоди з експорту мінеральної води на прикладі експорту мінеральної води ТМ «Миргородська» до РФ»

Зміст

Вступ

1. Аналітична маркетингова оцінка ринку мінеральної води

1.1 Аналіз світового ринку мінеральної води

1.1.1 Аналіз світового виробництва та світової торгівлі мінеральною водою

1.1.2 Аналіз ємності світового ринку мінеральної води, попиту та споживання продукту

1.1.3 Сегментація світового ринку мінеральної води

1.2 Аналіз українського ринку мінеральної води

1.2.1 Загальна характеристика національного ринку продукту, обсяги виробництва та торгівлі мінеральною водою

1.2.2 Місткість та конкурентна структура ринку мінеральної води України

1.2.3 Аналіз цін на мінеральну воду основних виробників України

1.2.4 Основні характеристики споживчого вибору українців

2. Правове обґрунтування можливості здійснення зовнішньоекономічної угоди з експорту мінеральної води

2.1 Тарифне регулювання експорту мінеральної води

2.2 Нетарифне регулювання експорту мінеральної води

2.3 Митні процедури з даним товаром

2.4 Заборони, вимоги та стандарти, які застосовуються до даного товару при зовнішньоторговельних операціях

2.5 Особливості та умови транспортування

2.6 Валютне регулювання експортних операцій та оподаткування

3. Зовнішньоекономічний контракт з експорту мінеральної води

4. Оцінка ефективності запропонованого проекту

Висновки

Список використаних літературних джерел

Вступ

Сьогодні мінеральна вода - один з найрентабельніших видів продукції. Гроші, вкладені у будівництво та оснащення заводу з розливу справжньої мінеральної води, повертаються вже за півроку.

Тому ринок мінеральної води - один з найперспективніших ринків, чим пояснюється практичний аспект дослідження і його необхідність. Споживання мінеральної води у світі щорічно зростає, до того ж кожна з марок мінеральної води є по-своєму унікальна (неповторність кожного джерела), що збільшує його привабливість для дослідження.

Значними темпами розвивається сектор газованої мінеральної води, проте останнім часом частка споживачів, що віддають перевагу негазованій мінеральній воді поступово збільшується (хоча все одно в загальній структурі споживання і виробництва переважає газована мінеральна вода). Цей факт можна пояснити таким чином, що мінеральна негазована вода все частіше стає замінником неякісній питній воді.

Метою курсового проекту є моделювання зовнішньоекономічної угоди з експорту мінеральної води. Крім того, сюди можна також віднести надбання практичних навичок при роботі з інформаційними джерелами при проведенні маркетингових досліджень та вивченні зовнішнього ринку, нормативними документами та їх практичним застосуванням у сфері зовнішньоекономічної діяльності, а також отримання необхідних навичок при підготовці та складанні зовнішньоторговельного контракту.

Актуальність даної теми полягає в розкритті останніх тенденцій розвитку світового та внутрішнього ринків мінеральної води, систематизації необхідних законів та нормативно-правових умов для здійснення зовнішньоторговельної угоди.

Основні завдання курсового проекту:

· Проаналізувати світовий й український ринок мінеральної води.

· Визначити тенденції розвитку вітчизняного та зарубіжних ринків мінеральної води.

· Вивчення правового обґрунтування можливості здійснення зовнішньоекономічної угоди з експорту мінеральної води, включаючи тарифні, нетарифні методи регулювання, заборони, вимоги та стандарти, які застосовуються до даного товару при зовнішньоторговельних операціях, митні процедури з даним товаром, особливості та умови транспортування, валютне регулювання експортної операції та оподаткування тощо.

· Моделювання зовнішньоекономічної угоди з експорту мінеральної води.

· Економічне обґрунтування здійснення даної угоди.

Аналіз джерел. В межах даного курсового проекту було використано матеріали періодичних видань, статистичні матеріали, ресурси INTERNET, елементи нормативно-правової та законодавчої бази України, програмний продукт MS Office Excel.

1. Аналітична маркетингова оцінка ринку мінеральної води

1.1 Аналіз світового ринку мінеральної води

зовнішньоекономічний угода контракт експорт

1.1.1 Аналіз світового виробництва та світової торгівлі мінеральною водою

У світі відомо безліч брендів мінеральної води з багатьох країн. Говорячи про динаміку розвитку світового ринку мінеральних вод , варто зазначити, що протягом останніх років постійно спостерігається тенденція до зростання попиту на мінеральні столові води, а отже зростає споживання мінеральної води та її виробництво. Тобто останнім часом маємо зростаючий розвиток ринку.

Стан світового торгового балансу мінеральної води протягом 2006-2010 рр. поданий у таблиці 1.

Таблиця 1.1

Динаміка світового торгового балансу мінеральної води протягом 2006-2010 рр., тис. дол. США [31]

2006

2007

2008

2010

Світовий торговий баланс мінеральної води

-121 079

-133 096

-6 001

4120283

За даними таблиці 1.1. можемо зробити висновок, що до 2010 року у світі обсяги імпорту мінеральної води перевищували обсяги експорту, а у 2010 році ситуація змінюється, в результаті чого отримуємо активне сальдо торгового балансу мінеральної води у світі, що свідчить про перевищення обсягів експорту мінеральної води над імпортом за рахунок більшого порівняно зі спадом експорту спадом імпорту даного товару.

Динаміка експорту-імпорту мінеральної води у світі протягом 2006-2010 рр. подана у таблиці 1.2.:

Таблиця 1.2

Динаміка експорту-імпорту мінеральної води у світі протягом 2006-2010 рр., тис. дол. США [31]

2006

2007

2008

2010

Світовий експорт

2 102 966

2 269 882

2 358 569

928 747

Світовий імпорт

2 224 045

2 402 978

2 364 570

516 464

За даними таблиці 1.2. бачимо, що в цілому до 2010 року обсяги експорту та імпорту мінеральних вод у світі зростали, проте в силу дії певних причин, однією із найважливіших з яких є наслідки світової економічної кризи, у 2010 році обсяги як експорту, так і імпорту мінеральних вод падають. При цьому імпорт мінеральних вод спадає більш швидшими темпами, ніж падає експорт, що і призвело до встановлення активного торгового сальдо по даному товару у 2010 році.

1.1.2 Аналіз ємності світового ринку мінеральної води, попиту та споживання продукту.

За даними Nationmaster.com основними країнами-споживачами мінеральної води є Італія, Франція, Бельгія, Швейцарія та ін. Більш детальніше дана інформація розкрита у таблиці 1.3., де подано інформацію про ці країни та середньодушове споживання мінеральної води на рік в цих країнах.

Таблиця 1.3

Рейтинг країн за світовим середньодушовим споживанням мінеральної води на рік, 2008 [30]

Отже, в середньому на рік одна особа споживає приблизно 53,9 літрів мінеральної води. Розрахуймо тепер потенційну ємність ринку - можливий об'єм реалізації на ньому товару протягом певного проміжку часу. Ємність ринку характеризується потенційною ємністю (максимально можливою) та часткою ринку. Частка ринку визначається як відношення об'єму продажу товару даного підприємства до потенційно можливої ємності ринку. Ємність ринку розраховується на основі аналізу тенденцій розвитку галузей, які використовують даний товар, або на основі аналізу тенденцій реалізації товару за попередній період та екстраполяції даних на попередній період. Загальна ємність в натуральних одиницях визначається за формулою:

Ємність ринку= Кількість споживачів продукту * середнє споживання 1 особою продукту

Нехай приблизно 30% населення не споживає мінеральної води. Тоді

Ємність ринку мінеральних вод= (6800000000*0,7)*53,9=

256564000000 літрів

Отже, за нашими підрахунками, враховуючи похибку підрахунку, приблизна ємніс...

Другие файлы:

Хімічний склад та якість мінеральної води в пляшках
Дослідження основних вимог до якості мінеральної води. Класифiкацiя мінеральних вод, їх значення. Показники якості фасованої води. Методи контролю яко...

Підготовка зовнішньоторговельної угоди з експорту сталі
Аналіз світового та українського ринку сталі. Правове обґрунтування можливості здійснення зовнішньоторговельної угоди з експорту сталі. Об’єм експорту...

Мінеральні води Чернігівської області
Фізико-хімічні властивості, основні бальнеологічні групи, класифікація та ринок мінеральної води в Україні. Особливості лікувальної дії на організм. З...

Маркетингові дослідження на ринку мінеральних вод в Україні
Економічний зміст, принципи і види маркетингових досліджень. Порядок ведення і методи збору інформації для їх проведення. Сучасний стан ринку мінераль...

Підготовка зовнішньоторгівельної угоди з експорту спирту
Оцінка сучасного стану та перспективи розвитку торгового сектору України. Зменшення собівартості виробництва етилового спирту як головне завдання виро...