Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Международные отношения

Роль міжнародних тендерів у розвитку міжнародної торгівлі

Тип: курсовая работа
Категория: Международные отношения
Скачать
Купить
ЗМІСТВступ21 Загальні характеристики міжнародних тендерів41.1 Поняття та сутність міжнародних тендерів41.2 Види міжнародних тендерів72 Етапи проведення міжнародних тендерів132.1 Підготовка тендеру142.2 Етап подачі пропозицій172.3 Визначення переможця тендеру та укладання угоди233 Роль міжнародних тендерів у розвитку міжнародної торгівлі25Висновки32Список використаної літератури35ВступВ умовах інтенсифікації процесів глобалізації, швидкої індустріалізації і стрімкого збільшення масштабів інфраструктурного будівництва в країнах, що розвиваються перспективи міжнародної тендерної діяльності видаються вельми сприятливими. Зростає число проведених тендерів і кількість фірм-учасниць останніх; розширюється коло товарів і послуг, що реалізовуються за допомогою тендерів, і укрупнюються які укладаються з їх допомогою контракти; виникають нові організаційні форми тендерів (наприклад, електронні торги) і підвищується увагу до тендерів з боку багатосторонніх організацій, у тому числі установи системи ООН, які прагнуть порядок практику тендерної діяльності у всьому світі і сприяти поширенню її передових прикладів, а також вирішують інші завдання. Значна увага приділяється поліпшенню тендерної практики в регіональних об'єднаннях, особливо в Євросоюзі, і в окремих країнах розвинених і розвиваються.В останні десятиліття в світі накопичений великий досвід проведення міжнародних тендерів, і багато свідчить про переваги даного механізму. Разом з тим, далеко не всі питання тендерної діяльності знайшли оптимальне рішення з точки зору інтересів країн-учасниць світового співтовариства, компаній та державних організацій, залучених в цю діяльністьАктуальність теми дослідження. Значення міжнародних тендерів визначається тим, що вони є важливим інструментом у сучасному механізмі ринкового господарства: сприяють розвитку зовнішньої торгівлі, яка, у свою чергу, служить засобом забезпечення більш високих темпів зростання національної економіки. Необхідно підкреслити, що використання тендерів дозволяє ефективно здійснювати операції купівлі-продажу як покупцю, так і продавцеві великої групи переважно капітало- та наукомістких товарів і послуг, у тому числі реалізованих часто в комплексі.Мета роботи – отримати загальне уявлення про міжнародні торги, методи та способи проведення тендерів, а також виявити сучасний стан організації міжнародних торгів.Об’єкт дослідження – міжнародні тендери.Задачі:
  • дослідити дану тему курсової роботи;
  • проаналізувати її;
  • виділити особливості проведення міжнародних торгів та укладення тендерних угод;
  • зробити висновки.
  • 1 Загальні характеристики міжнародних тендерів1.1 Поняття та сутність міжнародних тендерівміжнародний тендер торгівляМіжнародний тендер є методом міжнародної торгівлі, сутність якого полягає в конкурентному відборі зарубіжних постачальників і підрядників через організований товарний ринок шляхом залучення до певної, заздалегідь встановленої дати пропозиції від зарубіжних і національних постачальників та підрядників, проведення конкурсу (порівняння) представлених проектів (умов) та укладання контракту з тим з них, пропозиції якого найповніше задовольняють потреби і вимоги імпортерів-замовників.Термін «тендер» походить від англійського «tender» офіційна пропозиція, замовлення на підряд та «to tender» подавати замовлення (заявку) на участь у торгах. Посередником між покупцем і продавцем при цьому методі торгівлі є тендерний комітет, який утворюється імпортером. Основною функцією його є організація надходження замовлень на участь у торгах та робота з ними. Слід також мати на увазі, що термін «тендер» включає п’ять основних понять. Так, тендер це:
  • повідомлення про проведення торгів;
  • комплект тендерної документації умови проведення торгу;
  • проформа пропозиції, складена організатором торгів і включена до комплекту тендерної документації (проформа тендеру є формуляром, що підлягає заповненню оферентом, якщо він є згодним з умовами проведення торгу та готовий взяти на себе обов’язки з виконання робіт);
  • власне оферта;
  • власне торг як процедура.
  • Найпоширенішими об’єктами тендерів у міжнародній торгівлі є:
  • підряди на спорудження підприємств, будівель і споруд виробничого і невиробничого призначення, в т. ч. тих, що споруджуються «під ключ»;
  • виконання комплексів будівельних і монтажних робіт та їх окремих видів;
  • виконання комплексу пуско-налагоджувальних робіт;
  • постачання комплектного устаткування;
  • концесії на розробку корисних копалин;
  • імпортні закупівлі;
  • проекти на основі підприємств з іноземними інвестиціями;
  • надання державних кредитів;
  • розробка проектів і виконання робіт у сфері природоохоронної діяльності;
  • залучення експертів і консультантів;
  • поставки, підряди, закупівля для створення об’єктів національної економіки.
  • Зважаючи на викладене, саме тендери на сьогодні дуже поширені в світовій практиці торгівлі, особливо на ринках машинно-технічної продукції (за оцінками експертів, вартість замовлень на поставку обладнання та об’єктів капітального будівництва, отриманих за допомогою проведення торгів, становить близько 1/3 загальної вартості експорту машинно-технічної продукції з промислово розвинутих країн). Існування проблеми збуту на світовому ринку стимулює імпортерів не тільки розширювати й інтенсифікувати сферу використання тендерів, а й застосовувати їх як механізм створення певних (а іноді і значних) переваг при розміщенні імпортних замовлень. Так, за даними західних фахівців, ціни на енергетичне обладнання за замовленнями, розміщеними через міжнародні торги, в середньому на 20-25 % нижчі, ніж при підписанні контрактів у результаті двосторонніх переговорів, навіть з кількома конкуруючими постачальниками. Це пояснюється насамперед тим, що міжнародні торги стимулюють конкуренцію між продавцями, дозволяють покупцям вибирати найбільш технічно досконалий та комерційно доцільний для них варіант з багатьох запропонован...
    Другие файлы:

    Особливості тендерної діяльності у сучасній світовій торгівлі
    Визначення сутності міжнародних торгів (тендерів), їх основні види (відкриті, закриті) та об'єкти. Розділи тендерної документації. Мотиви використання...

    Механізми фінансування міжнародної торгівлі
    Специфічні риси міжнародної торгівлі, особливості механізмів її фінансування. Виграш від міжнародної торгівлі для вітчизняних міжнародних фірм. Держав...

    Еволюція теорій міжнародної торгівлі
    Торгівельні відносини: сутність та еволюція. Роль міжнародної торгівлі у розвитку світового господарства. Аналіз класичних, неокласичних та альтернати...

    Вплив міжнародної торгівлі на розвиток національної економіки
    Сутність міжнародної торгівлі та її види, головний зміст існуючих теорій та методи регулювання. Україна на шляху до СОТ. Шляхи вдосконалення та перспе...

    Процес формування і розвитку міжнародної зустрічної торгівлі
    Сутність міжнародної торгівлі, її форми та основні теорії. Характеристика сучасних тенденцій бартеру. Аналіз розвитку бартерних відносин в міжнародній...