Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Оцінка конкурентоспроможності продукції фірми "INDESIT" відносно аналогічної продукції фірми "Atlant" та потреб споживачів

Тип: Лабораторная
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить

Конкурентоспроможність продукції – це відповідність продукції вимогам ринку, можливість збуту її на конкретному ринку. Її можна визначити порівнюючи конкуренті вироби між собою. Конкурентоспроможність поняття відносне, чітко прив’язане до ринку та часу продаж (для товарів сезонного попиту). Одночасно у кожного покупця є свій критерій оцінки задоволення власних потреб. Тому конкурентоспроможність набуває ще й індивідуального відтінку. Витрати покупця складаються з двох частин – витрат на купівлю (ціна виробу) та витрат, пов’язаних із споживанням. Разом вони складають ціну споживання , яка здебільшого значно перевищує продажну ціну. Тому найбільш конкурентний не той товар, за який просять мінімальну ціну на ринку, а той, у якого мінімальна ціна споживання за весь строк служби у покупця.

Першим виробом який планує випускати фірма «INDESIT» є двохкамерний холодильник класу В INDESIT В-18Т, другим – двохкамерний холодильник класу А INDESIT ВН-20. Розрахунки показників конкурентоспроможності проводяться по відношенню до популярного однокамерного холодильника класу В INDESIT В-18S, та до аналогічних виробів конкурента – двохкамерного холодильника класу В Atlant XM6023-000 та двохкамерного холодильника класу А Atlant НМ512-00 відповідно.

Розробка анкетних питань, що стосуються насамперед всього переліку одиничних показників якості, які використовуються при визначенні узагальнюючого показника. Після встановлення самих одиничних показників складають другу частину анкети, мета якої одержання значення коефіцієнтів вагомості. Для полегшення задачі інколи експертам пропонують оцінити максимальне () та мінімальне () значення вагомості і-го показника.

Другие файлы:

Оцінка конкурентоспроможності продукції фірми "INDESIT" відносно аналогічної продукції фірми "Atlant" та потреб споживачів
Методика оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства відносно аналогічної продукції конкурентів та потреб споживачів. Комплексні показники як...

Оцінка конкурентоспроможності продукції фірми INDESIT відносно аналогічної продукції ф

Управління якістю й конкурентоспроможністю продукції підприємства
Поняття якості та конкурентоспроможності продукції. Аналіз основних показників діяльності підприємства "ВКФ С-КОРТ". Оцінка цінових та нецінових парам...

Аналіз конкурентоспроможності продукції ПАТ "ЗТР"
Сутність конкурентоспроможності продукції, фактори забезпечення, етапи оцінки. Організаційно-економічна характеристика ПАТ "ЗТР". Аналіз фінансово-еко...

Дослідження конкурентоспроможності підприємства та його продукції
Види і методи, аналіз та стратегії ринкової конкуренції, оцінка конкурентоспроможності підприємства та його продукції. Стан конкурентного середовища т...