Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Розробка фірмового стилю

Тип: дипломная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Термінологія фірмового стилю. Креативна стратегія проектування фірмового стилю організації. Колір як елемент фірмового стилю. Його психологічний вплив на споживачів. Процес розробки фірмового стилю. Сенс фіолетового кольору як елементу стилю.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

1.1 Термінологія та елементи фірмового стилю

1.2 Процес розробки фірмового стилю організації

1.3 Креативна стратегія проектування фірмового стилю організації

ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1

РОЗДІЛ 2. ГРАФІЧНА РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ. ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНИХ ПРОГРАМ ПРИ ЙОГО СТВОРЕННІ

ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2

ОХОРОНА ПРАЦІ

РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ФІРМОВОГО СТИЛЮ НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКО - ІТАЛІЙСЬКІЙ КОРПОРАЦІЇ МОРОЗИВА ДОЛЬЧЕЦЦЕ

3.1 Колір, як елемент фірмового стилю. Його психологічний вплив на споживачів

3.1.1 Сенс фіолетового кольору, як одного з елементів фірмового стилю

3.1.2 Значення бузкового кольору, як одного з елементів фірмового стилю

3.1.3 Роль білого кольору у розробці фірмового стилю корпорації «Дольчецце»

3.1.4 Кольорова гама, яку використовує українсько-італійська корпорація морозива «Дольчеце»

3.2 Особливості та ознаки фірмового стилю українсько-італійська корпорації морозива «Дольчеце»

ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 3

ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ (ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ)

ДОДАТКИ

ВСТУП

Розробка фірмового стилю певної компанії відіграє значну роль у її виконанні, а також для її аудиторії і для її співробітників, конкурентів і партнерів.

Особистість фірмового стилю відображає філософію, цінності і амбіції компанії.

Такі, як візитні картки та інші друковані матеріали типу конструкції, логотип і колірна палітра веб-сайту і форменого одягу або автомобілі. Це викликає плутанину у споживачів і неможливість відтворити ясну асоціацію з полем діяльності компанії, послуги та продукти, які організація пропонує.

Фірмовий стиль включає в себе кілька ключових елементів:

Корпоративний дизайн

Колірна гамма - головні кольори, які будуть розробляти фірмовий стиль. Логотип і різні способи, в яких вона з'явиться в різних засобах масової інформації (Інтернет, друк матеріалів, виробів тощо). Вхід надзвичайно важливо для «видимості» вашої компанії користувачами.

Уніформа, транспортний засіб брендингу, знаків та інших засобів масової інформації, який відображатиме фірмовий стиль

При побудові корпоративного дизайну створює так звані Брендинг книги, які покладаються на стандартний дисплей конкретної особистості на різних носіях і каналів.

Корпоративні комунікації

Реклама - поза графічного дизайну реклами, яка повинна відповідати стилю корпоративний дизайн, він знаходиться в корпоративних комунікаціях та основні принципи, яких необхідно дотримуватися в рекламі транслюється на аудиторію переваги в якості торгової марки для певної компанії, слоган та інші.

PR - є частиною корпоративних комунікацій. Повідомлення і інформація, що надається компанією, тим каналам, які вона використовує, щоб повідомити про себе, відіграють важливу роль для надання інформації на відповідний шлях до слухачів, до яких вона орієнтується.

Корпоративної поведінки

Важливо: цінності компанії, співробітники, моральні та соціальні норми, які б публічно виконувати і мають важливе значення для ідентичності конкретної компанії.

Актуальність теми полягає в тому, фірмовий стиль - це обличчя організації. Саме він може вплинути на подальше існування компанії. Неправильно розроблений фірмовий стиль може зруйнувати бізнес.

Огляд літератури. Література таких авторів використовувалася: Андрейканіч А.І., Близнюк М.М., Куглер В.С., Попова Ж.Г. та багато інших.

Об'єкт дослідження: фірмовий стиль, як система, котра створює імідж організації.

Предмет дослідження: фірмовий стиль корпорації «Дольчецце».

Мета дослідження полягає в тому, щоб довести актуальність теми, а саме визначити значення фірмового стилю. А для цього були встановлені такі завдання:

- надати визначення поняттю фірмовий стиль,

- проаналізувати елементи фірмового стилю,

- дослідити основні принципи розробки елементів фірмового стилю,

- визначити зміст та правила розробки фірмового стилю,

- провести детальний аналіз креативної стратегії проектування фірмового стилю організації,

- пояснити значення концентрації,

- розглянути, якими графічними програмами слід користуватися під час розробки фірмового стилю,

- пояснити, як само працювати з графічними програмами,

- проаналізувати фірмовий стиль українсько-італійській корпорації морозива «Дольчецце»,

- описати колір, як елемент фірмового стилю (в даному випадку колір: фіолетов-бузковий з білим),

- показати особливості та ознаки фірмового стилю корпорації «Дольчецце».

Апробація результатів: Результати роботи доповідалися і отримали позитивну оцінку на наступних міжнародних, українських, регіональних наукових конференціях:

Волк, К. (K. Volk) (2013) Особливості вибору дизайну логотипу як основної складової фірмового стилю організації. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 8-10.

Дні науки. Философського факультету Київського Університету - 2012, Міжнародна наукова конференція (18-19 квітня 2012 року) (http://www.phildep.univ.kiev.ua/uploads/editor/Files/Vydanna/Dni%20nauky/8.pdf).

«Корпоративна культура організацій ХХІ століття» 15-16 травня 2003 p. у м. Краматорську,

Друга міжнародна науково-практична конференція вузів Росії «Розвиток сучасного мистецтва: проблеми та перспективи дизайн-освіти» (Санкт-Петербург, СПУТД, 2008).

Методи дослідження: спостереження, порівняння, узагальнення, методи індукції та дедукції. Основна проблема - це велика кількість конкурентів на сучасному ринку. А правильним методом вирішення даної проблеми - це виділиться з натовпу. А для цього необхідно правильно створити і розробити фірмовий стиль організації. Грамотно сконструйований фірмовий стиль швидко запам'ятовується і надовго залишається в пам'яті потенційних та існуючих клієнтів.

Матеріал дослідження: для досягнення поставленої нами мети, ми використовували в якості інформативного матеріалу сучасні наукові роботи фахівців в галузі реклами, журналістики, комп'ютерної графіки та подібне, крім того ми залучили до роботи і інтренет видання які мають відношення до нашої роботи. Літературні джерела таких авторів: Вільям Уеллс, Джон Бернет, Сандра Моріарті та багато інших були використані в дипломному дослідження. Загальна кількість джерел: 52.

Наукова новизна: визначено принципи та сформульовані основні вимоги до формування фірмового стилю для проектування фірмового продукту харчування; розроблено методологічний підхід і концептуальна модель для проектування фірмового стилю організації; розроблено математичну модель.

Обґрунтованість і достовірність: в роботі були використані ілюстрації та фотографії (в додатках), які є наявним доказом розробленого фірмового стилю корпорації з виробництва морозива «Дольчецце». Опираючись на на ці докази, ми аналізували колористичні системи фірмового стилю, в даному випадку фірмовим кольором є фіолетово-бузьковий із білим. Крім того, ми роздивилися елементи фірмового стилю, як конверт, візитка, бланк, бейджик, вивіска та інші. Тут ми аналізували, як теоретичний аспект, так і практичний аспект розробки фірмового стилю. Тобто, ми показали психологічний вплив певного кольору на сприйняття оточуючих. Також ми аналізували значення існування елементів фірмового стилю.

Наукове значення роботи: з кожним роком правила и принципи проведення методів розробки фірмового стилю змінюють свій напрямок. Отже, додання нових засобів виришення проблеми (виділитися із натовпу, підвищення рейтингу компанії, зміцнення соціального статусу організації), відсутність «штампів», креативність та нестандартний підхід разом із лаконічністю викладеної ідеї є новими загальними положеннями.

Практичне значення отриманих результатів. Ілюстрації (зображення з елементами фірмового стилю корпорації «Дольчецце») допомогли нам дійти до таких результатів:

- ми визначили значення поєднання кольорів при створенні фірмового стилю організації,

- ми виявили сенс фірмових елементів в розробки іміджу компанії,

- ми зрозуміли та зробили власні висносовки стосовно того, як правильно використати той чи інший метод розробки фірмового стилю для досягнення унікального ефекту.

Перелік ключових слів: ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ, КОЛІР, ЕЛЕМЕНТИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ, ФІОЛЕТОВО-БУЗКОВИЙ З БІЛИМ, ЛОГОТИП, СЛОГАН, ЗАГОЛОВОК, ВІЗИТКА, КОНВЕРТ, БЕЙДЖИК, ДВЕРНА ВИВІСКА, БЛАНК, КОРПОРАТИВНИЙ ОДЯГ, КОРПОРАТИВНИЙ ТРАНСПОРТ.

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

1.1 Термінологія та елементи фірмового стилю

Фірмовий стиль організації - це поняття, часто використовуване за кордоном поряд з термінами «проектування зовнішнього вигляду підприємства», «система ідентифікації» та інше...

Другие файлы:

Дослідження маркетингової діяльності підприємства та фірмового стилю АТЗТ "Катюша"
Основні поняття, значення фірмового стилю та його елементи. Фірмовий стиль як складова іміджу підприємства. Стан та тенденції чинників маркетингового...

Розробка елементів рекламно-графічного комплексу для компанії виробника ювелірних виробів "Золотая планета"
Розвиток ювелірної справи на Україні. Прийоми і методи ескізування комплексного проекту концепції корпоративного фірмового стилю. Розробка плакату, ка...

Розробка Web-сайту компанії "Гранд Авто"
Загальна характеристика особливостей алгоритму просування сайту. Розробка основних елементів фірмового стилю, що складають пакет рекламної кампанії. Е...

Зовнішні прояви корпоративної культури
Технологія використання символів, створення сприятливого кольорографічного і звукового середовища у організації, проведення свят, дотримання ритуалів...

Зовнішня реклама
Основні види зовнішньої реклами, що використовуються у виборчій кампанії. Завдання керівника виборчої кампанії, дизайнерів та рекламного агентства. Су...