Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Розробка рекламної кампанії фітнес-центру "NRG"

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Послуги, які надає фітнес-центр. Встановлення цілей рекламної кампанії, цільової аудиторії. Ексклюзивність "NRG" серед конкурентів. Засоби масової інформації, використовувані для передачі рекламного звернення. Ефективність проведення рекламної кампанії.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

РЕФЕРАТ

Курсова робота: с., мал., табл., джерел, - додатків.

Актуальність теми роботи Послуги фітнес-центрів в даний час є затребуваними серед великої кількості людей, як жіночої, так і чоловічої статі. Такі послуги мають цілорічний попит, особливо пік найбільшого відвідування фітнес-центрів припадає на весняний час року - клієнти прагнуть підкоригувати свою фігуру до сезону відпусток.

Мета роботи - розробка рекламної кампанії для фітнес-центру «NRG».

Для досягнення цієї мети поставлені такі завдання:

1. Визначити головні складові рекламної кампанії;

2. Проаналізувати діяльність фітнес-центру «NRG»;

3. Розробити маркетингову та рекламну стратегії для фітнес-центру «NRG».

Об'єкт роботи: фітнес-центр «NRG».

Одержані висновки та їх новизна: полягає у розробці маркетингової і рекламної стратегій для фітнес-центру «NRG»

Результати роботи можуть бути застосовані в реалізації рекламної кампанії для залучення нових клієнтів.

Перелік ключових слів: рекламна кампанія, рекламна стратегія, фітнес-центр, маркетингова стратегія

RESUME/ SUMMARY

Переклад анотації на англійську мову.

The research paper about advertising campaign sports facilities and sights

The object of the research: fitness center «NRG».

The purpose of the research: develop an advertising campaign for fitness center «NRG».

The results given/ achieved and their novelty: is to develop marketing and advertising strategies for the fitness center «NRG»

The results can be implemented for an advertising campaign to attract new customers.

Key words: advertising campaign, advertising strategy, fitness center, marketing strategy

ЗМІСТ

Вступ

1. Загальна характеристика фітнес-центру «NRG».

1.1 Послуги, які надає фітнес-центр « NRG »

2. Інформаційні технології фітнес-центру «NRG

3. Розробка маркетингової та рекламної стратегій для фітнес-центру «NRG»

3.1 Встановлення цілей рекламної кампанії

3.2 Визначення цільової аудиторії

3.3 Ексклюзивність “NRG” серед конкурентів

3.4 Засоби масової інформації, засоби реклами, використовувані для передачі рекламного звернення

3.5 Розробка рекламного звернення

4. Рекламна кампанія фітнес-центру “NRG

4.1 Структура рекламної кампанії (РК

4.2 Ефективність рекламної кампанії

4. 3Графік проведення рекламної кампанії

Висновки

Список використаної літератури

рекламна послуга конкурент

ВСТУП

На сьогоднішній день реклама супроводжує практично всі товари, роботи або послуги. Саме з реклами споживач може дізнатися про те, які послуги надає та чи інша організація. Найчастіше вона є основним критерієм вибору тієї чи іншої фірми. Останнім часом українці все більше тягнуться до здорового способу життя, що не може не радувати. Це час розквіту фітнес клубів в житлових кварталах і торгових центрах, але відкрити клуб мало: клієнти повинні якось дізнатися про існування фітнес центру неподалік від їх місця проживання чи роботи. Рекламна кампанія має буті комплексною, тому що найчастіше через стрімкий темп життя однієї зовнішньої реклами Дуже мало, щоб надаті повноцінну інформацію про спортивний клуб.

Вже склалася тенденція: перш ніж вийти з дому і піти куди-небудь, пересічні громадяни "залазять" в інтернет що б дізнатися адресу найближчого закладу, який надає потрібні послуги. Дуже часто, проходячи по вулицях, люди навіть не помічають і не запам'ятовують вивісок: навіщо? якщо щось знадобиться, відповідь швидше буде знайти через пошук в інтернеті, ніж копатися у власній голові, згадуючи "а де ж я це бачив?" або "цікаво, а що там зараз знаходиться?".

Та все ж таки класична реклама має дуже важливий вплив на проведення кампанії. Якби ми не ставилися до всюдисущої реклами, як би багато нарікань вона не викликала, все-таки доводиться визнати, що це один з найпотужніших джерел інформації. Ми бачимо рекламу по телевізору, чуємо рекламні ролики на радіостанціях, і часто просто не підозрюємо, що все це - проведення рекламної кампанії.

Правильна організація рекламної кампанії сприяє швидкій безперебійній реалізації товарів і послуг. Але для того, щоб реклама працювала, потрібно розробити стратегію рекламної кампанії.

Успіх рекламної кампанії залежить як від грамотно розробленої стратегії, так і від якості рекламних матеріалів. Можна розробити ідеальну стратегію, але ефект може вийти навіть негативним при невиразних рекламних матеріалах. І навпаки, блискучі рекламні матеріали, розміщені на невідповідних носіях, можуть не досягти цільової аудиторії. При розробці креативу оптимально також спиратися на дані досліджень цільової аудиторії і попередньо тестувати розроблені образи на представниках цільової аудиторії. Говорячи про якість рекламних матеріалів, ми маємо на увазі не тільки креативне втілення ідеї, а й грамотно складене рекламне пропозицію, що відбиває переваги продукту, що містить т.зв. «Продають ідеї».

Рекламна кампанія може бути різною формою та кількістю етапів, але за змістом зобов'язана представляти безперервний процес, кожен етап якого буде дієвим, якщо він органічно відбувається з попереднього етапу і має логічне продовження в майбутньому.

Актуальність: Послуги фітнес-центрів в даний час є затребуваними серед великої кількості людей, як жіночої, так і чоловічої статі. Такі послуги мають цілорічний попит, особливо пік найбільшого відвідування фітнес-центрів припадає на весняний час року - клієнти прагнуть підкоригувати свою фігуру до сезону відпусток.

Враховуючи високий попит на послуги фітнес-центрів, важливо утримувати конкурентні позиції підприємства, проводити рекламні кампанії, залучаючи нових клієнтів. Щоб реклама була ефективною і дієвою, необхідно правильно організовувати маркетингову та рекламну стратегії, що припускає максимальне досягнення цілей підприємства.

Об'єкт дослідження: фітнес-центр «NRG».

Предмет дослідження: рекламна кампанія для фітнес-центру «NRG».

Мета дослідження: розробка рекламної кампанії для фітнес-центру «NRG».

Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання:

1.Розглянути сутність маркетингової і рекламної стратегій;

2.Визначити головні складові рекламної кампанії;

Проаналізувати діяльність фітнес-центру «NRG»;

Розробити маркетингову та рекламну стратегії для фітнес-центру «NRG».

Практична значимість визначається в реалізації рекламної кампанії для залучення нових клієнтів. Робота пропонує готові маркетингову та рекламну стратегії, кожен етап яких є обгрунтованим, з дослідної та практичної точки зору.

У сьогоденні здоровий, спортивний образ життя на превелику радість набирає обертів. За останні три роки в Україні зросла кількість людей, що регулярно займаються спортом. Про це на прес-конференції повідомив перший заступник міністра молоді та спорту Сергій Глущенко, передає УНН.

За його словами, ”на сьогодні 13% українців регулярно займаються спортом, хоч у 2010 році кількість тих, що займаються спортом, становила 10,5% населення України”. Водночас, він стверджує, що ці показники мізерні у порівнянні з, наприклад, скандинавськими країнами, де спортом займаються 85% мешканців.

Родоначальником фітнесу в Україні став Український Фітнес Союз (1994 р.). У 1996 р. він "переріс" в Українську Федерацію Фітнесу (ОФФ), яка популяризує і розвиває спортивний та оздоровчий фітнес в Україні. Українська Федерація Фітнесу з 1996 р. увійшла до IFSB й представляє Україну на міжнародному рівні.

Президент ОФФ і офіційний представник Міжнародної Федерації Фітнесу IFSB-IFF - Вікторія Зикова.

Перший відкритий чемпіонат м. Києва з фітнесу відбувся наприкінці 1994 року.

Перші національні змагання з фітнесу проводилися в м. Києві в 1995 році. У 1998 році були проведені перші національні змагання з чоловічого фітнесу. Вперше в СНД Українська Федерація Фітнесу в 1998 р. відкрила дитячі групи фітнесу.

З 1998 р. в Україні з'явилися Майстри Спорту України і Майстра Спорту міжнародного класу з фітнесу, а також багато спортсменів виконали нормативи і отримали спортивні розряди з фітнесу.

Два рази на рік ОФФ проводить Чемпіонат та Кубок України з фітнесу і збирає найсильніших спортсменів з регіонів.

Зараз одночасно із зростанням числа фітнес-клубів йде і розширення списку фітнес-програм, серед яких з'являються різні варіанти степ-аеробіки, східні єдиноборства, групові тренування зі штангою, танцювальні класи.

В останні роки в усьому світі поняття фітнесу значно розширилося. Зараз фітнес увазі не тільки виконання фізичних вправ, заснованих на наукових знаннях анатомії, фізіології і правильного харчування, але також покликаний формувати відповідно з античними канонами спосіб життя сучасної, гармонійно розвиненого і здорової людини, сприяти досягненню їм успіху в інших видах діяльност...

Другие файлы:

Створення рекламної кампанії ПП "Космос"
Розробка концепції рекламної компанії та її планування. Пропозиції щодо удосконалення діяльності кінотеатру "Космос". Засоби поширення реклами та вибі...

Розробка рекламної кампанії (на прикладі підприємства ВАТ "Прогрес")
Маркетингова класифікація реклами, її цілі, види та задачі. Аналіз змісту рекламної кампанії, етапи її планування, особливості формування на ринку меб...

Проблеми розробки та реалізації рекламної кампанії для автомобіля марки ЗАЗ-110307-42
Сутність та значення рекламної кампанії для маркетингової діяльності підприємства. Аналіз основних фінансових показників та особливості маркетингової...

Проведення ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку кисломолочних виробів
Загальна характеристика діяльності ПрАТ "Галичина". Аналіз профілю маркетингового середовища підприємства, побудова і аналіз матриці SWOT. Розробка ко...

Фітнес-клуб "Малібу"
Підходи щодо складання розкладів. Формулювання постановки задачі дослідження, яка припускає формування оптимального розкладу роботи фітнес-центру. Під...