Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Маркетингова стратегія для ВАТ "Дніпрошина"

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Аналіз господарської діяльності підприємства ВАТ "Дніпрошина" на товарному ринку шин для легкових автомобілів в Україні. Фундаментальні особливості ринку легкових шин, його стан та тенденції. Аналіз маркетингового середовища діяльності ВАТ "Дніпрошина".
Краткое сожержание материала:

????????? ??

Курсова робота

Маркетингова стратегія для ВАТ "Дніпрошина"

1. Аналіз господарської діяльності підприємства ВАТ «Дніпрошина» на товарному ринку шин для легкових автомобілей в Україні

1.1 Стисла характеристика маркетингової діяльності підприємства на товарному ринку шин

Вiдкрите акцiонерне товариство «Днiпрошина» - одне iз найбiльших пiдпри-ємств по випуску шин не тiльки в Українi, а i в Європi. В квiтнi 1961 р. була вироб-лена перша шина, в 1962 р. - налагоджено масовий випуск шин. В серпнi 1994 р. пiсля акцiонування, орендне підприэмство «Днiпрошина» стає ВАТ «Днiпрошина».

Станом на 01.01.2012 р. основними акціонерами підприємства зареєстровані 4 іноземні інвестори з офшорних Кіпру та Вірджинських островів (68% статутного фонду) та 14 176 фізичних осіб (32,0% статутного фонду).

ВАТ «Днiпрошина» займає понад 110 гектарiв землi у м. Днiпропетровськ, з яких 67,8% займає основне виробництво, решту - допомiжне. На площi основного виробництва розташованi виробництво масових шин, виробництво великогабарит-них шин, виробництво мотошин та шиноремонту, завод гумово-технiчних виробiв.

На протязi 2011 р. пiдприємство не здiйснювало виробничу дiяльнiсть по ви-пуску шин, на склад проводилася здача продукцiї iз залишкiв виробництва, виробля-лася тiльки продукцiя заводу гумо-технiчних виробiв ВАТ «Днiпрошина».

ВАТ «Днiпрошина» поставляє бiльше 200 моделей шин широкої лiнiйки тiпо-розмiрiв, а також 1 500 найменувань гумово-технiчних виробiв. Асортимент ВАТ «Днiпрошина» включає шини для легкових, легковантажних, вантажних i великован-тажних автомобiлiв, тролейбусiв i автобусiв, шини для сiльськогосподарської, будi-вельно-дорожньої, гiрничорудної технiки, колiсних пiдйомно-транспортних машин, навантажувачiв, мотоциклiв (див. табл. 1.1) [36].

Таблиця 1.1. Опис товарного асортименту ВАТ «Дніпрошина»

Глибина асортименту

Ширина асортименту

1. Шини для тракторів і сільськогосподарсь-ких машин

55 типорозмірів безкамерних шин (R16 - R44 дюймів по ободу посадки)

Всесезонні шини

2. Шини для будівельно-дорожньої техніки

6 типорозмірів безкамерних шин (R18 - R33 дюймів по ободу посадки)

Всесезонні шини

3. Шини пневматичні для навантажувачів

8 типорозмірів безкамерних шин (R18 - R33 дюймів по ободу посадки)

Всесезонні шини

4. Шини вантажні з регульованим тиском

8 типорозмірів безкамерних шин (R20 - R21 дюймів по ободу посадки)

Всесезонні шини

5. Шини для вантажного автотранспорту, автобусів і тролейбусів

25 типорозмірів безкамерних шин (R20 - R24 дюймів по ободу посадки)

Всесезонні шини

6. Шини для легковантажного автотранспорту

3 типорозміра безкамерних шин (R16 дюймів по ободу посадки)

Літні шини

Зимні шини

Всесезонні шини

7. Шини для легкового автотранспорту

42 типорозміра безкамерних шин (R13 - R15 дюймів по ободу посадки)

Літні шини

Зимні шини

Всесезонні шини

8. Шини для мотоциклетного

транспорта

2 типорозміра безкамерних шин (R4 дюймів по ободу посадки)

Літні шини

Зимні шини

Таблиця 1.2. Опис 3-х рівнів товарної продукції ВАТ «Дніпрошина»

Рівні товару

Сутність та складові

1. Товар за задумом

Шини з металокордом камерні та безкамерні діагональної технології виготовлення для 8 сегментів ринку автомобільної техніки - від мотоциклів до крупногабарит-них шин тракторів та сільськогосподарських машин

2. Товар у реальному виконанні

Властивості/

характеристики

Літні/ зимні/ всесе-зонні

Камерні/ безкамер-ні

Діаметр шини, мм

Ширина протек-тора, мм

Макс. швид-кість,

км/г

Макс. тиск в шинах, кПа

1. Шини для тракто-рів і сільськогос-подарських машин

Всесе-зонні

Безка-мерні

1200-1360

650 -830 мм

40

160 -400 кПа

2. Шини для будіве-льно-дорожньої техніки

Всесе-зонні

Безка-мерні

1200-1500

500 -830

50

575 - 950

3. Шини пневматичні для навантажувачів

Всесе-зонні

Безка-мерні

1200-1500

500 -830

25

750 - 950

4. Шини вантажні з регульованим тиском

Всесе-зонні

Безка-мерні

1300-1350

500 -530

80

750 - 950

5. Шини для вантаж-ного автотранспорту, автобусів і тролейбу-сів

Всесе-зонні

Безка-мерні

1200-1300

500 -530

30 - 80

390 - 540

6. Шини для легко-вантажного автотран-спорту

Всесе-зонні

Безка-мерні

596 - 655

185 -225

120 - 140

466 - 575

7. Шини для легково-го автотранспорту

Літні/ зи-мні/все-сезонні

Безка-мерні

576 - 635

177 -201

190

250

8. Шини для мото-цикл. транспорта

Всесе-зонні

Безка-мерні

465 - 622

82 -105

100 - 110

280 - 290

Сертифікати якості

На підприємстві впроваджена й функціонує система ме-неджменту якості по міжнародному стандарті ISO 9001:2000. Відповідно до контракту з компанією Сitech Ukraine b.v. (представник TNO в Україні) в 2012 р. почата робота із впровадження інтегрованої системи менеджмен-ту (ІСМ - ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001)

Торгова марка

«DNEPROSHINA» - зареєстрована міжнародна торгова марка шин ВАТ «Дніпрошина»

Дизайн/стиль

Основний стиль - традиційні безкамерні шини для доріг України (37 видів протекторів)

3. Товар з підкріпленням

До продажу

Рекламна кампанія на Інтернет-сайтах підприємства та на Інтернет-сайтах ді...

Другие файлы:

Маркетингова стратегія банку

Стратегії проникнення на ринок
Формування і реалізація цінової політики. Маркетингова стратегія проникнення на ринок з новим товаром. Стратегія повільного одержання прибутку у випад...

Виробництво та реалізація кетчупу
Маркетингова товарна політика. Місто товару у класифікаторі. Розробка товару, його життєвий цикл. Маркетингова цінова політика. Вибір типу ринку, визн...

Маркетингова стратегія збуту
Аналіз проблеми реалізації політики маркетингу - товарної, цінової, комунікаційної та розподілу для товарів пилососів марок BOSCH BSG 6208, ROWENTA RO...

Маркетингова стратегія Sales orientation
Огляд маркетингових стратегій, орієнтованих на збут. Методи стимулювання покупців до придбання товару. Правила поведінки торгового представника. Сегме...