Маркетингова стратегія для ВАТ "Дніпрошина"
Краткое сожержание материала:
????????? ??
Курсова робота
Маркетингова стратегія для ВАТ "Дніпрошина"
1. Аналіз господарської діяльності підприємства ВАТ «Дніпрошина» на товарному ринку шин для легкових автомобілей в Україні
1.1 Стисла характеристика маркетингової діяльності підприємства на товарному ринку шин
Вiдкрите акцiонерне товариство «Днiпрошина» - одне iз найбiльших пiдпри-ємств по випуску шин не тiльки в Українi, а i в Європi. В квiтнi 1961 р. була вироб-лена перша шина, в 1962 р. - налагоджено масовий випуск шин. В серпнi 1994 р. пiсля акцiонування, орендне підприэмство «Днiпрошина» стає ВАТ «Днiпрошина».
Станом на 01.01.2012 р. основними акціонерами підприємства зареєстровані 4 іноземні інвестори з офшорних Кіпру та Вірджинських островів (68% статутного фонду) та 14 176 фізичних осіб (32,0% статутного фонду).
ВАТ «Днiпрошина» займає понад 110 гектарiв землi у м. Днiпропетровськ, з яких 67,8% займає основне виробництво, решту - допомiжне. На площi основного виробництва розташованi виробництво масових шин, виробництво великогабарит-них шин, виробництво мотошин та шиноремонту, завод гумово-технiчних виробiв.
На протязi 2011 р. пiдприємство не здiйснювало виробничу дiяльнiсть по ви-пуску шин, на склад проводилася здача продукцiї iз залишкiв виробництва, виробля-лася тiльки продукцiя заводу гумо-технiчних виробiв ВАТ «Днiпрошина».
ВАТ «Днiпрошина» поставляє бiльше 200 моделей шин широкої лiнiйки тiпо-розмiрiв, а також 1 500 найменувань гумово-технiчних виробiв. Асортимент ВАТ «Днiпрошина» включає шини для легкових, легковантажних, вантажних i великован-тажних автомобiлiв, тролейбусiв i автобусiв, шини для сiльськогосподарської, будi-вельно-дорожньої, гiрничорудної технiки, колiсних пiдйомно-транспортних машин, навантажувачiв, мотоциклiв (див. табл. 1.1) [36].
Таблиця 1.1. Опис товарного асортименту ВАТ «Дніпрошина»
Глибина асортименту |
Ширина асортименту |
|||
1. Шини для тракторів і сільськогосподарсь-ких машин |
55 типорозмірів безкамерних шин (R16 - R44 дюймів по ободу посадки) |
Всесезонні шини |
||
2. Шини для будівельно-дорожньої техніки |
6 типорозмірів безкамерних шин (R18 - R33 дюймів по ободу посадки) |
Всесезонні шини |
||
3. Шини пневматичні для навантажувачів |
8 типорозмірів безкамерних шин (R18 - R33 дюймів по ободу посадки) |
Всесезонні шини |
||
4. Шини вантажні з регульованим тиском |
8 типорозмірів безкамерних шин (R20 - R21 дюймів по ободу посадки) |
Всесезонні шини |
||
5. Шини для вантажного автотранспорту, автобусів і тролейбусів |
25 типорозмірів безкамерних шин (R20 - R24 дюймів по ободу посадки) |
Всесезонні шини |
||
6. Шини для легковантажного автотранспорту |
3 типорозміра безкамерних шин (R16 дюймів по ободу посадки) |
Літні шини Зимні шини Всесезонні шини |
||
7. Шини для легкового автотранспорту |
42 типорозміра безкамерних шин (R13 - R15 дюймів по ободу посадки) |
Літні шини Зимні шини Всесезонні шини |
||
8. Шини для мотоциклетного транспорта |
2 типорозміра безкамерних шин (R4 дюймів по ободу посадки) |
Літні шини Зимні шини |
Таблиця 1.2. Опис 3-х рівнів товарної продукції ВАТ «Дніпрошина»
Рівні товару |
Сутність та складові |
|||||||
1. Товар за задумом |
Шини з металокордом камерні та безкамерні діагональної технології виготовлення для 8 сегментів ринку автомобільної техніки - від мотоциклів до крупногабарит-них шин тракторів та сільськогосподарських машин |
|||||||
2. Товар у реальному виконанні |
Властивості/ характеристики |
Літні/ зимні/ всесе-зонні |
Камерні/ безкамер-ні |
Діаметр шини, мм |
Ширина протек-тора, мм |
Макс. швид-кість, км/г |
Макс. тиск в шинах, кПа |
|
1. Шини для тракто-рів і сільськогос-подарських машин |
Всесе-зонні |
Безка-мерні |
1200-1360 |
650 -830 мм |
40 |
160 -400 кПа |
||
2. Шини для будіве-льно-дорожньої техніки |
Всесе-зонні |
Безка-мерні |
1200-1500 |
500 -830 |
50 |
575 - 950 |
||
3. Шини пневматичні для навантажувачів |
Всесе-зонні |
Безка-мерні |
1200-1500 |
500 -830 |
25 |
750 - 950 |
||
4. Шини вантажні з регульованим тиском |
Всесе-зонні |
Безка-мерні |
1300-1350 |
500 -530 |
80 |
750 - 950 |
||
5. Шини для вантаж-ного автотранспорту, автобусів і тролейбу-сів |
Всесе-зонні |
Безка-мерні |
1200-1300 |
500 -530 |
30 - 80 |
390 - 540 |
||
6. Шини для легко-вантажного автотран-спорту |
Всесе-зонні |
Безка-мерні |
596 - 655 |
185 -225 |
120 - 140 |
466 - 575 |
||
7. Шини для легково-го автотранспорту |
Літні/ зи-мні/все-сезонні |
Безка-мерні |
576 - 635 |
177 -201 |
190 |
250 |
||
8. Шини для мото-цикл. транспорта |
Всесе-зонні |
Безка-мерні |
465 - 622 |
82 -105 |
100 - 110 |
280 - 290 |
||
Сертифікати якості |
На підприємстві впроваджена й функціонує система ме-неджменту якості по міжнародному стандарті ISO 9001:2000. Відповідно до контракту з компанією Сitech Ukraine b.v. (представник TNO в Україні) в 2012 р. почата робота із впровадження інтегрованої системи менеджмен-ту (ІСМ - ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001) |
|||||||
Торгова марка |
«DNEPROSHINA» - зареєстрована міжнародна торгова марка шин ВАТ «Дніпрошина» |
|||||||
Дизайн/стиль |
Основний стиль - традиційні безкамерні шини для доріг України (37 видів протекторів) |
|||||||
3. Товар з підкріпленням |
До продажу |
Рекламна кампанія на Інтернет-сайтах підприємства та на Інтернет-сайтах ді...
Другие файлы:
Стратегії проникнення на ринок Виробництво та реалізація кетчупу Маркетингова стратегія збуту Маркетингова стратегія Sales orientation |