Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Маркетингова діяльність підприємства

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Загальна характеристика діяльності підприємства "Буринський хлібокомбінат". Вплив факторів зовнішнього маркетингового середовища. Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства. Основні аналітичні показники фінансового стану.
Краткое сожержание материала:

18

Размещено на

ЗМІСТ

ВСТУП

I. Загальна характеристика підприємства

1.1 Основні положення і предмет діяльності підприємства

1.2 Майно підприємства та джерела формування

1.3 Юридичний статус підприємства і його права

1.4 Компетенції дирекції

1.5 Господарська,економічна і соціальна діяльність підприємства

1.6 Трудовий колектив підприємства

1.7 Розподіл і використання прибутку

II. Маркетингова діяльність підприємства

2.1 Вплив факторів зовнішнього маркетингового середовища на діяльність підприємства «Буринський Хлібокомбінат»

2.2 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства

2.3 Збутова політика підприємства «Буринський Хлібокомбінат»

III. Основні аналітичні показники фінансового стану підприємства «Буринський Хлібокомбінат»

3.1 Показники майнового стану

3.2 Показники ділової активності

3.3 Показники рентабельності

3.4 Показники фінансової стійкості і ліквідності

3.5 Аналіз показників праці

ВИСНОВОК

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

ВСТУП

В даному документі розглянемо підприємство " Хлібокомбінат "як юридична особа, яка керується в своїй діяльності Законами України "Про споживчу кооперацію", "Про підприємство в Україні", іншими законодавчими актами України, нормативними актами Укоопспілки, рішеннями з'їздів (конференцій) споживчої кооперації України, Сумської області і Буринського району, зборів Ради Укоопспілки, облспоживспілки, райспоживспілки . Майно підприємства складається з основних засобів, переданих власником підприємства - райспоживспілкою - в оперативне управління, а також інших цінностей, набутих у процесі господарської діяльності, вартість яких відображається у самостійному балансі підприємства.

Проведемо загальну характеристику підприємства(розглянемо основні положення, предмет діяльності ,майно, юридичний статус і права підприємства, компетенції дирекції і трудовий колектив підприємства).

Здійснимо аналіз фінансового стану підприємства за показниками майнового стану, показниками ділової активності, показниками рентабельності, показниками фінансової стійкості і ліквідності. Розглянемо вплив факторів зовнішнього маркетингового середовища на діяльність підприємства, що працює на конкретному товарному ринку.

Проаналізуємо організаційну структуру маркетингової діяльності підприємства і збутову політику підприємства.

I. Загальна характеристика підприємства

1.1 Основні положення і предмет діяльності підприємства

Підприємство Буринської райспоживспілки " Хлібокомбінат" створене шляхом виділення з райспоживспілки на базі майна спільного підприємства "Буринського хлібокомбінату", реорганізованого приєднанням до райспоживспілки відповідно до рішення зборів Ради засновників спільних підприємств райспоживспілки, споживчих товариств від 3 січня 2003 року, протокол № 1 та постанови правління райспоживспілки від 21 березня 2003 року № 9 "Про створення підприємства Буринської райспоживспілки " Хлібокомбінат " з передачею йому прав та зобов'язань райспоживспілки в межах прав та зобов'язань спільного підприємства " Буринського хлібокомбінату ", які перейшли до райспоживспілки в результаті його реорганізації.

Підприємство є юридичною особою, керується в своїй діяльності ЗаконамиУкраїни "Про споживчу кооперацію", "Про підприємство в Україні", іншими законодавчими актами України, нормативними актами Укоопспілки, рішеннями з'їздів (конференцій) споживчої кооперації України, Сумської області і Буринського району, зборів Ради Укоопспілки, облспоживспілки, райспоживспілки, Статутом, має відокремлене майно, самостійний баланс, свій фірмовий бланк, печатку з найменуванням, штамп, поточний та інші рахунки в установах банків.

Місцезнаходження підприємства: Сумська область, м. Буринь, вул. Лєрмонтова, 3.

Підприємство має назву: Підприємство Буринської райспоживспілки " Хлібокомбінат ".

Метою діяльності підприємства є задоволення потреб у хлібобулочних виробах, товарах, роботах, послугах членів споживчих товариств, інших громадян, підприємств, організацій, установ споживчої кооперації України та позасистемних споживачів на основі раціонального використання виробничих потужностей, наявні ресурсів та доходів. Ефективне використання в процесі господарювання фінансових, матеріальних і трудових ресурсів з метою виконання завдань, визначених Законом України "Про споживчу кооперацію" та Статутом.

Предметом діяльності підприємства є:

· Виробництво і реалізація хлібобулочних виробів, проведення заходів по підвищенню їх якості і розширенню асортименту, організація технохімічного контролю хлібопекарного виробництва.

· Виробництво товарів народного споживання.

· Надання послуг виробничого характеру.

· Оптова та роздрібна торгівля.

· Заготівля, переробка, реалізація сільськогосподарської продукції.

· Інші види діяльності, не заборонені законодавством України

· Здійснення видів діяльності, які відповідно до законодавства України потребують ліцензії (спеціального дозволу), після отримання такої ліцензії (дозволу)

1.2 Майно підприємства та джерела формування

Майно підприємства складається з основних засобів, переданих власником підприємства - райспоживспілкою - в оперативне управління, а також інших цінностей, набутих у процесі господарської діяльності, вартість яких відображається у самостійному балансі підприємства.

Підприємство не може розпоряджатися майном, яке передане йому на праві оперативного управління, без згоди власника.

Джерелами формування майна підприємства є:

1. Грошові кошти та матеріальні цінності райспоживспілки, передані підприємству в оперативне управління.

2. Пайові внески членів трудового колективу підприємства, приватних підприємств, приватних підприємців, інших підприємств, організацій, громадян.

3. Доходи, одержані від реалізації товарів, робіт, послуг, а також від інших видів господарсько-фінансової діяльності.

4. Безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств і громадян.

5. Інші джерела, не заборонені законодавством України.

1.3 Юридичний статус підприємства і його права

Підприємство є юридичною особою за законодавством України, має правовід свого імені укладати договори, контракти, здійснювати інші юридичні дії, набувати майнові і не майнові права, нести відповідальність, бути позивачем і відповідачем в судових органах та третейському суді.

Правове поле підприємства визначається законодавством України та цим Статутом. Підприємство набуває права юридичної особи з моменту державної реєстрації згідно з законодавством України. Підприємство користується майном, переданим райспоживспілкою в оперативне управління, і з дозволу райспоживспілки має право:

· Здавати в оренду, надавати за плату в тимчасове користування будівлі, споруди, обладнання, транспортні засоби тощо.

· Створювати філіали, представництва, інші відособлені підрозділи, як на Україні, так і за кордоном, які діють на основі положення про них. Положення про філіали, представництва, інші відособлені підрозділи затверджуються керівництвом підприємства. Положення не можуть суперечити законодавству України та нормативним актам Укоопспілки.

Підприємство має право приймати фізичних осіб в число співвласників підприємства після сплати ними внесків до статутного капіталу підприємства у порядку, передбаченому законодавством України та нормативними актами Укоопспілки. Підприємство несе відповідальність за своїми зобов'язаннями всім набутим у процесі господарської діяльності майном, крім майна, переданого райспоживспілкою в оперативне управління. Райспоживспілка не відповідає за зобов'язаннями підприємства, а підприємство не відповідає за зобов'язаннями райспоживспілки. Підприємство може користуватися й іншими правами, наданими підприємствам України згідно з законодавством України.

1.4 Компетенція дирекції (директора)

Підприємство очолює директор, який призначається на посаду правлінням райспоживспілки на підставі контракту, в якому визначаються права, строки найму, обов'язки і його відповідальність перед правлінням райспоживспілки, умови його матеріального забезпечення і звільнення з посади.

Директор забезпечує:

· Додержання законодавства України, нормативних актів Укоопспілки, виконання постанов з'їздів (конференцій) споживчої кооперації України, області, району, рішень зборів Ради Укоопспілки, облспоживспілки, райспоживспілки, Статуту підприємства. Збереження товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та іншого майна, додержання трудової і виробн...

Другие файлы:

Маркетингова діяльність підприємства
Суть та роль маркетингу в сучасних умовах господарювання. Психологія маркетингу: його складові 4Р. Маркетингова діяльність на підприємстві ТОВ "ЛГЗ Ка...

Маркетингова діяльність виробничого підприємства

Маркетингова діяльність підприємства на прикладі ЗАТ «Управління по реконструкції та будівництву м. Києва»

Стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Теоретично-методичні підходи щодо стратегічного планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Маркетингова стратегія як засіб виходу на зов...

Маркетингова діяльність мережі магазинів "Плюс"
Роздрібний товарообіг магазину, процес товаропостачання. Конкурентне середовище підприємства, організаційна структура, система керування персоналом. Т...