Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Маркетингова діяльність мережі магазинів "Плюс"

Тип: отчет по практике
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Роздрібний товарообіг магазину, процес товаропостачання. Конкурентне середовище підприємства, організаційна структура, система керування персоналом. Технологія побудови стратегічних планів. Програма стимулювання збуту для торгівельного підприємства.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Вступ

Перехід нашої країни на нову систему господарювання, звичайно ж, торкнувся і підприємства. Раніше керівники радянських підприємств навіть не замислювалися про конкуренцію, про підвищення ефективності, про збільшення прибутку, оскільки підприємства не були власністю начальника або директора.

Нині ж політика підприємства цілком змінилася і керівництво змушене включати в апарат управління службу маркетингу. Фахівці в області маркетингу на підприємстві називаються маркетологами. Завданнями маркетологів є дослідження ринку, товарів, конкурентів, споживачів і інших областей.

Маркетинг - це комплекс заходів з вивчення попиту та оптимальному збуту продукції.

Метою даної роботи є ознайомлення з маркетинговою діяльностю мережі магазинів «Плюс».

На етапі виконання роботи поставлено наступні завдання:

- дати загальну характеристику мережі продуктових магазинів«Плюс»;

- ознайомитись з організаційною структурою мережі магазинів «Плюс»;

- проаналізувати систему показників планів мережі магазинів "Плюс" і дати рекомендації щодо її вдосконалення.

- розробити комплекс комунікаційних заходів для мережі продуктових супермаркетів «Плюс» ;

За період практики я навчилася і здобула нові знання за фахом:ознайомилась з виробничою діяльністю магазину; закріпила теоретичні знання при вивченні дисциплін; набула практичних навичок роботи на виробництві та ознайомилася з господарською діяльністю підприємства торгівлі і перспективами його розвитку, активно брала участь в господарській діяльності магазину, а також надавала допомогу фахівцям,оволоділа уміннями і навиками роботи з документацію;навчилася складати прості плани діяльності підпримства.

Під час проходження практики я показала глибокі теоретичні знання з дисциплін «Маркетинг» ,а також здатність застосовувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності.

Отримані в результаті проходження практики знання і дані представлені в звіті.

1. Організаційно-технічна характеристика підприємства ТОВ «РББ ГРУП»

Підприємство ТОВ «РББ ГРУП» представлене на ринку торгівельною мережею магазинів «ПЛЮС»

Основним принципом роботи магазинів «Плюс» є забезпечення покупців товарами повсякденного попиту таких як, продовольча група товарів та товари господарського використання.

Продукція представлена в магазинах «Плюс» проходить ретельний відбір з метою забезпечення найвищої якості запропонованих товарі. В процесах ціноутворення керівництво компанії керується принципом утворення мінімально можливої ціни на ринку України. Тому продукція на полках магазинів «Плюс» є найбільш оптимальне співвідношення ціни та якості.

Завдяки вірно обраній концепціі ,та високої якості обслуговування магазини «Плюс» стали справжнім «домашнім магазином».

Історія розвитку підприємства почалася з 2007 року,коли було відкрито перший продуктовий супермаркет «Плюс» у Дніпропетровську. У цьому ж році були відкриті супермаркети в Дніпродзержинську та Запоріжжі.

2008 рік - Кількість супермаркетів мережі зросла до 18.

2009 рік - Мережа нараховувала вже 28 магазинів

2010 рік - Загальна кількість супермаркетів зросла до 42. Географія присутності мережі розширилася по таким містам Украіни,як Кривий Ріг та Першотравенськ.

Щодо статистичних даних,то можно сміливо казати про те,що магазини «Плюс» з кожним роком впевнено розвиваються та збільшують свій товарообіг за рахунок відкриття нових магазинів та поповненя асортименту.У 2007 році мережа зафіксувала товарообіг на рівні 11546785 грн. У 2008 році товарообіг мережі магазинів "Плюс" склав 12415770 грн.,а вже до 2010 р.він збільшився майже на 5 000000,тобіж склав 17831235грн.

Рис.1 Динаміка товарообігу підприємства ТОВ «РББ ГРУП»

Табл. 1.1 Роздрібний товарообіг магазину «Плюс» по відділах за 2008-2010 рр

Відділи

Роздрібний товарообіг, грн.

Відхилення

2008р.

2009 р.

2010р.

2010 р. до 2006 р., %

М'ясний

1438890

1609960

1955340

136,1

Молочний

1719620

2106375

2617230

152,4

Ковбасні вироби

2280410

2340735

2929705

128,7

Спиртні напої

1721575

1968995

2625325

152,7

Соки-води

1264275

1319300

1759070

139,4

Рибний

272205

300060

400080

147,2

Бакалійний

1425590

1694250

2259000

158,7

Хлібний

365375

373190

440205

120,7

Інше

1948945

2161105

2845260

146,2

Разом

12415770

13873985

17831235

143,6

Аналізуючи таблицю можна перейти до висновку, що роздрібний товарообіг за 2008-2010 рр.. зріс за всіма товарними групами. Ми бачимо, що ковбасні, спиртні напої, молочні продукти користуються більшим попитом за інші групи товарів серед нашого населення.

1.1 Організаційна структура мережі магазинів «Плюс»

Рис.1.2 Організаційна структура мережі магазинів «ПЛЮС»

Для даної організаційної структури характерна лінійно-функціональна структура управління. Лінійно-функціональна структура управління характеризується рядом переваг і недоліків.

Переваги. Основна перевага лінійно - функціональної структури полягає в тому, що лінійний керівник є єдиним керівником для кожного з працівників. Як наслідок - більш сильна мотивація і відсутність можливості уникнути виконання своїх обов'язки. Крім того, на лінійного керівника вплилагаются функції координатора, що виключає противоречия в рішеннях і розпорядженнях.

Недоліки. Основним недоліком лінійно-функціональної структури є зайве ускладнення вертикальних відносин в організації. На горизонтальному рівні, навпаки, відносини розвинені дуже слабо, поскольку рішення, в кінцевому рахунку, приймає лінійний керівводій. У цьому відношенні функціональна структура більш досконала, оскільки вона забезпечує «зв'язність» дій підрозділів, об'єднаних процесом проництва (принаймні, в кожній з областей, за які відповідають функціональні служби).

Інший недолік лінійно-функціональної структури полягає в тому, що лінійний керівник зобов'язаний здій ¬ снювати оперативне управління, а тому надаєся перевантаженим через необхідність приймати рішення стратегічного характеру.

Лінійно-функціональна структура призводить до внут ¬ реннему роз'єднання в організації. Кожна ланка в рамках лінійно-функціональної структури прагне до реника стоять перед ним завдань, а не до досягнення метилий, що стоять перед організацією в цілому. Це суттєвоно знижує гармонійність відносин між поділяленіямі і може стати причиною серйозних конфліктів, що перешкоджають діяльності організації.

На багатьох промислових підприємствах (особливо машинобудівних) існує поділ збутових функцій між різними відділами. Зокрема, така збутова функція, як формування портфеля замовлень, на цих підприємствах виконуютьсяється у виробничих відділах, відділи збуту виконують опетивно-збутові функції з відвантаження готової продукції.

Для ринкових умов подібні організаційні структури непридатні, оскільки можуть бути причиною виробництва продукції, яка не знаходить збуту. Більш прогресивною є структура, при якій всі збутові функції сконцентріровані у відділі збуту, тому що при цьому створюється більше умов орієнтації збуту продукції на споживача.

Генеральний директор разом з фінансовим директором здійснює стратегічне планування діяльн...

Другие файлы:

Маркетингова діяльність підприємства
Суть та роль маркетингу в сучасних умовах господарювання. Психологія маркетингу: його складові 4Р. Маркетингова діяльність на підприємстві ТОВ "ЛГЗ Ка...

Роздрібна торговельна мережа міста
Характеристика нових житлових районів міста. Розрахунок потреби в торговельній площі магазинів. Головні принципи розміщення роздрібної торговельної ме...

Одиночество-12
Описание:"Одиночество-12" - это Мураками с плюсом: плюс "Маятник Фуко", плюс "Код да Винчи", плюс "Клуб Дюма", плюс "Наивно. Супер", плюс "На берегу Р...

Асортимент спортивних товарів та товарів для відпочинку на приватному підприємстві "Цвет"
Фактори, що впливають на формування асортименту товарів у роздрібній торговельній мережі. Принципи підбору і встановлення асортименту спортивних товар...

Обґрунтування розширення торгівельної мережі по реалізації будівельних матеріалів на базі магазину "Хата ламінату" м. Кременчук
Сутність франчайзингу як процесу взаємодії підприємств великого й малого бізнесу в сфері торгівлі. Проект розширення торгівельної мережі магазинів "Ха...