Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Аналіз рекламної діяльності на ВАТ "ВНДІАЕН"

Тип: отчет по практике
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Характеристика загального стану рекламної діяльності ВАТ "ВНДІАЕН". Особливості організації рекламної діяльності на підприємстві. Виявлення основних негативних та позитивних аспектів рекламної діяльності. Реалії ринку Інтернет-реклами в Україні.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Зміст

Вступ

1. Характеристика загального стану рекламної діяльності ВАТ «ВНДІАЕН»

2. Особливості організації рекламної діяльності на ВАТ «ВНДІАЕН»

3. Виявлення основних негативних та позитивних аспектів рекламної діяльності ВАТ «ВНДІАЕН»

4. Реалії ринку Інтернет-реклами в Україні

Висновки та пропозиції

Список використаних джерел

реклама інтернет

Вступ

Сьогодні актуальність реклами не викликає сумніву тому що вона відіграє ключову роль у розвитку ринкової економіки і є її важливим елементом. Якщо виробника позбавити такого ефективного зв'язку зі споживачем, яким є реклама, то він перестане вкладати гроші в удосконалювання старих і створення нових товарів. Прагнення до розвитку, конкуренція в підприємництві будуть в'янути. От чому в країнах з високим рівнем життя, масовим виробництвом витрачаються величезні гроші на рекламу. Побита фраза «реклама - двигун торгівлі» досить повно розкриває основну функцію реклами: передачу інформації про товар, знайомство з ним потенційних покупців, переконання його в необхідності придбання товару. Але від звичайного інформаційного повідомлення реклама відрізняється зацікавленістю в кінцевому результаті. Це не просте вивчення інформації, а вивчення з певною, цілком конкретною метою - збільшення попиту на товар.

Без реклами не обходиться діяльність жодного підприємства: оголошення в газетах, проспекти, листівки, розіграші подарунків тощо. Не стало виключенням і ВАТ «ВНДІАЕН», яке було місцем проходження моєї переддипломної практики.

Під час проходження практики та написання звіту на даному підприємстві, я ставив перед собою мету: проведення аналізу та виявлення особливостей організації, негативних та позитивних аспектів рекламної діяльності ВАТ «ВНДІАЕН».

Отже, як вже було вказано вище базою практики стало: Відкрите акціонерне товариство «Науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут атомного та енергетичного насособудування» (ВАТ «ВНДІАЕН»).

Основою для написання звіту стала зібрана мною на підприємстві звітна інформація, також джерелом інформації було спілкування з колективом.

1. Характеристика загального стану рекламної діяльності ВАТ «ВНДІАЕН»

В досліджуваному мною підприємстві ВАТ «ВНДІАЕН» рекламна діяльність представлена:

Ш поліграфічною продукцією;

Ш сайтом в Інтернеті.

Поліграфічна продукція являє собою друковані матеріали як на одному аркуші з характеристикою певного насоса, або певних послуг так і номенклатурні каталоги по певним групам насосного обладнання та каталогу всіх послуг та товарів, які ВАТ «ВНДІАЕН» будь-коли виробляло. Поліграфічна продукція розповсюджується на виставках, семінарах, конференціях в тому числі і міжнародних. Також друковані матеріали надаються на прохання потенційних або вже існуючих клієнтів, та розповсюджуються робітниками інституту при командировках.

Сайт ВАТ «ВНДІАЕН» в Інтернеті було створено в 2008 році, його розміщено за адресою http://www.vniiaen.sumy.ua. Сайт викладено російською та англійською мовами і складається з наступних сторінок: «Главная», «О предприятии», «История», «Продукция», «Услуги», «Закупка», «Архив новостей», «Публикации», «Патенты», «Авторские права», «Партнеры», «Контакты» На рис. 1.1., та рис. 1.2. представлено сторінки сайту.

З моменту створення сайту до 2010 року включно сайт був статичним і не змінювався. З 2011 року сайт почав доповнюватися новими публікаціями, новинами, технічними даними та іншим.

Рис. 1.1. Сторінка сайту ВАТ «ВНДІАЕН» «Главная»

Рис. 1.2. Сторінка сайту ВАТ «ВНДІАЕН» «О предприятии»

2. Особливості організації рекламної діяльності на ВАТ «ВНДІАЕН»

На ВАТ «ВНДІАЕН» в рекламній діяльності задіяні три відділи:

Ш Відділ патентно-ліцензійної, винахідницької і раціоналізаторської роботи, науково-технічної інформації.

Ш Науково-дослідний та конструкторський відділ інформаційних технологій.

Ш Відділ техніко-економічних досліджень та маркетингу.

До завдань відділу патентно-ліцензійної, винахідницької і раціоналізаторської роботи та науково-технічної інформації належить завдання з виготовлення інформаційно-рекламної продукції (каталогів, буклетів, аркушів, візиток). А до завдань та обов'язків провідного інженера відділу патентно-ліцензійної, винахідницької і раціоналізаторської роботи та науково-технічної інформації належать:

Ш розробляє рекламно-інформаційну технічну документацію (каталоги, інформаційні проспекти, бюлетні, буклети, аркуші, и тому подібне) по продукції, яку випускає підприємство, а також рекламні матеріали для розміщення в галузевих виданнях;

Ш приймає участь в розробці та підтримці WEB - сайту підприємства;

Ш приймає участь в підготовці і оформленні проектів презентацій продукції підприємства;

Ш приймає участь в проведенні виставок, конференцій, семінарів і тому подібне.

До завдань науково-дослідного та конструкторського відділу інформаційних технологій відноситься технічне забезпечення рекламної діяльності підприємства, підтримка WEB - сайту.

Відділ техніко-економічних досліджень та маркетингу займається безпосередньо вивченням ринків та виходячи з отриманої інформації приймає участь в розробці рекламних матеріалів, аналізі, плануванні та проведенні рекламних кампаній.

3. Виявлення основних негативних та позитивних аспектів рекламної діяльності ВАТ «ВНДІАЕН»

Дослідивши рекламну діяльність на ВАТ «ВНДІАЕН» я дійшов такого висновку про негативні та позитивні аспекти рекламної діяльності на підприємстві:

Негативні аспекти:

Ш Відсутня посада, працююча на якій людина була б відповідальна за рекламну діяльність;

Ш Децентралізація рекламної діяльності (приймає участь три відділи, які підпорядковуються різним керівникам);

Ш Посаду провідного інженера відділу патентно-ліцензійної, винахідницької і раціоналізаторської роботи та науково-технічної інформації займає жінка 50-літнього віку (на мою думку було б краще призначити молодого працівника з новим креативним мисленням);

Ш Застарілий дизайн WEB - сайту;

Ш Інтернет реклама по суті пасивна (відсутні інші види Інтернет реклами окрім власного WEB - сайту).

Позитивні аспекти:

Ш Рекламна діяльність існує і має певні здобутки, які будуть гарним підґрунтям для вдосконалення рекламної діяльності;

Ш Поліграфічна інформаційно-рекламна продукція представлена на досить професійному рівні;

Ш Високий рівень забезпечення комп'ютерною технікою;

Ш Науково-дослідний та конструкторський відділ інформаційних технологій забезпечений молодими ініціативними спеціалістами.

4. Реалії ринку Інтернет-реклами в Україні

Однією з характерних особливостей нашого часу є масштабні зміни, пов'язані з розвитком Інтернет-технологій і застосуванням мережевих інновацій у маркетинговій діяльності підприємств. Сьогодні Інтернет зміцнює свої позиції в інструментарії просування та стає дедалі привабливішим і доступнішим носієм рекламної інформації. Низька вартість проведення рекламних кампаній, висока ефективність та можливість оперативного внесення змін є безумовною перевагою Інтернету порівняно до інших каналів реклами. У деяких сферах бізнесу реклама в Інтернеті стає пріоритетним засобом приваблення покупців. Частка Інтернету на світовому рекламному ринку вже становить близько 4%, а за оцінками експертів до 2013 р. вона зросте до 6-8%.

Звернемося тепер до ситуації на українському ринку Інтернет-реклами. Деякі фахівці кажуть про разючі темпи розвитку мережевої реклами та роблять оптимістичні прогнози. Інші схиляються до думки, що вітчизняний ринок онлайн-комунікацій іще далекий навіть від етапу ранньої зрілості, наголошуючи на неготовності співвітчизників до сприйняття нового носія.

Аналіз витрат на рекламу в Мережі за 2009-2010 pp. доводить, що, хоча левова частка ринку досі належить традиційним видам реклами (ТБ, радіо, друковані видання, зовнішня реклама), витрати на Інтернет-рекламу й далі стрімко зростають рис. 4.1.та рис. 4.2.

Обсяги ринку реклами у 2009 році

Варто пам'ятати, що розміщенню реклами на ТБ - понад 50 років, рекламі у пресі - більше століття, зовнішній рекламі - напевно, понад тисячу років. їх застосування ґрунтується на відпрацьованих технічних і маркетингових технологіях: від створення макету/ролика до застосування кількісних та якісних методів оцінювання результатів.

Обсяги ринку реклами у 2010 році

Активне використання Інтернету як засобу просування товарів та послуг в Україні нараховує щонайбільше 10 років. Брак досвіду призводить до багатьох помилок, унас...

Другие файлы:

Аналіз ефективності та формування пропозицій щодо вдосконалення рекламної діяльності магазину спортивного спорядження "Атлантида"
Реклама - елемент системи маркетингових комунікацій. Функції, цілі та засоби реклами. Регулювання рекламної діяльності. Діагностика рекламної діяльнос...

Проблеми розробки та реалізації рекламної кампанії для автомобіля марки ЗАЗ-110307-42
Сутність та значення рекламної кампанії для маркетингової діяльності підприємства. Аналіз основних фінансових показників та особливості маркетингової...

Аналіз ефективності рекламної діяльності (на прикладі ЗАТ "Добра вода")
Суть, особливі риси, функції та цілі реклами, характеристика найпоширеніших засобів її розповсюдження. Аналіз маркетингової діяльності та роль реклами...

Проведення ефективної рекламної кампанії підприємства на ринку кисломолочних виробів
Загальна характеристика діяльності ПрАТ "Галичина". Аналіз профілю маркетингового середовища підприємства, побудова і аналіз матриці SWOT. Розробка ко...

Рекламна діяльність торгівельного підприємства
Значення рекламної діяльності у роздрібній торгівлі, характеристика рекламних засобів. Організація рекламної діяльності та інформаційної діяльності в...