Холдингова компанія Блітц-Інформ як система
Міністерство освіти та науки УкраїниНаціональний технічний університет України«Київський політехнічний інститут»Факультет соціології та праваДомашня контрольна робота № 1Виконав:Студент ІV курсуГрупи АМ – 74Русинов Л. А.:Перевырела:Петрова Світлана ОлександрівнаКиїв 20101. Об’єктом системного аналізу є ЗАТ «Холдингова компанія Блітц-Інформ»Система - компанія «Блітц-Інформ».Надсистема - сукупність організацій України, що займаються видавницькою та кур’єрською діяльністю.Підсистеми.Видавництво "Блітц-Інфом", Типографія "Блітц-Прінт", Завод картонної упаковки "Блітц-Пак", Завод м’якої упаковки "Блітц-Флукс", Фінансово економічній департамент, Цент компетенції SAP, Дирекція по персоналу, Служба безпеки, Економічна служба, Служба пожежної безпеки, Відділ координації закутки сировини та обладнання, Технічна дирекція, Юридична служба, Відділ по роботі з митницею, Департамент експлуатаційно-технічних та господарських робіт, агентство підписки та доставки «Блітц-Пресса».Елементи системи: президент, віце-президент, генеральний директор видавництва «Блітц-Інформ»,генеральний директор типографії «Блітц-Прінт», заводу картонної упаковки "Блітц-Пак", заводу м’якої упаковки "Блітц-Флекс", генеральний директор фінансово - економічного департаменту, генеральний директор служби безпеки, директор по персоналу, директор центра компетенции САП, директор агентства підписки та доставки «Блітц-Пресса», головний бухгалтер,керівник юридичного відділу, керівник відділу кадрів,механіки, кур’єри, сортувальники, водії та інші.Системоутворюючий фактор. Отримання прибутку від продажу поліграфічної продукції та надання послуг по її доставці на території України .Функції системи:отримання прибутку;виготовлення поліграфічної продукції;надання послуг по доставці;розробка та впровадження сучасних технологій:по виготовленню продукції ;по кадровому забезпеченню;управління персоналом;підтримка іміджу компанії;інші функції.Оточуюче середовище.Зовнішнє середовище:Постачальники: організації що постачають сировину для виготовлення поліграфічної продукції. Споживачі: споживачами компанії можуть бути як фізичні так і юридичні особи що передплачують кореспонденцію, або іншу продукцію, яку виготовляє компанія наприклад упаковку(обслуговує такі бренди, як «Оболонь», «Гетьман», «Славутич»). Конкуренти: інші організації, що займаються вид видавничою справою та надають кучерські послуги на території України. Наприклад «Кур’єрська служба України» та видавництво «Ріверс Дайджест».Закони: діяльність організації як юридичної особи врегульовано законодавством України. Сюди слід віднести: процедури та порядок прийняття та звільн...