Магазин продажу взуття Монарх як система
Міністерство освіти та науки УкраїниНаціональний технічний університет України«Київський політехнічний інститут»Факультет соціології та праваДомашня контрольна робота № 1Виконала:Студентка ІV курсуГрупи АМ – 74Павленко ВалентинаПеревірила:ВикладачПетроваСвітлана ОлександрівнаКиїв 2010Характеристика адміністративної системи з точки зору системної теоріїОб’єктом для системного аналізу буде магазин продажу взуття «Монарх», тому що в ній я мала досвід роботи.Система.В даному випадку системою є магазин продажу взуття «Монарх».Надсистема.Надсистемою для магазину «Монарх» є мережа магазинів «Монарх».Підсистеми.В магазині «Монарх» підсистемами будуть: відділ продажу, відділ закупівлі, служба безпеки, фінансовий відділ, відділ дизайну, відділ зв’язку, транспортний відділ, рекламний відділ, відділ кадрів та інші.Елементи системи.В магазині продажу взуття «Монарх» елементами будуть самі працівники. Основними елементами системи виступають: генеральний директор, заступник генерального директора, головний бухгалтер, бухгалтера, юрист, керівник відділу кадрів, адміністратори залу, продавці-консультанти, касири, охоронники, прибиральниці, водії та інші.Системоутворюючий фактор.Системоутворюючим фактором є приналежність до мережі магазинів «Монарх», отримання прибутку за рахунок охоплення ринку з продажу взуття міста Києва, Функції системи. До функцій магазину «Монарх» входять:забезпечення обслуговування клієнтів;формування асортиментного ряду товарів;забезпечення якості товару;забезпечення безпеки товару;контролювання фінансових потоків магазину, перерозподіл фінансових ресурсів;оформлення, дизайн вітрин;виставлення товару на поличках в магазині згідно планограми;обслуговування приміщень магазину(як торгівельних, так і складських), тобто прибирання магазину, полагодження освітлення і т.д.забезпечення зберігання товарів; забезпечення інформаційного обслуговування; забезпечення транспортного обслуговування;створення іміджу компанії; підтримання дисципліни; інші функції.Оточуюче середовище.Зовнішнє середовище магазину «Монарх»:Постачальники ( постачальники товару, матеріалів для взуття, матеріалів для оформлення товарів, матеріалів для технічного забезпечення роботи магазину(система сигналізації наприклад)). Постачальники, в залежності від того, що вони компанії дають, тобто яку сировину чи матеріал, можуть виконувати такі функції: впливати на якість товару, забезпечувати функціонування організації, забезпечувати умови роботи організації.Споживачі (як відомо, єдиною дійсною метою кожного бізнесу є створення споживача. Тобто під цим висловлюванням можна розуміти, що саме виживання і виправдання існування організації залежить від її спроможності знаходити споживача і задовольняти його запити). До споживачів, а саме до покупців магазину «Монарх» відносяться: заможні люди, люди з середнім достатком. Покупці, споживачі також мають свої функції, а саме: покупці впливають на формування асортиментного ряду товарів, а також на ціну товарів, стимулюють підвищення якості обслуговування, а також стимулюють до створення гнучкої цінової політики магазину.Конкуренти (у багатьох випадках не споживачі, а конкуренти визначають, які саме результати діяльності організації можливо продати і яку ціну за них запросити). Конкурентами магазину «Монарх» будуть: бутики, магазини продажу взяття, які розраховані на середнього покупця, тобто покупця з середнім доходом, великі торгові центри, які реалізують взуття, тобто ті фірми з продажу взуття, які мають приблизно такий самий асортимент товару, з приблизно такою ж ціновою політикою і якістю взуття. Конкуренти також виконують свої функції, основними з яких є такі: зменшення частини покупців, зменшення доходу, виручки, стимулювання до підвищення якості товару, стимулювання для розвитку магазину.