Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Товарознавча експертиза якості жіночого шкіряного взуття вітчизняного виробництва на матеріалах магазину "Каблучок" м. Полтави

Тип: курсовая работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
УКООПСПІЛКАПолтавський університет споживчої кооперації Україникафедра товарознавства і експертизи непродовольчих товарівКУРСОВА РОБОТАНа тему: «Товарознавча експертиза якості жіночого шкіряного взуття вітчизняного виробництва на матеріалах магазину «Каблучок» м. Полтави».Студента IV курсуспеціальності 6.050301„Товарознавство ікомерційна діяльність”групи Полтава 2007ЗМІСТСтор.Вступ……………………………………………………………………………….31. Класифікація жіночого шкіряного взуття……………………………………52. Номенклатура показників якості жіночого шкіряного взуття………………83. Вивчення споживних властивостей взуття………………………………….114. Вивчення дефектів жіночого шкіряного взуття…………………………….165. Організація та порядок проведення експертизи жіночого шкіряного взуття..236. Оформлення результатів експертизи………………………………………..27Висновки та пропозиції……………………………………………………….29Список використаної літератури………………………………………………31Додатки…………………………………………………………………………...33ВСТУПУ гардеробі сучасної жінки взуття займає провідне положення і є предметом першої необхідності. Воно призначене для захисту ніг людини від несприятливих дій зовнішнього середовища – холоду, надмірного нагріву, вологості, пилу, грязі, механічних пошкоджень, а також служить предметом прикраси людини.Поки існує взуття, доти буде актуальною проблемою контролю його якості. На сучасному етапі розвитку економіки України особливого значення набуває необхідність створення цивілізованого ринку взуття, який поки що характеризується як неблагополучний з точки зору наявності високоякісних, максимально адаптованих до потреб споживачів взуття.Якість продукції (включаючи новизну, відсутність дефектів при виконанні, надійність в експлуатації) є одним з найважливіших компонентів завоювання й утримання позицій на ринку. Тому підприємства приділяють особливу увагу, забезпеченню високої якості продукції, установлюючи контроль на всіх стадіях виробничого процесу, починаючи з контролю якості використовуваної сировини і матеріалів і закінчуючи визначенням відповідності випущеного продукту технічним характеристикам і параметрам не тільки в ході його іспитів, але й в експлуатації. Створення конкурентного середовища на ринку товарів, підвищення їх якості, конкурентоспроможності та надійності являється необхідним кроком для підвищення життєвого рівня населення і забезпечення товарами народного вжитку, що відповідає його запитам, являється одним із найважливіших завдань, які сьогодні стоять перед промисловістю і торговими організаціями. Значну роль у вирішенні цього завдання призвані зіграти контроль якості і експертиза товарів, які повинні стати складовою частиною державної політики формування вітчизняного ринку і його управління.Якість взуття має вирішальне значення на конкретному ринку взуття. Визначення факторів, що впливають на конкурентоспроможність даного товару, зокрема його споживчі властивості, безпечність, відповідність нормативним документам, умовам договорів, за якими воно закуповувалося, є необхідною складовою функціонування сучасних спеціалістів.Тому, на розгляд даних актуальних питань і направлена ця курсова робота. Метою курсової роботи намічена товарознавча експертиза якості жіночого шкіряного взуття вітчизняного виробництва на матеріалах магазину «Каблучок» м. Полтави.Для розкриття теми роботи, необхідно теоретично і практично дослідити такі основні завдання:
  • Провести класифікацію жіночого шкіряного взуття;
  • Визначити номенклатуру показників якості жіночого шкіряного взуття;
  • Проаналізувати і вивчити споживні властивості взуття;
  • Вивчити дефекти жіночого шкіряного взуття;
  • Організувати порядок проведення експертизи жіночого шкіряного взуття;
  • Оформити результати експертизи;
  • Зробити та обґрунтувати висновки та практичні пропозиції щодо удосконалення якості жіночого шкіряного взуття;
  • 1. КЛАСИФІКАЦІЯ ЖІНОЧОГО ШКІРЯНОГО ВЗУТТЯНезважаючи на те, що в даний час існує багато класифікацій взуття, таких наприклад як, стандартна класифікація, класифікація взуття за ДКПП (Державний Класифікатор Продукції та Послуг), навчальна класифікація та інші, в даній курсовій роботі буде розглянута остання. Таким чином шкіряне взуття за навчальною класифікацією поділяють [3-8]:
  • По призначенню :
  • побутове (масове і модельне);
  • спортивне;
  • спеціальне;
  • медичне;
  • По конструкції верху:
  • чоботи прикрійні (голінище і перед, з'єднані швом);
  • витяжні;
  • черевики з відрізною союзкою, круговою;
  • " конвертом" з застібкою;
  • напівчеревики звичайна;
  • типу мокасин;
  • з перфорованим верхом (сандалети);
  • туфлі різноманітного покрою з різними прикрашеннями;
  • чобітки які мають прикрашення, часто застібку;
  • Другие файлы:

    Сучасний стан ринку взуття і взуттєвих товарів
    Фактори, що формують рівень якості взуття. Функціональні та ергономічні вимоги. Основнї правила організації торгівлі взуттєвими товарами. Порядок пров...

    Товарознавча характеристика вітчизняного шампанського та його конкурентоспроможність
    Стан і перспективи розвитку виробництва шампанських вин в Україні. Класифікація та асортимент шампанського вітчизняного виробництва, вимоги до якості,...

    Товарознавча характеристика споживчих властивостей кави на матеріалах ТОВ "Чумацький шлях"
    Кава, особливості її хімічного складу та його вплив на споживчі властивості, а також класифікація, помологічні сорти, основні торговельні марки, сенсо...

    Товарознавча характеристика асортименту та якості спортивного взуття
    Стан ринку спортивного взуття в Україні. Спорт - важлива галузь економіки. Ринок спортіндустрії на прикладі Росії. Технології, що застосовуються при в...

    Товарознавча експертиза чорного чаю
    Організація проведення експертизи чаю. Основні вимоги до якості чаю. Дефекти та фальсифікація чаю. Об’єкти і методи проведення експертизи чаю. Товароз...