Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Маркетингове дослідження

Тип: контрольная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Вищий навчальний закладХарківський інститут економіки ринкових відносин та менеджменту( ХІЕРВМ )Контрольна роботаз дисципліни маркетингВиконав студент ІІІ курсузаочного відділенняекономічного факультетуза спеціальністю „ Облік і аудит “Півторонос Є.М.Лубни 2008 рікПроцес маркетингового дослідження і характеристика його етапівЦентральною ланкою МІС є банк маркетингових даних. Його обсяг залежить від розмірів фірм і цільових ринків, обсягів реалізації, розвитку господарських зв'язків, «стажу» фірми, цілей і задач її діяльності та інших факторів. Малі фірми можуть узагалі не користуватися термінами «маркетингові дослідження» і «МІС», але відомості, що стосуються ринку, усе рівно збирають. У великих фірмах, навпаки, МІС часом перетворюється не тільки в самостійний підрозділ компанії, але її стає самостійною галуззю, своєрідною індустрією постійної роботи з ринковою інформацією. Кінцеве призначення маркетингових досліджень і маркетингової інформаційної системи обґрунтувати те або інше маркетингове рішення.Таким чином, маркетингові дослідження є складовою частиною маркетингової інформаційної системи. Кінцеве призначення маркетингової інформаційної системи і, зокрема, маркетингових досліджень - обґрунтувати те або інше маркетингове рішення.Маркетингові дослідження - це систематичний збір і аналіз даних про проблеми, пов'язані з маркетингом товарів і послуг.Будь-яке маркетингове дослідження починається з визначення його цілей. Їх може бути безліч, проте маркетологи поділяють їх на чотири групи, що легко ідентифікуються:
  • пошукові — збирання додаткової інформації;
  • описові — детальний опис окремих фактів і явищ, а також їх взаємозв'язок і взаємовплив;
  • експериментальні — перевірка маркетингових гіпотез і форм при-чинно-наслідкових зв'язків між попитом й істотними характеристиками товару та споживача;
  • виправдовувальні підтверджують об'єктивною інформацією вже сформовану думку, переконання, позицію або точку зору керівника фірми.
  • Після цього розробляють програму або визначають завдання, які потрібно розв'язати для того, щоб досягти поставленої мети (наприклад, дослідити ринок продуктів харчування):
  • дослідити споживачів певного товару сьогодні й на майбутнє;
  • визначити потенційних і безпосередніх споживачів;
  • дослідити наявність конкурентів сьогодні й у майбутньому;
  • визначити найсильніших конкурентів на ринку;
  • виявити агресивно налаштованих конкурентів і виробити шляхи протидії їм;
  • знайти власну нішу;
  • дослідити макросередовище і визначити його вплив на діяльність підприємства.
  • Основні принципи проведення маркетингових досліджень розроблені Міжнародною торговельною палатою і Європейським товариством з вивчення суспільної думки і маркетингу. Вони послужили основою «Міжнародного кодексу з практиці маркетингових і соціальних досліджень». Не будучи юридичним документом, кодекс уніфікує вимоги, підходи, правила проведення маркетингових досліджень.До основних принципів проведення маркетингових досліджень відносяться: об'єктивність, точність і старанність.Принцип об'єктивності означає необхідність обліку усіх факторів і неприпустимість прийняття певної точки зору до завершення аналізу всієї зібраної інформації.Принцип точності означає чіткість постановки задач дослідження, однозначність їхнього розуміння і трактування, а також вибір інструментів дослідження, що забезпечують необхідну вірогідність результатів дослідження.Принцип старанності означає детальність планування кожного етапу дослідження, високу якість виконання всіх дослідницьких операцій, що досягається за рахунок високого рівня професіоналізму і відповідальності дослідницького колективу, а також ефективної системи контролю його роботи.Учасниками (суб'єктами) маркетингових досліджень є:1) дослідник – це будь-яка особа, компанія, група, державний або приватний інститут, відділ, підрозділ і т.д., що прямо або побічно проводять маркетингові дослідження.Як правило, маркетингові дослідження виконуються:а) самою фірмою-ініціатором досліджень;б) нейтральною організацією;в) діловими фірмами (агентствами) за замовленням інших фірм або державних органів;
  • клієнт – це будь-яка особа, компанія, група, приватна або державна організація, відділ, підрозділ і т.д., що замовляють проведення маркетингових досліджень;
  • інформатор – це будь-яка особа, група або організація, у якої дослідник одержує інформацію з метою здійснення маркетингового дослідження.
  • Основними об'єктами (напрямками) маркетингового дослідження є:
  • дослідження ринку (аналіз і прогнозування кон'юнктури ринку);
  • вивчення фірмової структури ринку: конкурентів, посередників, постачальників і споживачів;
  • дослідження товарів;
  • дослідження ціни;
  • дослідження руху товарів і продажів;
  • дослідження системи стимулювання збуту і реклами;
  • 7) дослідження внутрішнього середовища підприємства.Залежно від цілей проведення маркетингові до...
    Другие файлы:

    Маркетингове дослідження підприємства громадського харчування (на прикладі ООО "Кафе Молодіжне")
    Завдання сегментації ринку. Маркетингове дослідження ООО "Кафе Молодіжне": приміщення ресторану, цінова політика, підготовка і пред'явлення рахунку, с...

    Маркетингове дослідження діяльності центру зайнятості

    Маркетингове дослідження готелю Премєр Палац

    Маркетингове дослідження збуту коньячних виробів ТМ Жан-Жак

    Дослідження маркетингового мікросередовища фірми
    Дослідження, суть і поняття "маркетингове середовище". Підприємницька філософія, орієнтована на потреби і попит споживачів та побудована на інтегрован...