Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Відкриття міні пекарні ВАТ Костопільхарчопром

Тип: реферат
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
ВАТ “КОСТОПІЛЬХАРЧОПРОМ”БІЗНЕС–ПЛАННа відкриття міні-пекарні ВАТ “Костопільхарчопром”Виконав студентVI курсуФакультету „Економіки іпідприємництваСпеціальності „Економікапідприємства”Групи № 3Осипчук Р.В.Перевірила:ЗМІСТРезюме1. Опис галузі, підприємства та його продукції2. Дослідження ринку3. Маркетинговий план 4. Виробничий план 5. Організаційний план 6. Оцінка ризиків 7.Фінансовий план Додатки РЕЗЮМЕСуть проектуОрганізація міні-пекарні при діючому підприємстві шляхом купівлі комплекту обладнання для виробництва хлібобулочної продукції нових зразків.Ефективність проектуДослідження показали, що у більшості великих хлібозаводів таке обладнання вже є і це дасть змогу забезпечити асортиментні вимоги торгівлі. Великі партії “мілкоштучного” товару значно закріплять позиції хлібозаводу на ринку, отже проект є ефективним.Об’єктом інвестування є підприємство, ВАТ “Костопільхарчопром”, створене на базі організації орендарів „Костопільський хлібозавод” згідно з рішенням зборів від 28 вересня 1992р. та договору купівлі-продажу від 9 березня 1994 р. №77, зареєстрованого рішенням Костопільської міської Ради народних депутатів від 27 березня 1994 р. №67, а також інші фізичні особи, які набули право власності на акції Товариства в процесі приватизації.Юридична адреса: 35000, вул. Будівельників . Костопіль Рівненської області.Середньоспискова чисельність працівників на кінець 2005 р – 140 чол.План дій:Залучення інвестиційЗдійснення виробництваЗбут продукціїОтримання прибуткуПоступове повернення вкладених коштівРеінвестування наступних прибутків у нарощування обсягів виробництваВихід на ринок УкраїниФінансування здійснюватиметься на основі залучених інвестицій та власного капіталу, а в подальшому – за рахунок прибутків.Термін окупності інвестицій згідно проведених у бізнес-плані розрахунків – 4 роки.Повернення позикових засобів у повному обсязі під гарантію. Можливі ризики передбачені у бізнес-плані.1. Опис галузі, підприємства та його продукціїОпис галузіУ 1996-1997 рр. була проведена приватизація та реструктуризація хлібопекарської галузі України. Було створено 203 спеціалізованих підприємства, 201 із яких було акціоноване. Ці структури об’єднують 384 хлібозаводи загальною потужністю 18,1 тис.т хлібобулочних виробів на добу, 168 кондитерських цехів спроможні виробляти 74,8 тис.т м’яких кондитерських виробів в рік, дільниці по виробництву макаронних виробів мають потенціал 41,8 тис.т макаронних виробів у рік. Орган державного управління у цій галузі – Укрхлібпром.Опис фірмиЗасновником відкритого акціонерного товариства є товариство покупців (фізичні особи), створене на базі організації орендарів „Костопільський хлібозавод” згідно з рішенням зборів від 28 вересня 1992р. та договору купівлі-продажу від 9 березня 1994 р. №77, зареєстрованого рішенням Костопільської міської Ради народних депутатів від 27 березня 1994 р. №67, а також інші фізичні особи, які набули право власності на акції Товариства в процесі приватизації.Юридична адреса: 35000, вул. Будівельників . Костопіль Рівненської області.Предметом діяльності Товариства є:виробництво хлібобулочних, кондитерських виробів;закупівля сировини у державних, колективних, комерційних підприємств та населення в т.ч. за готівку;оптова та роздрібна торгівля продукцією власного виробництва, продукцією підприємств України та зарубіжжя з відкриттям власних торгівельних засобів;внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів, вантажів автотранспортом (за ліцензією);Асортимент продукції об’єкта інвестування до впровадження бізнес плану наступний::Хліб переяславський;Хліб козацький, формовий;Хліб домашній нарізний;Хліб запашний нарізний;Хліб білий подовий;Батон підмосковський;Булка ярославська;Плетінка з маком;Торт “Два кольори”Торт “До чаю”;Сушка “Човник” тощо.Виробництво хлібобулочних виробів у 2005 році становило 1033,09 тонн, в той же час виробничі потужності становлять 30 тонн за добу. Причинами такої ситуації на підприємстві вважають відсутність ринків збуту в районі.Стратегічною метою діяльності фірми є завоювання ринку Костопільського району та прилеглих до нього районів Рівненської області.Планова кількість працівників на 2006 рік — 143 чоловік.Персонал :Загальна чисельність, у тому числі:адміністрація9ІТП 19працівники осно...
Другие файлы:

Відкриття міні-пекарні ВАТ "Костопільхарчопром"
Організація міні-пекарні при діючому підприємстві шляхом купівлі комплекту обладнання для виробництва хлібобулочної продукції нових зразків. Створення...

Бізнес-план створення міні-пекарні "Хлібчик"
Аналіз стану ринку Чернігівського району мілкоштучних хлібобулочних виробів. Організаційна форма бізнесу. Фінансування, прибутковість діяльності міні-...

Аналіз діяльності пекарні "НЯМ-НЯМ"
Оцінка можливих ризиків відкриття пекарні. Дерево стратегічних рішень. Оцінка окупності та прибутковості підприємства. Варіанти прибутковості пекарні...

Відкриття міні-пекарні ВАТ "Костопільхарчопром"
Дослідження показали, що у більшості великих хлібозаводів таке обладнання вже є і це дасть змогу забезпечити асортиментні вимоги торгівлі. Великі парт...

Проект спортивно-розважального комплексу з міні-гольфом
Сутність інвестиційних інструментів проектного фінансування. Обгрунтування бізнес-ідеї створення міні-гольфклубу, оцінка її ефективності і ризиків. Ка...