Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Бізнес-план створення міні-пекарні "Хлібчик"

Тип: контрольная работа
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
Аналіз стану ринку Чернігівського району мілкоштучних хлібобулочних виробів. Організаційна форма бізнесу. Фінансування, прибутковість діяльності міні-пекарні ПП "Хлібчик". Конкурентноздатність мілкоштучної продукції. Ринок збуту, виробничий план.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Кафедра менеджменту та державного управління

Контрольна робота

З дисципліни: «Організація бізнес-планування»

«Бізнес-план створення міні-пекарні «Хлібчик»

Виконав: студент групи ЗПМ-091

В.С. Іванова

Керівник: к.е.н., доцент

Н.В. Іванова

Чернігів ЧДТУ 2013р.

РЕЗЮМЕ

Суть проекту: організація міні-пекарні «Хлібчик» шляхом купівлі комплекту обладнання для виробництва хлібобулочної продукції нових зразків, які не може випускати основне виробництво. Ефективність проекту: дослідження показали, що у більшості великих хлібозаводів таке обладнання вже є і це дасть змогу забезпечити асортиментні вимоги торгівлі. Великі партії “мілкоштучного” товару значно закріплять позиції підприємства на ринку, отже проект є ефективним. Юридична адреса: вул. Борисенка 38, м. Чернігів. План дій:

· Залучення інвестицій

· Здійснення виробництва

· Збут продукції

· Отримання прибутку

· Поступове повернення вкладених коштів

· Реінвестування наступних прибутків у нарощування обсягів виробництва

· Вихід на ринок України.

Фінансування відкриття міні-пекарні ПП “Хлібчик” передбачено здійснити за рахунок банківського кредиту, скориставшись послугами банку “Приватбанк” в м. Чернігові. Прийнятий процент плати за кредит має становити не більше 20%, а термін повернення кредиту - не менше вісімнадцяти місяців. Необхідна сума кредитиу становить 330000 гривень. Повернення позикових засобів у повному обсязі під гарантію. Можливі ризики передбачені у бізнес-плані. Мінімальний термін реалізації проекту чотири місяця. Згідно проведених розрахунків у фінансовому розділі бізнес-плану розрахункова точка беззбитковості виробництва хлібця дієтичного ПП “Хлібчик” становить 1192 шт. На кінець першого року функціонування міні-пекарні чистий прибуток очікується в сумі 98231,7 гривень. Термін окупності інвестицій згідно проведених у бізнес-плані розрахунків - 4 роки.

ОПИС ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА

ПП “Хлібчик” буде здійснювати виробництво у міні-пекарні 3 видів продукції: хлібець дієтичний з висівками, ріжок з повидлом “Круасан”, плетінка з маком. Далі планується збільшувати асортимент “міні-продукції” до 40 найменувань. Розробкою нових сортів продукції та дослідженням їх смакових властивостей буде займатися лабораторія підприємства.

Так плетінка з маком виготовляється із борошна пшеничного вищого ґатунку. Маса плетінки з маком 0,4 кг, округлої форми, три частини, що переплітаються, поверхня посипана маком.

Тісто для плетінки готують опарним способом, на великій густій опарі або ж прискореним способом. Тісто для плетінки можна також ділити на ділильних машинах або ж ручним способом.

Ріжок з повидлом “Круасан” вагою 0,3 кг виготовляється із борошна вищого ґатунку з додаванням різних видів повидла. Тісто виготовляють безопарним або ж опарним способом. А готову продукцію після охолодження упаковують по 2, 3 або 4 шт.

Хлібець дієтичний з висівками виготовляється із борошна пшеничного 1 ґатунку та із додаванням пшеничних висівок. Хліб масою 0,4 кг.

Вся продукція підлягає упаковці в плівку поліетиленову, поліетиленову термоусадочну чи папір із поліетиленовим покриттям.

Технології виробництва дрібноштучних хлібобулочних виробів - також загальновідомі, здійснюються відповідно з ГОСТ і включають такі операції:

· готування тіста відповідно до рецептури;

· випікання відповідно з технологією виробництва;

· упаковка.

Також привабливість продукції визначається рецептурою, пропонованої для виробництва продукції, що виготовляється за найкращими технологіями, але коштуватиме дещо дешевше, ніж привізні дрібноштучні вироби, за рахунок зменшення транспортних витрат та посередницьких націнок. Тому продукція користуватиметься великим попитом за гарну якість і помірну ціну. А в подальшому планується вихід на ринок інших районів Чернігівської області.

Характеризуючи загальну стратегію управління підприємством, яка охоплює усі напрямки його діяльності слід зазначити, що підприємство ПП “Хлібчик” спрямовує свою діяльність на застосування та здійснення стратегії розвитку.

АНАЛІЗ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ

Головне завдання, що стоїть перед підприємством - розширення ринку збуту продукції і зміцнення завойованих позицій за допомогою розширення асортименту вироблених товарів.

Місто Чернігів - великий промисловий центр з чисельністю населення 130 тисяч чоловік. Виробництво хліба та хлібобулочних виробів у розрахунку на 1 особу - 300-330 грамів на добу.

Знання покупців дозволить нам визначити вимогу тих чи інших сегментів, які ми можемо обслужити. Знання конкурентів дає нам можливість визначити, потреби яких сегментів ми зможемо задовольнити краще, ніж наші конкуренти. Знання потенціалу ринку дозволить намітити перспективи економічного успіху підприємства, який може бути досягнутий при більш ефективному, ніж у конкурентів, обслуговуванні покупців.

Дослідження обмежилося збором інформації тільки на території міста.

На основі отриманих даних були побудовані діаграми, деякі з яких представлені на рис. 1 - 4.

Рисунок 1 - Співвідношення респондентів за ознакою статті

Рисунок 2 - Співвідношення респондентів за віком

Рисунок 3 - Співвідношення рівня доходів респондентів

Рисунок 4 - Потенціал зростання продажів хлібобулочних виробів

Виробництво хлібобулочних виробів підприємством в регіоні у 2012 році становить 1033,09 тонн, в той же час виробничі потужності становлять 30 тонн на добу. Причинами такої ситуації на підприємстві вважають відсутність ринків збуту в районі. Тобто підприємство працює в умовах жорсткого конкурентного середовища. Адже його безпосередніми конкурентами у галузі хлібовипікання є:

· ТОВ “Наша булочка”

· ТОВ “Пава ”;

За рахунок використання нових технологій у виробництві в перспективі очікується значне зменшення собівартості продукції та виробництво нової, суттєво досконалішої продукції, що буде користуватися широким попитом у населення.

До основних факторів, які визначають успіх діяльності у галузі, відносяться: висока якість продукції, оновлення асортименту за рахунок більшої мобільності устаткування, привабливе оформлення та помірна ціна.

Про достатню здатність міні-пекарні ПП “Хлібчик” на внутрішньому ринку (районному) свідчать підсумкові показники складеної за відомою процедурою матриці конкурентного профілю (табл.1).

Таблиця 1 - Матриця конкурентного профілю деяких виробників хлібобулочних виробів

Фактор успіху

Ваговий коефіцієнт

ПП “Хлібчик”

ТОВ „Наша булочка”

ТОВ „Пава”

рейтинг

оцінка

рейтинг

оцінка

рейтин

оцінка

Якість продукції

0,3

4

1,2

3

0,9

3

0,9

Ціна товару

0,3

3

0,9

3

0,9

2

0,6

Тривалість зберігання

0,1

4

0,4

2

0,2

4

0,4

Асортимент

0,1

3

0,3

3

0,3

3

0,3

Швидкість доставки

0,1

4

0,4

3

0,3

2

0,2

Місце знаходження

0,1

3

0,3

3

0,3

3

0,...

Другие файлы:

Відкриття міні-пекарні ВАТ "Костопільхарчопром"
Організація міні-пекарні при діючому підприємстві шляхом купівлі комплекту обладнання для виробництва хлібобулочної продукції нових зразків. Створення...

Проект спортивно-розважального комплексу з міні-гольфом
Сутність інвестиційних інструментів проектного фінансування. Обгрунтування бізнес-ідеї створення міні-гольфклубу, оцінка її ефективності і ризиків. Ка...

Розрахунки та календарне планування щодо створення міні-гольф клубу
Концепція, зміст, структура та модель бізнес-плану: створення спортивно-розважального комплексу з міні-гольф клубом на Україні, в передмісті Одеси. Ха...

Бізнес-план створення нового виробничого (невиробничого) підприємства
Поняття бізнес-план та його визначення. Причини та цілі бізнес-планування. Технологія розробки бізнес-плану. Особливості розробки бізнес-плану створен...

Аналіз діяльності пекарні "НЯМ-НЯМ"
Оцінка можливих ризиків відкриття пекарні. Дерево стратегічних рішень. Оцінка окупності та прибутковості підприємства. Варіанти прибутковості пекарні...