Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Маркетинг

Життєвий цикл товару як універсальна матриця для прийняття своєчасних маркетингових рішень

Тип: реферат
Категория: Маркетинг
Скачать
Купить
...
Другие файлы:

Маркетингова концепція та життєвий цикл товару
Кожний товар, який з’являється на ринку, проходить кілька етапів життєвого циклу від "народження" до "смерті". Життя товару на ринку називається "житт...

Товарна марка продукту
Особливості застосування товарних марок і торгових знаків. Впровадження маркування товару фірмовим ім'ям: розробка довгострокових маркетингових інвест...

Маркетингові стратегії транснаціональних корпорацій
Сутність і класифікація маркетингових стратегій ТНК. Міжнародний життєвий цикл товару та його вплив на маркетингові стратегії ТНК. Переваги та недолік...

Поняття товару у маркетингу
Економічна природа товару. Товарна номенклатура та асортимент товару. Життєвий цикл товару: виробник-покупець. Підходи до оцінки (дослідження) товару....

Маркетингове планування
Стратегія маркетингового планування. Моделі прийняття стратегічних рішень. Прийняття господарських рішень в маркетингових дослідженнях. Аналіз динамік...