Мистецтво Середньовічного Китаю
Міністерство освіти і науки України Національний авіаційний університет Інститут міського господарства Кафедра комп’ютерних технологій дизайнуКУРСОВА РОБОТА з дисципліни ”ІСТОРІЯ МИСТЕЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ”Тема: Мистецтво Середньовічного Китаю Виконав: студент групи ДЗ-102 факультет архітектури та дизайну Кравченко Артем ЮрійовичНауковий керівник: доцент кафедри комп’ютерних технологій дизайну Дичковський Степан Іванович Київ 2006р.ЗМІСТВСТУП..............................................................................................3РОЗДІЛ 1.ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ МИСТЕЦТВАКИТАЮ...................................................................5РОЗДІЛ 2.ХУДОЖНІЙ СТИЛЬ СЕРЕДНЬОВІЧНОГОКИТАЙСЬКОГО МИСТЕЦТВА2.1. Живопис....................................................................................11а) Середньовічна китайська картина....................................11б) Пейзажний живопис..........................................................122.2.Особливості архітектурної форми Середньовічного Китаю....................................................................................................192.3.Скульптура.................................................................................252.4.Прикладне мистецтво.Розвиток Середньовічної порцеляни...............................................332.5.Неповторність китайської поезії................................................36ВИСНОВОК......................................................................................39СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ...................................................................40 ВСТУПВивчення мистецтва Середньовічного Китаю на сьогоднішній час є дуже актуальним, адже у мистецтві Китаю є своя загадкова і дуже індивідуальна «родзинка» ,яка яскраво відрізняє його від мистецтв інших держав, і надає йому певної загадковості і неповторності. Мистецтво Китаю – це гармонійне світобачення , у якому поєднується людина і природа, і коли зануритись у цей загадковий світ надзвичайної краси, можна зрозуміти всю велич цього надзвичайного мистецтва. Об’єктом дослідження – є послідовний розвиток мистецтва Середньовічного Китаю, його характерні риси і найяскравіші аспекти: характерність і індивідуальність живопису, витонченість і неповторність архітектурної форми ,ідеалізм і витонченість скульптури, своєрідність прикладного мистецтва, розвиток середньовічної порцеляни, загадковість і гармонія поезії.Предметом дослідження – є методи і засоби написання китайського живопису, дослідження його стилів і характерних рис, особливості містобудування та архітектурного стилю, дослідження скульптурної форми, методи створення Середньовічної Китайської порцеляни та особливості її оздоблення, формування китайської поезії та характерні її особливості.Китайська культура - одна з найдавніших. Вона зародилася за кілька тисячоріч до нашої ери й з тих пор розвивалася безупинно аж до сучасності на єдиній території. Незліченні набіги кочівників, жорстокі й криваві міжусобні війни, іноземні завоювання багаторазово розоряли й спустошували країну. Пожежі не раз випалювали квітучі міста, легені дерев'яні будівлі руйнувалися вщент, знищувалися коштовні сувої живопису, що ревниво зберігалися в древніх музеях і приватних зборах. Однак велич китайської культури з'являлося в тім, що вона продовжувала існувати й протистояти всім потрясінням як єдиний міцний масив. Жодне із племен завойовників не змогло протистояти свою культуру китайської. Всі ці племена, завоювавши країну, втрачали свою рідну мову, свою писемність, цілком потрапляючи під вплив Китаю. Міста відновлювалися по колишніх кресленнях й у тих же традиціях, і, як тільки наступав час перепочинку, країна знову починала жити інтенсивним господарським і духовним життям.Повніше і яскравіше всього особливості середньовічного мистецтва Китаю виявилися в період існування двох могутніх держав: Тан (618-907 р.) і Сун (960-1279 р.). Мистецтво для утворених людей