Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Экономико-математическое моделирование

Побудова моделі прогнозування цін на ПВХ-конструкції

Тип: дипломная работа
Категория: Экономико-математическое моделирование
Скачать
Купить
Аналіз ринку металопластикових конструкцій. Позиція підприємства на регіональному ринку, проблеми ціноутворення та побудування його моделі. Методика розробки моделі прогнозування цін на ПВХ-конструкції, аналіз та оцінка її адекватності на сьогодні.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Вступ

Перед усіма фірмами, організаціями завдання призначення ціни на свої товари або послуги. Ціна була й залишається критерієм прийняття споживчих рішень. Нас з усіх боків оточують ціни. Оплата за житло, навчання, лікарні та ін. Для того, щоб продати свій товар або послуги на ринку, виробник повинен призначити на них ціни, які б були прийнятні покупцям, інакше їх неможливо буде вдало продати на ринку. Тому організація повинна обрати правильну цінову політику.

Призначення високої ціни високої ціни може обернутися втратою ціковістю до придбання. Призначення низької ціни теж може викликати негативну реакцію, наприклад, сумнів у якісті продукта або у вмінні та досвіді підприємця. Таким чином, призначена ціна визначає якість товара або послуги у свідомості покупця та допомагає визначити стан даного продукту на ринку.

Зрозуміло, чьому висока ціна викликає невдоволення покупця, але не завжди зрозуміло, чьому низька ціна може викликати невдоволення.

У випадку, коли товар потребує післяпродажного, гарантійного або іншого обслуговуванні, а призначена ціна занадто мала, прибуток отриманий від продажу виявляється недостатьнім для обслуговування клієнта й надалі на відповідному рівні. У такому випадку, покупці разочаровуються у даному товарі, обслуговуванні та у даному підприємстві.

Визначення ціни є однією з найважчих задач, які стоять перед будь - яким підприємством. І саме ціна визначає успіх підприємства - об'єм продажу, доходів, отримуємий прибуток.

Слід звернути увагу на складність формування цінової політики підприємства, оскільки у ціноутворенні приймає участь велика кількість торгових та торгівельно - посредницьких фірм впродовж усього шляху товару від виробника до споживача.

Підпиємство, яке прагне проводити грамотну цінову політику, перш за все повинно вирішувати ряд задач:

- отримання максимального прибутку;

- завоювання ринка збуту;

- зниження витрат;

- боротьба з конкуруючими товарами;

- збільшення об'єму виробництва та продажу.

Головна мета, яка поставлена у дипломному проекті - моделювання процесів ціноутворення на продукцію металопластикових конструкцій на прикладі малого підприємства.

Встановлення певної ціни на товар або послугу важливо для подальшого її продажу та отримання прибутку. Дуже важко призначити ціну таким чином, щоб вона не виявилась занадто високою або занадто низькою.

В малому бізнесі встановлення потрібного рівня цін тим більш важче, що підприємець має можливість безпосередньо спілкуватися з клієнтом і той у свою чергу може висказати свої притензії по встановленим цінам на товари або послуги.

Взаємозв'язок понять «ціна» та «прибуток» очевидна. Чим більша ціна, тим більший прибуток, чим менша ціна, тим менше прибуток. З іншого боку, дешевий товар або послугу легше продати, й за той же проміжок часу вони будуть продаватися у більшому обсязі, чим дорожчі аналоги. Таким чином, важливо встановити взаємозв'язок між ціною продукту та кількістю продаваємих одиниць.

1. Дослідження діяльності підприємства на ринку металопластикових конструкцій

1.1 Аналіз ринку металопластикових конструкцій

металопластиковий конструкція ціноутворення модель

Сучасні платикові конструкції, які з'явились в середині 50-х років в Німеччині, стали особливо популярними в Європі після енергетичної кризи початку 70-х років, яка викликала широке впровадженя в будівництво нових енергосберігаючих технологій, зокрема, герметичних вікон із ПВХ. Спочатку відношення до металопластикових вікон було достатньо настророжуюче. Коштували вони дорого, особливих переваг перед звичайними вікнами споживачі ще не відчували. Але ситуація поступово змінювалась й платикові вікна ставали дедалі популярними, а потім взагалі увійшли в моду.

Металоплстикові вікна чудово підходят для нашої стрімкого життя. Такі вікна абсолютно не потебують покраски. Вони герметичні, через що мають теплозахисні й шумозахісні властивості. Пластик не потребує ніякого спеціально догляду. По формі металопластикові вікна можуть бути квадратними, прямокутними, трикутними, арочними, круглими. Однак при виборі конфігурації й розміру вікон потрібно пам'ятати про деякі технічні обмеження. Сучасне металопластикове вікно становить собою складну інженерну конструкцію, яка складається з сотен деталей. Основними його елементами є: пластиковий профіль, стальний армуючий профіль, склопакет та фурнітура.

Виробництво вікон та дверей являє собою складний та чіткий процес, який потребує від виробників профілю високої технологічної культури й акуратності.

Формально увесь ПВХ має однакову рецептуру, але це зовсім не означає, що усі виробники пластикових вікон та дверей працюють з однаковим платиком. Для вікон та дверей якість пластика грає валиву роль - стабільність якості на хімічному, молекулярному рівні та якість виробничого процесу. Споживач, купуючи вікна, цікавиться довгостроковістю конструкцій, і це питання є першорядним при виробництві вікон.

Увесь процес виробництва від перевірки якості сировини, дотримання технологій виробничого процесу до готової продукції й механізмів транспортування. Система контролю побудована відповідно з європейськими стандартами та технічними вимогами України. Процес виробництва максимально автоматизован, що припускає зведення до мінімуму людський фактор.

Усі системи характеризуються цілою низкою найкращих властивостей:

- довговічність. Протягом, як мінімум, 40 - 50 років профіль не втрачає своїх механічних властивостей і практично не змінює колір;

- простота догляду. Вікна не потребують ремонту та фарбування, достатньо час від часу протирати їх від пилу;

- шумоізоляція. За рахунок системи ущільнювача та склопакета в приміщенні завжди тихо та затишно;

- теплоізоляція. Вікна з відповідними склопакетами не пропускають тепло назовні взимку і не дають перегріватися приміщенню влітку;

- безпека для здоровья, екологічність. Твердий ПВХ є хімічно нейтральною речовиною, що зумовило таке широке його розповсюдження у всьому світі. Всі профільні системи, що постачаються в Україну, стабілізовані екологічно безпечними сполуками кальцію та цинку (CaZn);

- дизайн. Завдяки широкому асортименту вікна відмінно вписуються у будь-який архітектурний дизайн і підходять як для старих будівель, так і для збудованних у сучасному стилі;

- поєднання різних систем одна з одною;

- можливість використання широкой гамми кольорів.

Якими саме критеріями керується споживач при виборі вікон і які кімнати вони облаштовують у першу чергу розглянуті у додатку 1 та 2.

Існує технологія, котра дає можливість підібрати колір та «фактуру» вікна конкретно до вимог покупця. При використанні ПВХ - вікон архітектор має широкі можливості для кольорового рішення фасадів. Причому зовні та всередині вікна можуть бути різного кольору.

Головними задачами, які ставлять перед собою фірми - виробники, є розроблення інноваційних рішень, які відповідають таким крітеріям як: екологічність та економічність, дизайн та функціональність, надійність та комфорт. Дякуючи прогресивним та інтегрованним технологіям створюються інноваційні тенденції в будівництві, зокрема, що стосується енергоефективного будівництва. Усі профільні системи базуються на загальній платформі з метою забеспечити максимальну виробничисть для клієта.

Розвиток вітчизняного ринку вікон, зі слів експертів, йде по класичній для України схемі. Перший етап - початок 90-х минулого сторіччя - поповнення монотонної «совкової» пропозиції металопластиковими дивами, зробленними за кордоном. Оператори ринку згадують, що перші взірці ввезли з Німеччини та Польші. Кінцева ціна мало залежила від собівартості, транпортних витрат та інших економічних нюансів. Більш того, продавці кажуть, на той момент багато підприємців взагалі мало що розуміли в тонкощах ціноутворення, та й особливо не прагнули підвищити свій рівень. Тим білше, що й потреби в цьому не було. Ціну продажу можно було встановити в два - три рази вище ніж закупна, але й на такий товар знаходиться купець. В результаті, рентабельність бізнесу «купи вікно - привези в Украіну - продай» досягла 400%. Попит також мало поддавався економічним законам: обираючи металопластикове, а не звичайне дерев'яне вікно, споживачи виходили не стільки з його технічних або будь - яких іших характеристик, а покупали тому, що це було «круто». Аналітики називають таку ситуацію ринком продавців, тому що саме вони «роблять погоду». Між тим, ринок поповнювався інформацією. Вже й продавці, й покупці легко змогли назвати десяток - інший переваг металопластикових вікон. Правду кажучи, продавці неуточнювали, а споживачі ще не встигли зрозуміти, що далеко не всі вікна з метала та пластика такі вже й прекрасні. Що відмінними властивостями володіють лише ті з них, де в точності дотримана необхідна технологія та використовуються якісні матеріали. До кінця 1990-х років пропозиція поширюється настільки, що перебільшує попит. Тепер вже клієнти (а не продавці) робять погоду на ринку - вередують, обираючи, де ціна нижча, а сервіс вище. Словом, наступає епоха покупця. Між тим, молодий український та більш дорослі, скажімо, польський або н...

Другие файлы:

Економічне прогнозування
Методологічні основи соціально-економічного прогнозування. Методи, моделі прогнозування одновимірних і багатовимірних процесів. Побудова багатофакторн...

Економетричні моделі в системі прогнозування
Поняття та процес економічного прогнозування, процес формування прогнозу про розвиток об'єкта на основі вивчення тенденцій його розвитку. Сутність та...

Побудова моделі досліджень витрат на виробництво
Витрати: сутність та способи обліку, класифікація, методи і моделі дослідження. Аналіз фінансового стану ВАТ "Сніжнянський машинобудівний завод" в 200...

Прогнозування видобутку залізної руди на підприємстві "Схід-руда"
Часові ряди і їх попередній аналіз. Трендові моделі на основі кривих росту, оцінка їх адекватності й точності. Вибір та знаходження параметрів моделей...

Побудова моделі групувань підприємств
Стратегічний розвиток підприємства в умовах ринкової економіки. Загальна фінансово-економічна характеристика ДП "ХЕМЗ". Моделі прогнозування фінансови...