Театральна культура рубежу ХІХ–ХХ століть: Реалізм. Дискурс
У монографії вперше у вітчизняному театрознавстві шляхом формально-логічних умовиводів створено світоглядно-естетичну модель рубежу ХІХ–ХХ ст. з одночасною акцентуацією її окремого — театрального — сегменту. Обрана для дослідження методологія дискурс-аналізу дозволила, по-перше, остаточно відкоригувати мистецтвознавче визначення дискретної та водночас неперервної практики реалізму — на переконання авторки, стильового мейнстріму української духовної культури ХХ ст., по-друге, сформувати український порядок реалістичного дискурсу з урахуванням явищ та артефактів широкого європейського і російського ідейно-мистецького контексту.
Другие файлы:
Дискурс как объект лингвистики. Дискурс и текст. Дискурс и диалог
Театральна Одеса
В брошюре "Театральна Одеса" указаны действующие лица, исполнители, руководители и обслуживающий персонал таких спектаклей как: "На рассвете", "Четвер...
Реалізм і народність художньої прози Б. Грінченка
Аналіз особливостей літературної творчості Б. Грінченка - письменника, фольклориста і етнографа, літературного критика і публіциста. Характеристика ін...