Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Транспорт

Технічний стан колійного господарства Львівської дистанції

Тип: отчет по практике
Категория: Транспорт
Скачать
Купить
Основні конструкції залізничної колії, їх будова і умови класифікації. Виправлення колії в повздовжньому профілі, в плані. Розгонка стикових зазорів. Скріплення, поодинока заміна рейок. Перебирання ізолюючого стику. Заміна хрестовини стрілочного переводу.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

Зміст

1. Характеристика підприємства, його структура, технічна оснащеність, основні виробничі показники

2. Основні конструкції залізничної колії, їх будова і умови класифікації

2.1 Рейки та стрілочні переводи

2.2 Шпали та бруси

2.3 Скріплення

2.4 Баластна призма

3. Технологія та організація колійних робіт

3.1 Виправлення колії в повздовжньому профілі і в плані

3.2 Розгонка стикових зазорів

3.3 Виправлення ширини колії

3.4 Поодинока заміна рейок

3.5 Перебирання ізолюючого стику

3.6 Заміна хрестовини стрілочного переводу

4. Охорона праці при роботі на електрифікованій ділянці

5. Заходи охорони праці при роботі машин і електроінструмента

Висновки по проведенню практики

Список використаної літератури

1. Характеристика підприємства, його структура, технічна оснащеність, основні виробничі показники

Львівська дистанція колії станом на 01 січня 2010 року обслуговує:

Головних - 297,4 км, в т.ч. з скріпленням КПП-5 - 81,7 км

Станційних - 278,3 км, в тому числі СБ-3 - 5,3 км, КПП-5 - 3,1 км

Стрілоч. перев. - 951 компл., із них на гол. та п-в коліях - 497 к-т

Стрілочні переводи:

– на залізобетонних брусах - 362 к-т - 38,1 %,

– на дерев'яних брусах - 589 к-т, 61,9 %,

– із них дефектних - 80 к-тів.

По Львівській дистанції колії експлуатується - 60 стрілочних переводів з порушенням технічних умов, а саме:

а) стик в стик: всього - 25, в т.ч. на головних - 10;

б) вкорочені в'їзди: всього - 31, в т.ч. на головних - 12;

в) укладені в кривих: всього - 4, в т.ч. на головних - 2;

г) без прямих вставок: всього - 0, в т.ч. на головних - 0.

Розгорнута довжина дистанції - 589,7 км.

Приведена довжина - 428,5 км.

Головних колій на залізобетонних шпалах - 210,5 км - 70,8 %.

Головна колія на дерев'яних шпалах - 86,9 км - 29,2 %,

непридатність шпал - 26,2 %,

засміченість баласту більше 20 % - 12,5 %.

З них прострочено:

по модернізації - 16,1 км

по капітальному ремонту - 50,6 км.

Станційні колії непридатність шпал - 36,8 %, в тому числі прийомовідправні - 23,4 %

Залізничних переїздів - 48, в т.ч. з черговим - 10.

На дистанції колії експлуатується 283 кривих протяжністю - 93,3 км.

Земляне полотно на дистанції колії експлуатується з 1861р. по 1980 р.

По дистанції колії налічується всього - 316 штучних споруд, в т.ч. дефектних - 13 (мостів - 13).

По дистанції налічується всього - 31 нестійке місце, зем. полотна (спливи, сповзання, просадки, осідання). Заходи (необхідне інженерно-геологічне обслідування).

На дистанції експлуатується 5 колійних машин, в тому числі:

ВПР-1200, ВПРС-500, Балашенко, МЗШ-74, ПМГ.

Середня вантажонапруженість - 8059 млн. т. на км/рік.

Монорейковий транспорт - 8 один, в т.ч. :

– Дрезин ДГКу - 3 шт.,

– АГМу - 1 шт.,

– АС/А - 1 шт.,

– Мотовоз МПТ-6 - 1 шт.,

– Автомотриси- 2 шт. (АМВ і РОМ)

Снігоприбиральної техніки - 2 одиниці.

Автомобільний транспорт - 18 одиниць.

На сьогоднішній день дистанцію колії обслуговує 4 виробничі дільниці, 17 околотків, 4 укруплених бригади, 19 бригад по виконанню невідкладних робіт, 2 бригади по утриманню стр. перевозів, 226 монтери колії, 2 мостових цехи, будівельний цех, цех дефектоскопії, майстерня.

Чисельність працівників дистанції колії на 01.04.10 р., без врахування приписних підрозділів (служба колії, колієвимірювальні вагони, геофізична та реобаза) - 547 чоловік, порівняно з 01.04.09 р. було - 540 чоловік.

Утримання переїздів

По дистанції колії налічується всього - 48 переїздів, в т.ч. 10 з черговим.

Із них один переїзд 61 км Львів-Мостиська - охорона ДС.

І. Не відповідають вимогам інструкції ЦП-0174:

- із-за наявності крутих підходів - 2 переїзди: Шкло-Яворів - 34 км (без чергового), Львів-Мостиська - 43 км (без чергового).

- не обладнані автоматикою - 10 переїздів, в т.ч. під'їзних - 10.

- відсутнє освітлення - на 10 переїздах, в т.ч. на головних коліях - 1 переїзд не охороняється, не освітлюється на дільниці Оброшин-Самбір 0+850 км, на решту переїздах недостатнє освітлення вночі по ст.. Персенківка на під'їзних коліях.

- незадовільна видимість - по головних коліях - 5 переїздів, в т.ч.:

– із-за капітальних будівель - 3

переїзд 12+470 м Львів-Мостиська

-//- 27+141 м -//-

-//- 1492+337 м Львів-Стрий

- із-за кривих та насипу - 2

-//- 0+890 м Оброшин-Самбір

-//- 0+970 м -//-

ІІ. Постів безпеки на дистанції є п'ять:

1. Львів-Стрий 1499 км + 213 м - з черговим, обладнаний радіозв'язком;

2. -//- 1501 км + 020 м - з черговим, обладнаний радіозв'язком;

3. Львів-Мостиська 33 км + 871 м - з охороною, обладнаний радіозв'язком;

4. -//- 60 км + 048м - з охороною, (ДС), обладнаний радіозв'язком;

5. Затока-Шкло 19 км + 625 м - з охороною, обладнаний радіозв'язком;

ІІІ. Переїзди з автобусним рухом:

По дистанції налічується - 28 переїздів з автобусним рухом, в т.ч.:

– на головних коліях - 18;

– на під'їзних коліях - 10.

Із них не обладнані автоматикою - 3 (вул. Дж. Вашінгтона - 2, вул. Луганська (ТЕЦ) - 1).

За березень 2010 року наїздів на переїздах не було.

За березень 2009 року наїздів на переїздах не було.

Виявлено порушників по правилах проїзду через залізничні переїзди в березні - всього 12. Отримано відповідей від ДАІ за 3 місяці 2010 року - 1. Всього з початку року виявлено порушників - 22.

Основні показники технічного стану колійного господарства Львівської дистанції колії станом на 01.01.2012 року

Таблиця 1

Найменування показників

Одиниця виміру

КОЛІЯ

Всього

1520

1435

750

суміщена 1435

Головні колії

Експлуатаційна довжина

км

164,2

164,2

в т.ч 2 колії і більше

км

114,7

114,7 і

те саме в %

%

69,8

69,8

Розгорнута довжина

км

290,4

7,0

-

11,8

309,2

в т.ч УІС-60

км

8,8

8,8

те саме в %

%

3,0

3,0

в т.ч Р-65

км

274,9

4,9

11,8

291,6

те саме в %

%

94,0

70,0

1,0

94,3

в т.ч Р-50 і близькі за вагою

км

6,7

0,5

Другие файлы:

Розрахунок дистанції колії
Дані для визначення меж дистанції колії, її поділ на відділки. Клас дистанції колії, розрахунок чисельності монтерів та підрядної суми відділку з пото...

Житлово-комунальне господарство Львівської області
Чинники розвитку, розміщення в просторі, взаємозв'язки і функціонування житлово-комунального господарства Львівської області. Забезпечення життєдіяльн...

Науково-технічний потенціал України
Сучасний стан науково-технічного потенціалу України, його структура, елементи та особливості територіальної організації. Роль провідних проектних інст...

Типізація і сучасний стан розвитку готельного господарства України
Готельне господарство як важлива складова туристичної індустрії. Класифікація готелів України відповідно до "Рекомендації про порядок віднесення комун...

Облік палива (на прикладі Фермерського господарства "Ромашка")
Особливості обліку наявності та руху палива. Діяльність фермерського господарства та стан забезпечення його нафтопродуктами. Розрахунок потреби господ...