Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Спорт и туризм

Туроперейтинг екскурсійного туру з відпочинком до Греції

Тип: курсовая работа
Категория: Спорт и туризм
Скачать
Купить
Маркетингові аспекти розробки екскурсійного туру з відпочинком до Греції. Оцінка попиту та пропозиції на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі. Форма туру та схема маршруту.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

ЧЕРКАСЬКИЙ ФАКУЛЬТЕТ

Кафедра менеджменту

ТУРОПЕРЕЙТИНГ ЕКСКУРСІЙНОГО ТУРУ

З ВІДПОЧИНКОМ ДО ГРЕЦІЇ

Курсова робота з дисципліни:

"Туроперейтинг"

студентки IV курсу

денної форми навчання

групи ММТ-07

М.Ю. Шемшур

Науковий нерівник:

к. і. н., доцент

Н.О. Горбатова

Черкаси-2011

Зміст

  • Вступ
  • Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки екскурсійного туру з відпочинком до Греції
  • 1.1 Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта
  • 1.2 Оцінка пропозиції
  • 1.3 Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі
  • Розділ 2. Проект екскурсійного туру з відпочинком до Греції
  • 2.1 Інформаційне забезпечення програми туру
  • 2.1.1 Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів у Грецію
  • 2.1.2 Оцінка території Греції
  • 2.2 Форма туру та схема маршруту
  • 2.3 Пакет послуг
  • 2.4 Програма туру
  • 2.5 Організаційно-технічне забезпечення туру
  • 2.6 Економічне обґрунтування проекту туру
  • Розділ ІІІ. Маркетинг екскурсійного туру з відпочинком до Греції
  • 3.1 Позиціонування та просування екскурсійного туру з відпочинком до Греції
  • 3.2 Рекламно-інформаційна підтримка
  • Висновок
  • Список використаних джерел
  • Додатки

Вступ

Країна героїв і богів, небачених пам'яток архітектури і простих доброзичливих жителів, сонце, море, гори, а також занурення в історію і культуру країни, що налічує понад V тисячоліть - все це неповторна Греція.

Це прекрасна й витончена країна. Вона сполучає в собі усю пишноту античності й сучасності. Між горами лежать зелені долини, які з'єднують кристальні озера й блакитні лагуни. У Греції можна насолоджуватися морем і сонцем як на узбережжі, так і на островах.

Це дуже популярний і багатоплановий туристичний напрямок. Як говорить народна приказка ? "У Греції все є!".

Греція дуже тремтливо ставиться до пляжів, тому вони відповідають всім екологічним параметрам країн Європейського Співтовариства.

Актуальність роботи "Туроперейтинг екскурсійного туру з відпочинком до Греції" полягає в тому, що ця країна стала більш доступною для відвідання її іноземцями, а можливість ознайомитися з країною в поєднанні з відпочинком на морі не може залишити байдужим жодного туриста.

Мета даної роботи полягає в розробці конкурентоспроможного туристичного продукту з урахуванням сучасної ситуації на ринку туристичних послуг в Греції.

Для досягнення мети потрібно виконати наступні завдання:

? оцінити попит на даний вид послуг і портрет потенційного

клієнта туру;

? оцінити пропозицію на ринку туристичних послуг в даному

напрямку;

? розглянути умови в'їзду туристів в країну;

? оцінити території, що використовуються в турі;

? розглянути організацію екскурсійної програми туру;

? надати економічне обґрунтування екскурсійному туру;

? розглянути маркетингове планування туру.

Об'єктом дослідження є туристичний потенціал Греції.

Предмет дослідження - організація екскурсійного туру з відпочинком до Греції.

Методами дослідження даної роботи є: синтез, аналіз, узагальнення, статистика, індукція, дедукція та систематизація.

Вагомий внесок внесли в розвиток туристичної галузі автори книг та статей з туристичного країнознавства, енциклопедій та методичних матеріалів такі як: Любіцева О.О., Бовсуновська Г.Я., Дахно І.І. Також в роботі були використані посібники і творчі матеріали Грецького туристичного союзу і Закон України “Про туризм”.

Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.

Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки екскурсійного туру з відпочинком до Греції

1.1 Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта

У Державній прикордонній службі України повідомляють про те, що в 2010 році за кордон виїжджало 17,2 млн. українців. Однак ці дані відображають практично всі випадки перетину кордону нашими співгромадянами (за винятком службових поїздок). Тому, наприклад, в офіційному рейтингу найбільш відвідуваною є Росія. Насправді ж українці найчастіше відпочивають у Туреччині та Єгипті. За приблизними підрахунками, в минулому році ці країни відвідали 440 тис. і 330 тис. українських туристів відповідно. [35]

Як стверджують у турфірмах, багато українців вже втомилися від all inclusive, коли все сплачено, але відсутній індивідуальний підхід до клієнта. Також відзначають, що зростання попиту на путівки у звичайні для наших співгромадян країни літнього відпочинку (Туреччину і Єгипет) зупинився років зо два тому. Альтернативою для багатьох стали Чорногорія, Хорватія і Греція. Одним із секретів зростаючої привабливості цих країн виявилося спрощення правил перетину кордону.

В Греції, що постраждала від кризи і яка загрузла в боргах, кількість відмов на вґїзд різко скоротилася. [36]

Головні туроператори Греції відзначають підвищення попиту на острови серед українських туристів. Найпопулярнішими є тури до Греції на острова Кос, Родос, Санторіні і Міконос. Тури в Грецію на острови Кос і Родос користуються великою популярністю серед молоді, адже відпочинок там відносно недорогий, а розваг на островах досить багато, що зробить Ваш відпочинок в Греції незабутнім. А тури до Греції на острів Санторіні можна назвати самим романтичним серед грецьких островів. Відпочинок в Греції (о. Санторіні) прекрасно підійдуть для проведення медового місяця, адже там можна подивитися романтичний захід сонця, вулканічний острів і відпочити в комфортабельних готелях. Тури до Греції дуже популярні влітку, оскільки там у цей час яскраве сонце і дуже мало опадів, що гарантує чудовий відпочинок. [36]

Екскурсійний тур з відпочинком до Греції розрахований на споживачів молодіжного віку, тобто на людей віком від 18 до 35 років, тому що в такому віці все сприймається більш детально і запам'ятовується на довгі роки, тим паче, що багато часу даного туру проходить в дорозі. Переважна більшість людей старшого віку шукають спокійного стаціонарного відпочинку.

1.2 Оцінка пропозиції

Туризм в Греції - одна з провідних галузей економіки Греції, саме на неї припадає 18 відсотків ВВП країни і 16 відсотків робочої сили.

Згідно з дослідженнями Всесвітньої організації туризму, Греція посідає 15 місце у світовому списку найбільш відвідуваних країн світу: щороку на відпочинок до Греції приїжджають понад 17 мільйонів туристів. Високий рівень розвитку туризму пояснюється, з одного боку, географічним положенням країни і багатою культурною спадщиною та природними ресурсами. Греція є однією з небагатьох країн, які приваблюють туристів одночасно рекреаційними курортами, різнобічним історико-культурним туризмом та паломництвом до святинь всього християнського світу. Щороку Грецію відвідують близько 40 тисяч українців. [37]

Урядом країни створено Грецьку національну організацію туризму, яка має на меті популяризувати Грецію та забезпечувати приплив туристів. Тільки у першому кварталі 2010 року ця організація візьме участь у 54 міжнародних виставках, присвячених туризму. При цьому вперше Греція візьму участь у Виставці альтернативних і спеціальних форм туризму. Державна політика підвищеної уваги до кожного туриста здійснюється успішно: зокрема, за підсумками 2009 року кількість скарг на обслуговування грецьких компаній-авіаперевізників скоротилась на 13%.

У 2008-2009 роках кількість туристів дещо скоротилась через світову економічну кризу. Туристичний сектор в Греції постраждав від спаду у світовій економіці і високого курсу євро по відношенню до американського долара, британського фунта і низки інших валют, а також від чуток про поширення "свинячого" грипу. При цьому прогнози про зниження туризму на 20%, яких було чимало в спеціалізованій пресі, не виправдалися. Міністр культури та туризму Греції Павлос Геруланос відзначив, що падіння у галузі туризму хоча й склало понад 10%, проте зміна уряду у жовтні 2009 року допомогла по-новому оцінити перспективи туризму та розглядати його як галузь розвитку національної економіки. [37]

14 березня 2010 на Міжнародній виставці туризму у Москві, офіційним партнером-країною якої є Греція, заступник міністра культури і туризму Греції Анжела Гереку заявила: "Ми дуже хочемо збільшення потоку російських туристів до Греції… Греція живе багато в чому за рахунок туризму, і ми повинні більш ретельно ставитися до...

Другие файлы:

Культурно-пізнавальний тур до Франції
Маркетингові аспекти розробки екскурсійного туру. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі. Умови в’їзду та можливі варіанти д...

Розробка екскурсійного туру: Харків-монументальний
Історія розвитку культурно–пізнавального туризму. Особливості використання об’єктів монументальної архітектури в туризмі та екскурсіях. Історія і суча...

Аналіз туристської привабливості Греції
Аналіз основних видів туризму та туристських центрів. Перспективи розвитку туризму в Греції та шляхи оптимізації використання туристського потенціалу...

Організація екскурсійного туру з відпочинком в Італії
Актуальність теми. Тема даної роботи присвячується розробці екскурсійного туру до країни середземномор’я, а саме Італії. Обґрунтування вибору маршруту...

Планування туру "Україна-Австралія (South)-Греція-Нігерія-Україна"
Планування маршруту подорожі, характеристика країн. Розвиток туристичної інфраструктури, транспортної мережі, туризму в Австралії, Греції, Нігерії. За...