Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Спорт и туризм

Паспорт готелю. Організація послуг гостинності

Тип: реферат
Категория: Спорт и туризм
Скачать
Купить
Загальні відомості готелю Radisson SAS Hotel. Характеристика готельної споруди та прилеглої території, складання план-схеми холу. Описання номерного фонду, рівня обслуговування та додаткових послуг. Типова пірамідальна структура управління готелем.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

імені Тараса Шевченка

ГЕОГРАФІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА КРАЇНОЗНАВСТВА ТА ТУРИЗМУ

Паспорт готелю. Організація послуг гостинності

Викладач

Матвієнко Наталя Миколаївна

Виконала

студентка 3 курсу

Групи МТ-2

Колісник Ірина

Київ 2010

Паспорт готелю

Готель Radisson SAS

Загальні відомості

Назва: Radisson SAS Hotel

Приналежність: Належить до всесвітньо відомої готельної мережі "Редіссон Сас"

Форма власності: Акціонерна

Адреса: г. Київ, Ярославів Вал, 22

Характеристика готельної споруди та прилеглої території

Будівля готелю - являється пам'ятником архітектури, який був збудований в 1903р. В 2005 р. будівля була відреставрована, для майбутнього готелю.

Місце знаходження

Готель не має навколишнього благоустрою території, адже він знаходиться на перетині двох вулиць Ярославів Вал і Стрілецькій.

Характеристика громадських зон

Кількість поверхів - 7;

на -2 - паркінг;

під номерним фондом - 6;

під громадські приміщення - 1 (перший).

готель обслуговування управління номерний

План-схема холу

1 - сейфи

2 - багажний відділ

3 - конферец-зали (5)

4 - Bistro Cote Est (їдальня)

5 - Mille Miglia Ristorante & Enoteca (ресторан італійської кухні)

6 - рецепція

7 - бутіки

8 - K-Largo Lounge Bar (бар)

9 - ліфт (2)

10 - кухня

Характеристика номерного фонду

Кількість номерів - 225

З них 183 - стандартних, 49 номерів бізнес-класу, 17 люксів та 1 президентський люкс, в тому числі 3 номери для інвалідів. У кожному номері є безкоштовний високошвидкісний бездротової доступ в Інтернет. Номери можуть бути в трьох стилях: скандинавський, морський та італійський.

Стандартний номер

Стандартні номери оснащені системою клімат-контролю, телевізором з супутниковими каналами, машиною для кави та чаю, пресом для брюк, зручним робочим місцем з хорошим освітленням і безкоштовний високошвидкісний доступ до Інтернету, феном, міні-баром. Королівським абр дамським лужком чи двома односпальними ліжками.

Розміри: 20-23 м2

Максимальна кількість осіб: 2

Номер бізнес-класу

Ідеально підходить для ділових людей. Оснащений системою клімат-контролю,машиною для кави та чаю, щоденною газетою, телевізором з супутниковими каналами, безкоштовним високошвидкісним доступом до Інтернету, феном, фільмами, мінеральною водою,міні-баром, супер сніданком "шведський стіл".

Розміри: 25-30 м2

Максимальна кількість осіб: 2

Номер класу Люкс

Готель пропонує три типи апартаментів: люкс, ексклюзив люкс і президентський. Люкс складається з окремої вітальні та спальні, а в ексклюзив люксах є окрема зона відпочинку, велика ванна кімната з ванною і душем, гостьовий туалет. В президентському люксі є окрема їдальня, вітальня, кухня, туалет для гостей і велика ванна кімната з ванною і душем. Всі апартаменти включають всі зручності бізнес класу.

Приблизний розмір люксу: 37-46 м2

Максимальна кількість осіб: 2

Приблизний розмір ексклюзив люксу: 80 м2

Максимальна кількість осіб: 3 дорослих

Розмір Президентського люксу: 130 м2

Максимальна кількість осіб: 4

Ціни:

Стандартний - 266,67 EUR

Ліжко та сніданок - 283,34 EUR

Номер бізнес-класу - Сніданок включений - 308,33 EUR

Номер люкс - Сніданок включений - 350,00 EUR

З однією спальнею - Сніданок включений - 516,67 EUR

Характеристика рівня обслуговування

Готель Radisson Blu Hotel Kiev може запропонувати такі додаткові послуги:

· 2 ресторана;

· бар;

· безкоштовний високошвидкісний Інтернет;

· фітнес-центр;

· магазин сувенірів;

· сигарний клуб;

· 5 конфнрец-залів;

· бізнес-центр з адміністративною підтримкою;

· послуги консьєржа;

· пральня;

· лімузин сервіс.

Фітнес-центр:

Працює 24-години на добу.

Він включає в себе:

· фінська сауна;

· фітнес-центр - професійний, американське і італійське кардіологічне обладнання;

· масаж (класичний, аромотерапія, тайський, гарячими каменями, Пінда Звівши - з тибетськими травами);

· зона відпочинку з шезлонгами;

· солярій;

· парова лазня.

Конференц-зали

П'ять конференц-зали площею понад 407 квадратних метрів може вмістити 230 театральному стилі і 300, якщо гості будуть стояти.

· просторий номер Pre-Function;

· три конференц-залів з природним освітленням до 22 осіб;

· малий зал засідань до 8 осіб;

· безкоштовний високошвидкісний бездротової доступ в Інтернет для наради делегатів4

· РК-проектор, екран і фліп-чарти, а також мінеральна вода, блокнот, ручка і олівець;

· звукові системи;

· чотири плазмових екрани в кімнатах засідань;

· додатково можна встановити аудіо і візуальне обладнання;

· індивідуальні меню від Шеф-кухаря готелю.

Кухня

Bistro Cote Est

Сучасна інтерпретація класичного бістро, цей ресторан поєднує в Києві кулінарних традицій Франції та Україні. Бістро Cote Est вирізняється стравами страви традиційної української кухні і вина південного сходу Франції Ельзас-Лотарингії, Бургундії, долини Рони.

Години роботи:

Сніданок:

06:30 - 10:30 (понеділок - п'ятниця)

07:00 - 11:00 (субота - неділя)

Mille Miglia Ristorante & Enoteca

У 1926 році Mille Miglia це назва гонки, яка відкрита шосейна гонка для спортивних і легкових автомобілів, що мчали за 1000 миль від Брешії (Ломбардія) до Риму (Лаціо) через Firenze (Тоскана) і назад. Італійський ресторан готелю натхненний прогресивного дизайну, елегантності і невимушеній атмосфері гонки Mille Miglia, і меню Основні відмінні кухні та вина з регіонів Ломбардія, Емілія-Романья, Тоскана, Лаціо і Марке. Італійський шеф-кухар Сальваторе де Віво рада вітати вас із цілим рядом виняткових страв.

Години роботи:

Полудень - 23:00 (понеділок - п'ятниця)

17:00 - 23:00 (субота - неділя)

K-Largo Lounge Bar

K-Ларго, розташованого в холі готелю, пропонує широкий вибір смачних коктейлів та безалкогольних напоїв, а також легкі закуски. Це ідеальне місце для ділових зустрічей в жвавому центрі міста або насолодитися атмосферою готелю в нічний час.

Години роботи:

07:00 - 01:00 (щоденно)

Характеристика обслуговуючого персоналу

Кількість - 250, якщо велика завантаженість, то наймають декілька додаткових покоївок.

Структурна схема управління готелю

Типова пірамідальна структура управління готелем

Висновки

Radisson SAS Hotel це готель класу ****, який входить до світової мережі готелів "Редісон САС". Цей готель орієнтований на бізнесменів. Тут можна насолодитися розкішшю проживання в центрі міста, поряд з чудовим обслуговуванням, яке включає повністю обладнаний фітнес-центр зі спа-послугами, турецька лазня і масаж.

Це перший в Україні готель світової мережі. Його номерній фонд налічує 225 номерів різної категорії і різного оздоблення. Зручний паркінг знаходиться під готелем. Зазвичай гості, які зупиняються в цьому готелі це бізнесмени але вони не відмовляються від широкого спектру додаткових послуг.

Radisson SAS Hotel це ідеальне місце для людей, які цінують якість обслуговування і свій час.

Размещено на Allbest.ru

...
Другие файлы:

Виведення нової послуги на туристичний ринок
Теоретичні основи діяльності готельного підприємства. Сутність та базовий набір послуг індустрії гостинності. Особливості планування та просування тур...

Організація і технологія бронювання послуг в засобах розміщення на прикладі спорт-готелю "Селена"
Технологічний цикл обслуговування клієнтів у готелях. Організація і система обслуговування гостей службою бронювання. Застосування Інтернет технологій...

Особливості надання готельних послуг
Особливості послуг, які надаються споживачам у готельному господарстві. Організаційно-економічна характеристика готелю. Аналіз технології приймання та...

Сервісне обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готелю "Utopia World")
Сервіс та його основні функції. Аналіз тенденцій надання різноманітних послуг в світових готельних комплексах. Структура споживчого попиту на готельні...

Шляхи вдосконалення технології надання послуг в готельному господарстві "Сміла"
Зміст та значення гостинності в організації обслуговування в засобах розміщення, їх характеристика та види. Організація надання основних та додаткових...