Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »ПРОГРАММИРОВАНИЕ

Питання впровадження сучасних інформаційних технологій в процеси проведення маркетингових та соціологічних опитувань

Тип: дипломная работа
Категория: ПРОГРАММИРОВАНИЕ
Скачать
Купить
Комбінація методів ринкового регулювання, заснованих на зворотних зв'язках. Аналіз методологій розробки програмного забезпечення. Порівняльний аналіз програмних технологій. Вибір технології доступу до даних. Компонент взаємодії адмінчастини з базою даних.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Размещено на

ЗМІСТ

ВСТУП

1. Постановка задачі

1.1 Описання проблеми

1.1.1 Дослідження предметної області

1.1.2 Огляд існуючих інструментів автоматизації

1.2 Опис вимог до функціональності

1.3 Визначення основної функціональності

1.3.1 Функціональність серверної частини

1.3.2 Функціональність клієнтської частини

2. Дослідження інструментів реалізації

2.1 Аналіз методологій розробки програмного забезпечення

2.1.1 Методологія Microsoft Solution Framework

2.1.2 Ітеративна розробка

2.1.3 Методологія Rapid Application Development

2.1.4 Методологія Rational Unified Process

2.1.5 Методологія Extreme Programming

2.1.6 Agile - гнучка методологія розробки

2.1.7 Висновок

2.2 Порівняльний аналіз програмних технологій .NET та CORBA

2.3 Вибір системи керування базами даних

2.3.1 Визначення критеріїв порівняння

2.3.2 Порівняльний аналіз СКБД MS SQL Server та Oracle

2.4 Вибір технології доступу до даних

2.4.1 Огляд технології Language Integrated Query (LINQ)

2.4.2 Огляд технології ADO.NET Entity Framework

2.4.3 Огляд технології ADO.NET Data Services

2.4.4 Огляд технології Sync Framework

2.4.5 Вибір технологій доступу до даних

2.5 Визначення інструментів для розробки проекту

3. Реалізація проекту

3.1 Загальна схема проекту

3.1.1 Компонент зберігання інформації (глобально)

3.1.2 Компонент взаємодії адмінчастини з базою даних

3.1.3 Адміністративна частина

3.1.4 Компонент зберігання інформації (локально)

3.1.5 Компонент взаємодії клієнтської частини з базою

3.1.6 Клієнтська частина

3.2 Сценарій роботи системи

3.3 Проектування бази даних

3.3.1 Концептуальний рівень

3.3.2 Логічний рівень

3.3.3 Фізичний рівень

3.4 Реалізація функціональності системи

3.4.1 Визначення функціональних пріоритетів

3.4.2 Об'єктна модель системи

4. ВИСНОВОК

5. ЛІТЕРАТУРА

6. ДОДАТОК А. Лістинг коду основних компонентів

ВСТУП

Досвід ринкової діяльності показує, що без проведення маркетингових досліджень у цей час неможливе правильно розв'язати проблеми, що виникають перед організаціями. Такі дослідження дозволяють знаходити найбільш перспективні цільові ринки, оптимізувати асортименти реалізованих продуктів і вчасно пристосовувати їх до мінливих вимог споживачів, підвищувати ефективність виробничо-збутової діяльності, удосконалювати форми й методи реалізації.

Актуальність маркетингових досліджень стосовно до організацій системи споживчої кооперації зумовлена прийняттям нової парадигми керування, що включає основні положення, сформовані до теперішнього часу:

· гнучка комбінація методів ринкового регулювання, заснованих на зворотних зв'язках;

· формування й функціонування ринкових господарюючих суб'єктів як відкритих, соціально орієнтованих систем, що означає "поворот" до ринку та споживача;

· самоврядування на всіх рівнях і перехід до поліцентричної системи господарювання;

· комбінація ринкових і адміністративних методів керування організаціями.

Однією з проблем, що обмежують розвиток маркетингових досліджень, є відсутність науково-дослідних і практичних розробок, необхідних кооперативним організаціям для більш ефективного ведення діяльності на ринку. У цьому зв'язку зростає значення вивчення специфіки й можливих напрямків проведення маркетингових досліджень, розробки комплексу рекомендацій з їхнього розвитку, що суттєво вплине на соціальні й економічні процеси в системі.

З іншого боку можна спостерігати бурхливий розвиток програмних платформ та технологій, які, при вірно направленому використанні можуть надати потужні можливості для автоматизації процесів, що відбуваються за конкретно визначеними сценаріями. Сучасний рівень розвитку інформаційних технологій дозволяє по-новому подивитись на процес інтеграції цифрових технологій в сферу маркетингових досліджень.

Висока практична значущість і актуальність проблеми, а також недостатність теоретичного й практичного висвітлення питань вивчення й проведення маркетингових досліджень за допомогою автоматизованих систем підштовхують до проведення дослідження і реалізації інструментарію для вдосконалення процесу.

1. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ

1.1 Описання проблеми

1.1.1 Дослідження предметної області

Існує деяка організація, що пропонує деякі послуги. На певному рівні розвитку, коли компанія має достатньо велику кількість діючих проектів, потрібно визначитись із подальшим розвитком в певних сферах діяльності організації. Ось невеликий перелік питань, що мають бути вирішеними:

· Які проекти потрібно в першу черги розвивати і в яких напрямках;

· Що потрібно змінити, модернізувати;

· Які послуги варто призупинити/закрити;

· Які нововведення варто впровадити;

· Як найефективніше розподілити фінансування різних напрямків організації.

На деякі сторони цих питань може відповісти статистика, але вона не дає повну інформацію, тому не може бути у повній мірі використана в цілях розвитку компанії. Саме в таких випадках потрібно проводити деталізоване дослідження роботи організації в різних сферах. Багато потрібної і важливої для цих цілей інформації можна отримати безпосередньо від існуючих чи потенціальних споживачів послуг компанії. Ідеальним інструментом для цього є маркетинговіі опитування. При правильній організації опитування можна отримати саме ту інформацію, що необхідна на даний момент.

В залежності від того, наскільки динамічно розвивається організація в різних напрямках, процедура проведення досліджень певних сфер діяльності може бути потрібним доволі часто. Виходячи з цього, в штаті компанії має бути окремий відділ, який буде виконувати саме дослідницьку функцію, а саме:

1. Визначення необхідності певної інформації;

2. Отримання інформації;

3. Аналіз;

4. Видача результатів.

Так як об'єми інформації мають бути достатньо великими, обробка її має здійснюватись за допомогою комп'ютерних технологій. Інакше необхідно буде задіяти неймовірно велику кількість людських ресурсів, що негативно позначиться не тільки на атмосфері в колективі, а й на фінансовому становищі компанії.

Також, не останню роль в отриманні інформації має оперативність її надходження до інформаційного сховища для подальшого аналізу. Адже в умовах конкуренції час реакції має дуже велике значення. Тому варто надати особливу увагу питанню надходження інформації від джерела до пункту призначення.

Будь-яке маркетингове опитування потребує виконання певної послідовності дій (етапів). Ось основні з них:

· Концептуалізація - визначення мети дослідження, висування гіпотез, уточнення понять і знаходження їх операціональних відповідностей у даному опитуванні.

· Схематизація - встановлення процедур, які повинні бути застосовані під час опитування, і прийняття розв'язків про характер необхідної вибірки.

· Підготовка інструментарію - складання анкети або бланка інтерв'ю, визначення числа й порядку питань, підготовка необхідних наочних знарядь або будь-яких інших підсобних засобів.

· Планування - розгляд фінансових, адміністративних, матеріально-технічних і кадрових проблем, пов'язаних із проведенням опитування.

· Побудова вибірки - відбір передбачуваних респондентів відповідно до тем з методів, який краще підходить для цілей і засобів дослідження.

· Інструктаж - підготовка інтерв'юерів і іншого обслуговуючого опитування персоналу до роботи з респондентами й до обробки даних; постачання персоналу необхідними матеріальними засобами.

· Попереднє тестування - випробування обраного інструментарію на вибірці малих розмірів з метою перевірки правильності розуміння респондентами інструкцій і питань, а також перевірки відповідності їх відповідей очікуваному типу питань.

· Опитування - поштове, телефонне або очне опитування учасників вибірки із застосуванням пілотажного інструментарію.

· Спостереження за ходом опитування (моніторинг) - перевірка коректності застосування методики, що опитують, а також контроль за тим, щоб були опитані тільки учасники вибірки.

· Контрольна перевірка - перевірка (за допомогою додаткових контактів з респондентами) того, чи всі члени вибірки виявилися реально охоплені опитуванням і всі чи з них повернули свої анкети.

· Кодування - перетворення зібраних даних у числову форму.

· Обробка -...

Другие файлы:

Види сучасних інформаційних технологій і сфери їх застосування
Поняття інформаційних технологій, їх види та етапи розвитку. Особливості впровадження сучасних інформаційних технологій у різних сферах діяльності: рі...

Дослідження сучасних інформаційних технологій, що використовуються в менеджменті
Застосування інформаційних технологій на робочому місці менеджера. Інтернет-технології в діяльності туристичних підприємств. Проблеми і перспективи ви...

Функціонування системи інформаційного обслуговування користувачів бібліотек у сучасних умовах
Процеси інформатизації, що мають місце в сучасному суспільстві, вимагають суттєвої корекції інформаційної діяльності. Теоретичне осмислення і розробка...

Інформаційні процеси в економіці
Огляд особливостей інформаційних процесів на підприємствах. Аналіз проблем впровадження сучасних технологій у сферу гуманітарних досліджень, освіти, с...

Інформаційні технології: поняття та класифікація
Поняття та властивості інформаційних технологій. Поява персональних комп’ютерів - принципова модернізація ідеї автоматизованого управління. Технічна б...