Менеджмент та маркетинг інновацій
Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства
Поняття мотивації та конкурентноздатності інновацій. Особливості аналізу попиту на нововведення. Методичні підходи до створення конкурентних переваг д...
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
У монографії досліджено методологічні та теоретиком методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційної діяльності в маркетингу. Викладено концепту...
Менеджмент і маркетинг продукту
Основні поняття "менеджмент", "маркетинг", "продукт", "менеджмент продукту" та "маркетинг продукту". Мета маркетингової діяльності. Сучасний стан мене...
Інвестування та інноваційний менеджмент
Поняття і сутність інновацій та інвестування. Інноваційна діяльність, маркетингові дослідження при інноваціях. Оцінка ефективності інновацій, аналіз б...
Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс
В этой книге всемирно известный классик маркетинга Филип Котлер в краткой форме представляет все наиболее значительные и интересные положения самой из...