Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ

Менеджмент та маркетинг інновацій

За ред. С.М. Ілляшенка
Тип: pdf
Категория: ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ
Скачать
Купить
У монографії розглядаються теоретико-метологічні проблеми управління на макро- та мікро рівнях процесами інноваційного розвитку суб’єктів господарської діяльності
Другие файлы:

Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства
Поняття мотивації та конкурентноздатності інновацій. Особливості аналізу попиту на нововведення. Методичні підходи до створення конкурентних переваг д...

Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
У монографії досліджено методологічні та теоретиком методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційної діяльності в маркетингу. Викладено концепту...

Менеджмент і маркетинг продукту
Основні поняття "менеджмент", "маркетинг", "продукт", "менеджмент продукту" та "маркетинг продукту". Мета маркетингової діяльності. Сучасний стан мене...

Інвестування та інноваційний менеджмент
Поняття і сутність інновацій та інвестування. Інноваційна діяльність, маркетингові дослідження при інноваціях. Оцінка ефективності інновацій, аналіз б...

Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс
В этой книге всемирно известный классик маркетинга Филип Котлер в краткой форме представляет все наиболее значительные и интересные положения самой из...