Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »БИЗНЕС

Standing Room Only: Strategies for Marketing the Performing Arts

Philip Kotler, Joanne Scheff / Филип Котлер, Джоанн Шефф
Тип: PDF
Категория: БИЗНЕС
Скачать
Купить
Книга ведущих американских специалистов в области маркетинга и менеджмента Ф. Котлера и Дж. Шефф - самое современное учебное пособие, дающее исчерпывающее представление о маркетинге исполнительских искусств.
В нем представлено все, что необходимо знать для разработки и реализации стратегических маркетинговых программ: как культивировать маркетинговое сознание у руководителей и сотрудников организации, как проводить маркетинговые исследования, определять целевую аудиторию, организовывать волонтерскую помощь и привлекать инвестиции.
Издание адресовано руководителям театров, филармонии и исполнительских коллективов, меценатам, спонсорам и консультантам, студентам и педагогам художественных и экономических вузов.
Другие файлы:

Search Engine Marketing
Revolutionize Your Internet Marketing. Leverage today's Internet marketing strategies to reach customers, increase sales, and establish performance-ba...

The Marketing Plan: How to Prepare and Implement It
Even if you've created marketing plans before it doesn't matter. The rules have changed. With the advent of Web 2.0 business strategies like Search En...

501 Killer Marketing Tactics to Increase Sales, Maximize Profits, and Stomp Your Competition
Bigger, Badder, Better!ATTACK OF THE KILLER MARKETING TACTICS!A few years back, marketing super-guru Tom Feltenstein in rewrote the book on high-impac...

Principles of marketing (12th edition)
The 12th edition of this popular text continues to build on four major marketing themes: building and managing profitable customer relationships, buil...

Buildings for the Performing Arts, Second Edition
This superb design and development guide must be essential reading for all design teams involved in the initiation, planning, design and building of f...