Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Промышленность, производство

Розрахунок параметрів регуляторів систем регулювання координатами реверсивного електропривода

Тип: курсовая работа
Категория: Промышленность, производство
Скачать
Купить
Міністерство освіти і науки УкраїниПолтавський національний технічний університет імені Юрія КондратюкаКафедра автоматики та електроприводаКурсова роботаЗ дисципліни: Елементи автоматизованого електроприводаТема: Розрахунок параметрів регуляторів систем регулювання координатами реверсивного електроприводаЗмістВступОпис роботи функціональної схемиРозрахунокСписок використаної літературиВступЕП представляє собою Електромеханічну систему перетворюючу електричну енергію в механічну. Ця система приводить в рух робочі органи технологічних машин та здійснює керування перетвореною енергією. Під керуванням тут слід розуміти організацію процесу перетворення енергії, забезпечуючу в статичних та динамічних умовах потрібні режими роботи технологічних машин.Якщо основні функції керування здійснюються виконуються безпосередньо без оператора, то керування називається автоматичним, а ЕП — автоматизованим. Сукупність технічних засобів забезпечуючих таке керування, утворює автоматичний керуючий пристрій. Роль оператора в даному випадку може бути зведена до подачі лише першого командного сигналу на автоматичне виконання того чи іншого режиму роботи ЕП і до нагляду над цими режимами. Часто командні сигнали подаються іншими автоматичними приладами.В загальному вигляді структура автоматизованого ЕП представлена функціональною схемою:тут ОК — об’єкт керування, тобто ЕП. В електродвигуні відбувається перетворення електричної енергії в механічну, яка споживається технологічною машиною ТМ (можливе також зворотньє перетворення енергії). Кінематичні ланцюги технологічної машини, зв’язуючі РО з валом двигуна та елементи двигуна що обертаються, складають механічні ланки ЕП. За допомогою силового перетворювача П відбувається безпосередня дія на потік електричної енергії ЕЕ спожитої від мережі та підведеної до двигуна.Автоматичний керуючий пристрій АКП включає в себе: командні органи КО, за допомогою яких вводяться сигнали на пуск та зупинку привода, на задання або зміну того чи іншого режиму роботи; функціональну частину ФЧ, яка перетворює командні сигнали, формує потрібний процес керування, тобто несе ряд допоміжних функцій керуючого пристрою; проміжний підсилювач ПП, що підвищує рівень напруги, струму чи потужності сигналів — виданих функціональною частиною, до значення необхідного для керування перетворювачем П.Між окремими елементами функціональної схеми крім прямих, можуть бути також і зворотні зв’язки ЗЗ за допомогою різних датчиків електричних та неелектричних величин.Режим роботи ЕП визначається величинами характеризуючими рух РО, ТМ або вала двигуна, тобто швидкістю, кутом повороту, потужністю. В процесі керування у відповідності з технологічними вимогами приведених в рух машин і механізмів, одна з цих величин (напруга U), повинна в загальному випадку змінюватися на потрібну змінну в часі, або в функції другої величини, тобто регулюватися.Позначимо y(t) функцію що описує фактичну зміну в часі регулюємої (вихідної) величини для вала двигуна, і нехай g(t) — командний (вхідний) сигнал для АЕП – задаюча дія. Особливість функції g(t), степінь представлення нею потрібного закону зміни регулюючої величини визначають і відповідаюча основній задачі АЕП. В тому випадку, коли функція g(t) повністю задає потрібний закон зміни y, основна задача АЕП полягає в забезпеченні необхідної умови y(t) = g(t) у всі моменти часу роботи привода, як в усталених так і в перехідних режимах роботи. Функції y(t) і g(t) будуть неоднакові через ряд причин. В реальних АЕП завжди є збурюючи дії, відхиляючі регульовану величину від потрібного закону її зміни. Вони характеризуються функціями fi(t).Основними збурюючими діями є момент навантаження на валу двигуна — статичний момент МС. До інших збурюючих дій відносяться коливання напруги живлення, нестабільність характеристик елементів системи і. т. д. Крім цього багато елементів системи АЕП мають інерційність, неоднозначність характеристик.Для систем керування по розімкненому циклу (розімкнені системи) — характерна відсутність всякої зміни і контролю дійсного значення регулюючої величини y(t). Таким чином в розімкнених системах використовується лише один канал інформації — канал задаючої інформації g(t) і наслідок вплив збурюючи дій f1(t), F2(t), отже точність виконання заданого режиму роботи невелика.В системах керування по замкненому циклу разом використовуються два канали інформації: канал задаючої інформації g(t) і канал інформації про фактичне значення регулюючої величини y(t) — ЗЗ. Задаюча інформація порівнюється з інформацією ЗЗ, визначається похибка керування x(t) = g(t)-y(t) і в залежності від величини та знаку цієї похибки по каналу керування виробляється регулююча дія (t) на ЕП, щоб звести похибку до нуля, необхідно забезпечити регулювання величини по потрібному закону. Якість роботи системи з ЗЗ набагато вища, тому АСК з ЗЗ використовуються в глибоко регулюючих приводах, складних законах зміни задаючого сигнала g(t), приводах узгоджено працюючих РО одного механізму, або декількох різних механізмів, у випадках, коли треба формувати так звані оптимальні процеси пуску та гальмування.В наш час застосовується індивідуальний (кожен робочий механізм приводиться в рух окремим ЕД) і багатодвигуновий (складається з декількох ЕД, кожен з яких приводить у рух окремі органи одного роб...
Другие файлы:

Розрахунок та дослідження лінійної та каскадної системи автоматичного регулювання парокотельної установки на заданий запас стійкості
Мета впровадження автоматичних систем управління у виробництво. Елементи робочого процесу в парокотельній установці. Вибір структури моделі об'єкта ре...

Визначення параметрів електропривода верстата з ЧПК з підпорядкованим регулюванням координат
Автоматизація процесів управління електричними машинами. Визначення параметрів електропривода верстата з ЧПК: розрахунок потужності і вибір двигунів п...

Розрахунок і вибір елементів електропривода механізму підйому
Визначення типу привідного електродвигуна та параметрів кінематичної схеми. Побудова статичної навантажувальної діаграми та встановлення режиму роботи...

Розрахунок тягових та регулювальних характеристик асинхронного електропривода електровозу ЧС-7
Вибір і обґрунтування силової схеми тягового електропривода для локомотива; схема автономного інвертора напруги. Розрахунок струму статора для зон рег...

Розроблення багатоконтурної системи регулювання хлібопекарської печі на базі контролера TSX Micro
Вибір і обґрунтування критерію управління. Розробка структури та програмно-конфігураційної схеми автоматизованої системи регулювання хлібопекарської п...