Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Промышленность, производство

Розрахунок і вибір елементів електропривода механізму підйому

Тип: контрольная работа
Категория: Промышленность, производство
Скачать
Купить
Розрахунок і вибір елементів електропривода механізму підйому1. Визначення типу привідного електродвигуна та основних параметрів кінематичної схемиОсновною напругою для живлення кранових механізмів необхідно прийняти трифазну напругу Uл = 380 В частотою f = 50 Гц. У якості привідного двигуна механізму підйому доцільно прийняти асинхронний трифазний електродвигун із фазним ротором типу МТН. Ураховуючи те, що електродвигун, як правило, має кутову швидкість більшу, ніж швидкість обертання барабана лебідки, в кінематичній схемі механізму підйому необхідно передбачити застосування стандартного знижувального редуктора.Для розрахунку слід прийняти однокінцеву підйомну лебідку (неврівноважений підйомний механізм). Потрібно орієнтуватись на кінематичну схему механізму підйому (рис.1).Рис.1. Кінематична схема механізму підйому мостового кранаДля таких механізмів залежно від максимальної висоти підйому Н розрахункова швидкість підйому вантажу визначається як, м/с. (1)Кранові асинхронні двигуни з фазним ротором мають стандартні значення частоти обертання електромагнітного поля:nо = 600 хв-1; wо = 62,8 c-1;nо = 750 хв-1; wо = 78,5 c-1;nо = 1000 хв-1; wо = 104,7 c-1.Величина n0 залежить від параметрів таким чином :, ( 2 )де i – передавальне число редуктора (i=9; 10; 11; 12; 12,5; 14; 16; 18; 20; 22,4; 25; 28; 31,5; 35,5; 40; 45; 50; 56; 63; 71; 80; 90; 100; 112; 125; 140);m – кратність поліспаста (практично m = 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8);Rб радіус барабана лебідки, м .На попередньому етапі розрахунку необхідно визначити добуток. ( 3 )Значення nо слід вибрати з трьох наведених вище, починаючи з більшого (менша кількість пар полюсів приводить до зниження вартості двигуна).Використовуючи стандартний ряд значень передавальних чисел редуктора, необхідно визначити кратність поліспаста m і передавальне число i, після чого потрібно уточнити фактичну швидкість підйому за формулою, м/с. ( 4 )Подальші розрахунки необхідно виконувати на базі фактичної швидкості 2. Визначення статичних навантажень, побудова статичної навантажувальної діаграми та встановлення режиму роботи електроприводаПри побудові статичної навантажувальної діаграми слід визначити статичні навантаження на валу двигуна і барабані при підйомі та опусканні вантажу гака.Сила опору при підйомі вантажу F = (Gвант+Gо), Н. ( 5 )Статичний момент опору на валу барабана . ( 6 )Статичний момент опору на валу двигуна при підйомі вантажу. ( 7 )Статичний момент опору на валу двигуна при опусканні вантажу, Н.м. ( 8 )Статичний момент опору на валу двигуна при підйомі гака , Н.м. ( 9 )Статичний момент опору на валу двигуна при опусканні гака, Н.м, ( 10 )де Rбар
Другие файлы:

Проектний розрахунок консольного пересувного крана
Розрахунок механізму підйому вантажу. Вибір підшипника гака, гальма механізму підйому, схема механізму пересування. Механізм пересування крана та пере...

Експлуатація електроприводу крана
Зміни в розвитку автоматизованих систем керування електропривода. Експлуатація кранового устаткування і вибір системи електропривода механізму підйому...

Розрахунок мостового крану
Модернізація електричного привода механізму підйому мостового крана типу К3-К6. Вимоги до електропривода механізму підйому. Тахограма руху робочого ор...

Розрахунок механізму підйому вантажу
Визначення геометричних та масових характеристик крана. Розрахунок канату, діаметрів барабана і блоків; потужності і вибір двигуна, редуктора, гальма...

Кран консольний
Розрахунок механізму підйому. Вибір кінематичної схеми, поліспаста та каната. Розрахунок діаметра барабана і блоків. Перевірка електродвигуна за трива...