Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Психология

Ресурси виробництва

Тип: реферат
Категория: Психология
Скачать
Купить
Міністерство освіти УкраїниКиївський Національний Економічний УніверситетКафедра педагогіки та психологіїКурсова роботана тему :“ Ресурси виробництва ”Виконав : студент 7 групи 4 курсу ФЕФ Вертелецький Д.Б. Науковий керівник : Малиновська .К и ї в 1 9 9 7ПланРозділ 1 Соціально-психологічні аспекти викладання теми2Розділ 2 Власна концепція викладення економіки в середній школі для учнів 10 – 11 класів4Вступ4Загальна характеристика процесу навчання5Частина 1 Основи економічної теорії5Частина 2 Основи підприємництва8Розділ 3 Розробка методичного забезпечення9Місце теми в курсі “ Основи економічної теорії “9Цілі та завдання теми9Структура теми 10Вибір організаційних форм і методів навчань10Розробка уроку11Розділ 4 Особливості викладання теми в різних вікових групах15Список використаної літератури16Розділ 1 Соціально-психологічні аспекти викладання темиПроблема факторів виробництва є основоположною в сучасній економічній теорії. Правильне розуміння цього поняття , надасть можливість учням подивитись на економіку як на багаторівневу систему , яка породжується взаємодією багатьох чинників, які походять безпосередньо чи опосередковано з факторів виробництва.Актуальність даної теми майже не залежить від часу та суспільного ладу . За будь-яких умов процес суспільного виробництва полягає в поєднанні 3 факторів виробництва ( земля капітал праця ) для забезпечення неперервності зазначеного процесу . Суттєва відмінність в розумінні факторів виробництва при адміністративно командній системі та ринковій економіці полягає в виділенні прихильниками останнього способу господарювання ще одного специфічного фактора виробництва підприємницької здібності . В умовах переходу України до ринкової економіки останній фактор виробництва є дуже важливим . Це пояснюється тим , що поєднання факторів виробництва за умов жорсткої конкуренції , яка притаманна капіталістичному способу виробництва , можливе лише при наявності вірного , професійного керівництва та організації процесу виробництва з боку підприємців.Учні повинні зрозуміти , що процес виробництва будь-яких товарів це є поєднання факторів виробництва в певному місті і в певний час і тому серед названих факторів немає більш важливих і менш важливих . В капіталістичному господарстві увага повинна приділятися всім факторам без винятку , бо відсутність одного з факторів чи недостатній його обсяг поставить під загрозу все виробництво . Це пояснюється насамперед невизначеністю майбутнього економічного становища. Навіть економіка розвинутих країн знаходиться під впливом економічних криз . Тому процес управління підприємством зумовлює постійний контроль , нагляд і аналіз факторів виробництва та процесу їх поєднання . Також учні повинні усвідомити , що фактори виробництва - це ресурси підприємства , які воно використовує для створення товарів та послуг. При роз’яснені даної теми треба зосередити увагу на тому , що :
  • Ресурси не надаються безкоштовно і за них треба платити
  • Майже всі ресурси , які використовуються в процесі виробництва є обмеженими і вичерпними
  • Чим менше наявний ресурс і чим більше в ньому потреба тим більше за нього треба платити.
  • Ефективність існування підприємства залежить від ефективності поєднання ресурсів
  • Зазначені положення особливо актуальні для України в сучасних умовах , коли наша держава відчуває дефіцит в окремих видах ресурсів і ефективне розпорядження ними є майже єдиним шляхом виходу з даного становища.Як вже зазначалося дана тема має не лише практичне , а й велике теоретичне значення . По суті задачею будь-якої економічної науки є вирішення проблеми ефективного використання факторів виробництва ( ресурсів підприємства ) . Правильне розуміння даної проблеми дозволить учням більш ефективно сприймати подальші економічні знання .Навіть , якщо в майбутньому дитина не буде підприємцем чи бізнесменом , а стане робітником , селянином , або обере іншу професію - усвідомлення особливостей процесу виробництва ( який є поєднанням факторів виробництва ) надасть йому можливість в повній мірі бачити свою частку в результатах роботи підприємства , своє місце в процесі створення матеріальних і нематеріальних благ . Також це надасть йому можливість на основі вищесказаного в повній мірі відстоювати і захищати свої права перед представниками керівної верхівки .Якщо ж з учня виросте підприємець – то розуміння даної проблеми допоможе йому усвідомити , що не він є головним у процесі виробництва і не він один створює продукт , а є лише одною з складових процесу вироб...
    Другие файлы:

    Проблеми розвитку сучасного сільськогосподарського виробництва
    Сучасний стан і економічна ефективність сільськогосподарського виробництва. Основні фонди, капітал земельні та трудові ресурси аграрних підприємств. А...

    Географія туризму Німеччини
    Туристичні ресурси: поняття, класифікація. Соціально-економічні передумови розвитку туризму в Німеччині. Характеристика природних та культурно-історич...

    Економічна ефективність виробництва молока і шляхи її підвищення (по матеріалах СТОВ а./фірма "Маяк" м. Полонного, Полонського району, Хмельницької області)
    Показники економічної ефективності виробництва молока та методика їх визначення. Виробничі ресурси господарства та їх використання. Динаміка поголів'я...

    Мікроекономічна модель підприємства
    Мікроекономіка розглядає підприємство як цілісний об’єкт, що здійснює перетворення ресурсів на готову продукцію, як один з найважливіших різновидів мі...

    Економічна ефективність свинарства і шляхи її підвищення
    Суть економічної ефективності сільськогосподарського виробництва. Показники економічної ефективності виробництва свинини і методика їх визначення. Вир...