Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Военное дело и гражданская оборона

Планування предмету Захист Вітчизни у навчально виховному закладі

Тип: курсовая работа
Категория: Военное дело и гражданская оборона
Скачать
Купить
Міністерство освіти і науки УкраїниМіністерство Оборони УкраїниКурсова роботаНа тему:«Планування предмету «Захист Вітчизни» у навчально–виховному закладі»Роботу виконавСтудент 538 взводуКафедри військової підготовкиГрушевський Д.А.ПеревіривВикладачКафедри військової підготовким/лт. ЛелекаМиколаїв 2008ЗмістВступна частина
  • Основна частина
  • Документи, які розробляє вчитель предмету «Захист Вітчизни» з навчально–виховного процесу, їх форма і зміст
  • Міжпредметні зв’язки предмету «Захист Вітчизни» з іншими предметами та їх облік при складанні план–конспектів
  • Поряд складання розкладу занять
  • Порядок складання план–конспектів
  • ВисновокСписок використаної літературиВступна частинаКерівництво навчанням і вихованням у навчальному закладі повинно бути конкретним і має забезпечувати повне та якісне виконання завдань з допризовної підготовки молоді.Головним у керівництві є: глибоко продумане планування захисту Вітчизни; постійне вдосконалення методичної майстерності викладача; систематичний контроль за ходом занять; вивчення і впровадження в практику навчання та виховання передового досвіду; безперервне вдосконалення навчально – матеріальної бази; ефективне використання в навчанні різних технічних засобів. Однією з головних вимог до керівництва допризовною підготовкою у навчальному закладі є глибоко продумане планування навчально – виховного процесу.Мета і завдання плануванняПланування захисту Вітчизни у навчальних закладах та оборонно – спортивних оздоровчих таборах здійснюється згідно з Програмою захисту Вітчизни і повинно бути спрямоване на всебічну та якісну підготовку юнаків до навчально – польових зборів, забезпечувати повне виконання програми, комплексне вивчення всіх її розділів у тісному зв’язку з іншими предметами. Загальні вимоги до планування навчально – виховного процесу такі самі, як і до інших предметів загальноосвітнього циклу. Вони визначаються такими дидактичними принципами: науковість, розвиваючий і виховний характер навчання, свідомість та активність у навчанні; систематичність, послідовність, доступність наочність у навчанні, міцність засвоєння знань, умінь і навичок; колективний та індивідуальний підхід у навчанні та ін.Знання і дотримання викладачем дидактичних принципів є найважливішою умовою забезпечення високого рівня навчання і виховання учнів.Слід пам’ятати, що планування допризовної підготовки має свої особливості, які пояснює тим, що курс допризовної підготовки включає 10 самостійних розділів, кожен з яких потребує ретельно продуманого планування системи навчальних занять, їх логічної та методичної послідовності.Планування – процес складання керівних посадових документів, в яких відображаються основні заходи щодо організації навчально – виховного процесу та його забезпечення.Мета планування:
  • всебічна та якісна підготовка особового складу до навчально-польових зборів;
  • забезпечення повного виконання програми;
  • комплексне вивчення всіх розділів у тісному зв’язку з іншими предметами.
  • 1 Основна частина1.1 Документи, які розробляє вчитель предмету «Захист Вітчизни» з навчального процесу, їх форма і змістПід час планування захисту Вітчизни в навчально–виховному закладі викладач користується документами навчального закладу, у розробці яких він бере безпосередню участь. Основою для розробки цих документів є вихідні (основоположні) документи, до яких належать:
  • рішення місцевого органу виконавчої влади «Про підсумки допризовної підготовки юнаків у навчальному році та завдання на наступний рік»;
  • додаток до рішення органу виконавчої влади «План основних заходів з допризовної підготовки на навчальний рік»;
  • Програма допризовної підготовки;
  • Положення про допризовну підготовку юнаків;
  • Накази, нормативні документи органів освіти та місцевих органів військового управління;
  • Навчально – методичні рекомендації органів освіти і військового управління з допризовної підготовки.
  • Вивчивши вихідні документи, керівник навчального закладу складає планові документи, в яких ураховує місцеві умови роботи даного закладу і можливості навчально – матеріальної бази.До планових документів належать:І. Розділ річного плану роботи навчального закладу – «Допризовна підготовка і військово – патріотичне виховання учнів».ІІ. Наказ керівника навчального закладу «Про організацію і проведення допризовної підготовки в навчальному році»На основі наведених вище документів викладач «Захисту Вітчизни» особисто складає:
  • Потижневий план (див. додаток 1);
  • Розклад занять (див. додаток 2);
  • План–конспекти проведення занять.
  • Потижневий план вивчення тем захисту Вітчизни складається на основі програми та планових документів навчального закладу на навчальний рік окремо по роках навчання. В ньому зазначаються:
  • потижневий розподіл занять за темами і розділами допризовної підготовки;
  • послідовність у вивченні програмою матеріалу;
  • комплексування занять, тем і розділів програми з метою рівномірної, послідовної і всебіч...
  • Другие файлы:

    Планування предмету "Захист Вітчизни" у навчально–виховному закладі
    Допризовна підготовка молоді. Документи, які розробляє вчитель предмету "Захист Вітчизни" з навчально–виховного процесу, їх форма і зміст. Міжпредметн...

    Планування предмету "Захист Вітчизни" у навчально–виховному закладі
    Керівництво навчанням і вихованням у навчальному закладі повинно бути конкретним і має забезпечувати повне та якісне виконання завдань з допризовної п...

    Управління охороною праці у навчально-виховних закладах
    Планування роботи по забезпеченню охорони праці, безпеки життєдіяльності в навчально-виховному закладі. Організація роботи з охорони праці та посадові...

    Самостійність підлітків в навчально-виховному процесі
    Психологічні особливості розвитку самостійності підлітків в навчально-виховному процесі, розвиток їх пізнавального інтересу. Проведення дослідження за...

    Дидактичні ігри та їх роль у навчально-виховному процесі
    Дидактика як педагогічна категорія. Сучасні дидактичні системи та концепції. Дидактичні ігри як складова сучасних освітніх технологій, їх роль у навча...