Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Роль кадрової служби у сучасних умовах

Тип: курсовая работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Особливості роботи кадрової служби в готельних підприємствах. Загальна характеристика готелю "Опера", функції його кадрової служби, номерний фонд, управління кадрами підприємства. Покращення рівня якості роботи персоналу кадрової служби готелю.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

КУРСОВА РОБОТА

Роль кадрової служби у сучасних умовах

ПЛАН

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи організації роботи кадрової службі в готельному підприємстві

1.1 Поняття і суть кадрової служби

1.2 Особливості роботи кадрової служби в готельних підприємствах

1.3 Роль і значення кадрової служби у сучасних умовах

Розділ 2. Особливості організації роботи кадрової служби в готелі

2.1 Загальна характеристика готелю "Опера"

2.2 Функції кадрової служби готелю "Опера"

2.3 Управління кадрами готелю "Опера"

3. Пропозиції щодо вдосконалення системи підвищення мотивації персоналу у готелі

Висновок

Список використаної літератури

Вступ

Актуальність теми зумовлена тим, що значенні кадрової служби в організаціях нашого часу зросла.

У разі сучасної економіки необхідно прораховувати всі дії задля досягнення успіху організацій, й першим найважливішим кроком є організація роботи кадрової служби.

У традиційному поданні, управління персоналом виступає як кадрової роботи, яка є діяльність із обліку персоналові та оформленню документації, здійснюваної насамперед безпосередніми керівниками та працівниками кадрових служби.

Щоб досягти управління персоналом, необхідно, щоб кадрова служба працювала злагоджено і перебоїв, а наше часи нестабільності цього досягти непогані легко. Тому необхідно проводити зміни у її діяльності, провівши їх, організація піддаємо себе меншим ризикам, оскільки чудово знає, що її структури налагоджено функціонують завдяки проведеним змін у кадрової службі.

Мета цієї курсової праці полягає у розкритті ролі кадрової служби у сучасних умовах.

Досягнення даної мети потрібно вирішити низку завдань:

1. Розкрити суть і роль організації кадрової служби ;

2. Виявити основні засади побудови кадрової служби організації;

3. Показати роль кадрової служби у готелі "Опера";

4. Показати особливості роботи кадрової службі в готелі "Опера"

5. Дати деякі поради для поліпшення функціонування кадрової служби готелю "Опера".

Предметом дослідження є кадрова служба готелю "Опера" . Об'єктом - управлінська діяльність цієї служби.

Аналіз літератури

У цій курсовій роботі використав інформацію з різних сайтів присвячених роботі кадрової служби. Погляди на пристрій кадрової служби різні, але всі автори хто визнає необхідні зміни і реорганізація кадрових служб в організаціях і підприємствах їхнього ефективнішою праці та брати участь у управлінні персоналом

Оскільки значимість кадрової служби нашого часу доволі велика, варто казати про її наукову значимість. Відкрито велике поле дій підвищення роботи кадрових служб.

Розділ 1. Теоретичні основи організації роботи кадрової службі в готельному підприємстві

1.1 Поняття і суть кадрової служби

Підприємство можна порівняти з організмом, проте служби з органами, робота яких забезпечує його життєдіяльність. Кадрова служба також відіграє своєї ролі у діяльності підприємства, як життєво важливого органу в організмі.

Кадрова служба підприємства - це сукупність спеціалізованих структурних підрозділів у сфери управління підприємством разом із зайнятими у яких посадовими особами (керівники, фахівці, виконавці), покликаними управляти персоналом у межах обраної кадрової політики.

Головне призначення кадрової служби у тому, щоб керуватися у виконанні кадрової політики інтересами підприємства, а й діяти з урахуванням трудового законодавства, реалізації соціальних програм, прийнятих як у федеральному, і на територіальному рівні.[3,с.157]

Функції, структура і завдання кадрової служби тісно пов'язані з характером розвитку, розумінням керівництвом підприємства (організації) ролі персоналу у виконанні цілей і завдань, які поставленні виробництвом (організацією).

Чисельний склад парламенту й структура кадрової служби залежать переважно від масштабів організації. Залежно від розмірів конкретної організації вирізняються такі організаційні форми здійснення кадрової роботи:

-самостійне структурний підрозділ з безпосереднім підпорядкуванням керівнику організації, або його заступнику

-виконання функцій служби персоналу окремим співробітником організації

-виконання функцій служби персоналу по сумісництву з виконанням іншох

До структури сучасною кадровою служби може включатися або включатися кадри. Посада керівника служби персоналу у різних організаціях має різні найменування: "директор роботи з персоналом", "менеджер персоналу", "заступник директора в розвитку людських ресурсів" чи інакше. В міру зростання організації зростає кількість фахівців із працювати з персоналом, одночасно поглиблюється розподіл праці всередині служби.

У разі орієнтації економіки використання екстенсивних методів кадрова служба було представлено найчастіше не чисельним відділом кадрів, відділом підготовки кадрів (технічного навчання), службою побуту.

У той самий час різними видами кадрової роботи зайняті інші підрозділи заводоуправління: відділ праці та зарплати (розрахунок чисельності, організація, нормування і оплата праці), плановий відділ (планування чисельності, планування витрат за робочої сили), партком (для висування, добір керівні кадри, виховна робота у колективі), профспілкова організація (організація побуту, відпочинку, культурного проведення часу), відділ техніки безпеки, служба головного технолога (формування операційного поділу праці, визначального підготовку робітників і їх розстановку, зміст праці), відділ технічного навчання (підготовка кадрів) та інших.

Велика роз'єднаність всіх таких вузько спеціалізованих структурних підрозділів знижувала ефективності роботи з кадрами, не дозволяла комплексно виконувати завдання формування та тим паче ефективне використання кадрів. Велику роботу, особливо пов'язану з добором, розстановкою та використанням кадрів, виконували лінійні керівники (начальники цехів, майстра), часто вже не маючи ні необхідними знаннями, ні часом, оскільки з їхньою головне завдання полягало у забезпеченні своєчасного і більш якісного виконання виробничих завдань. Їх спілкування з відділом кадрів, відділом підготовки кадрів мало більше оперативний характері і нагадувало систему "чергового обслуговування" - оперативне виконання відділом кадрів замовлень конкретного провадження у набору кадрів із боку.

Кадрова служба була наділена функціями планування, організації, координування, стимулювання, контролю, не брала участь у виробленні кадрової політики, обмежуючись поточної роботою з кадрами. За суттю, більшості вітчизняних підприємств і найбільш кадрової служби як сукупності взаємозалежних структурних підрозділів, що у управлінні персоналом, був.

Поява останніми роками посаді заступника генеральний директор з кадрів не врятувало ситуацію, тому що йому, зазвичай, підпорядковувалися лише кадри, відділ підготовки кадрів помічник директора з побуту. Поза полем своєї діяльності залишалися інші відділи підприємства, зайняті виконанням доручених ним функцій відповідно до власним розумінням завдань управління персоналом.[10,c.125]

Зі зміною завдань і орієнтирів під управлінням персоналом змінилися і завдання кадрової служби, її функції і структура.

Йдеться формуванні на підприємствах багатофункціональної кадрової служби як створення єдиного цілого, про організацію (координації) всієї хірургічної роботи структурних підрозділів у системи управління виробництвом, у тому мірою зайнятих роботою з людьми, під єдиним керівництвом. Лише цього разі можливо комплексне розв'язання як питань кадровому забезпеченню виробництва, а й головного завдання кадрової служби у нових економічних умов - з'єднати мети розвитку до потреб працівників, що реалізують це ще, збалансувати стратегію розвитку підприємства (організації, фірми) і зайнятих у ньому кадрів.

Як зазначалося, управління персоналом - функція як кадрової служби. З того чи іншому напрямку у межах своєї компетенції участь приймають інші суб'єкти управління - лінійні керівники виробничих підрозділів разом із підлеглими їм фахівцями.

У вищих ешелонах управління (дирекції) вирішуються питання стратегічного порядку: формуються кадрову політику, стратегія і тактика його реалізації, завдання розробці методичних і нормативних матеріалів (документів), здійснюються контролю над виконанням й загальне керівництво усіма підрозділами роботи з кадрами.

На рівні окремих виробництв у поєднанні робота з управлінню персоналом переважно оперативний характер. Поділ функцій управління кадрами між апаратом дирекції і керівниками окремих виробничих структур має вистачити чітким, виключає паралелізм у роботі, що підвищує відповідальність за результати.

Можна виділити три основні організаційні форми здійснення кадрової роботи з підприємстві:

> самостійне структурне підрозділ з безпосереднім підпорядкуванням керівнику підприємства або його заступнику.

> виконання функцій кадрової служби окремим співробітником підприємства.

> виконання функцій кадрової служби співробітником, основні обов'язки якого збігаються з пок...

Другие файлы:

Виявлення закономірностей функціонування та діяльності кадрової служби в установі
Законодавчі першоджерела, які регулюють трудові відносини. Ознайомлення з кадровою службою на підприємстві, її функціями та завданнями. особливості ве...

Основні напрями роботи кадрової служби на підприємстві
Завдання й повноваження кадрових служб, їх види і чисельність. Структура кадрової служби організації, характеристика її елементів. Особливості співпра...

Особливості кадрової політики на підприємстві в сучасних умовах господарювання
Поняття кадрової політики: цілі і принципи. Світовий досвід організації управління кадрами. Аналіз виробничо-господарського стану та ефективності вико...

Кадрова політика підприємства в сучасних умовах
Напрями кадрової політики. Елементи кадрової політики та їх характеристика. Вибір кадрової стратегії і тактики підприємства на прикладі ЗАТ "Коломийсь...

Кадрове забезпечення пiдприємства i шляхи його полiпшення в умовах нових економiчних вiдносин
Сутність, механізми та інструменти кадрової політики у банківських установах. Аналіз системи управління персоналом в Макіївській філії АТ "Ощадбанк":...