Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Розробка проекту створення дитячого журналу

Тип: контрольная работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Етапи випуску першого номеру журналу у зазначений термін та його відкрита презентація. Критерії успіху даного проекту. WBS-структура глянцевого журналу. Організаційна структура видання, його сітьова модель. Оцінка вартості проекту, його потенційні ризики.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

ЗМІСТ

ВСТУП

1. ОПИС СИТУАЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ

2. ПРОЕКТ СТВОРЕННЯ ДИТЯЧОГО ЖУРНАЛУ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВСТУП

Управління проектами - область знань з планування, організації та управління ресурсами з метою успішного досягнення цілей та завершення завдань проекту

Проект - це обмежений часовими рамками процес, що має визначений початок та кінець, зазвичай обмежений датою, але також може обмежуватися фінансуванням або досягненням результатів, який здійснюється для реалізації унікальних цілей та завдань, зазвичай, щоб призвести до вигідних змін або створення доданої вартості.

Головним завданням проектного управління є досягнення всіх цілей та виконання завдань проекту, одночасно виконуючи зобов'язання щодо наперед визначених обмежень проекту. Типовими обмеженнями є межі та зміст проекту, час, бюджет. Другорядним завданням, але амбіційнішим, є оптимізація, розподілення та інтеграція завдань, необхідних для досягнення наперед визначених цілей.

Проекти потребують виконання численних завдань, жорстко або гнучко взаємопов'язаних: деякі проміжні завдання не можуть реалізовуватися, доки не завершені інші завдання; інші завдання мають виконуватися паралельно і т. п. Якщо порушується синхронізація виконання різних завдань, весь проект може опинитися під загрозою невиконання.

1. ОПИС СИТУАЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ

Для виконання контрольної роботи було обрано тему «розробка проекту створення дитячого журналу».

До головних завдань даної контрольної роботи належать:

формування уявлень щодо створення нової організації з використанням сучасних управлінських технологій;

розвинення навички самостійного вивчення та опрацювання основних елементів управління проектами;

засвоєння роботи;у команді та командних методів

отримання навички презентації результатів власної роботи;

контроль знань, які були отримані за дисципліною «Управління проектами»

сформулювати вхідні дані для проекту та описати елементи управління проектом.

При виборі проекту було досліджено ринок дитячої преси українських регіонів, а особливо міста Дніпропетровськ та його області.

Будь-яке дитяче видання у процесі реалізації його цільового призначення є явищем, яке виникає на перетині сфер мистецтва, педагогіки та психології.

Психологія, як бачимо, тут виступає своєрідною «мовою», «способом» і «гарантією» передачі інформації. Звичайно, важливо, що передається, але ще важливіше - як це робиться. Бо найкращий зміст, поданий у недоступній формі, стає беззмістовним.

Тож, очевидно, що саме психологічний підхід повинен стати основою видавничої роботи над дитячим журналом на всіх рівнях його опрацювання - і на рівні змістового наповнення та композиційно-графічного вирішення, і на визначальному рівні розробки концепції видання.

Національна спрямованість періодичного видання для дітей не тільки необхідна (з огляду на підтримання «здоров'я нації»), але й психологічно зумовлена.

Адже відомо, що кожна дитина як особистість формується під впливом двох найважливіших чинників: власної природи та рідної культури (тобто культури того оточення, в якому здійснюється процес її соціалізації), котру вона пізнає через освіту та виховання.

Таким чином, розробка концепції дитячого журналу передбачає насамперед точне визначення майбутньої читацької аудиторії, правильно змоделювати яку можна лише в результаті її системного вивчення.

Зрозуміло, що формулюючи читацьке призначення видання на першій чи останній сторінці журналу, потрібно подати лаконічний, але достатньо детальний психологічний портрет маленького читача, котрому адресоване це видання, що дасть змогу батькам (чи іншим особам, які виховують дітей) зробити оптимальний вибір у кожній конкретній ситуації.

Запланований продукт повинен мати конкурентоспроможну ціну та знаходитися в рамках середньої вартості журналів такого виду.

2.ПРОЕКТ СТВОРЕННЯ ДИТЯЧОГО ЖУРНАЛУ

При розробці проекту було визначено продукт проекту, ним є дитячий журнал.

Ціль проекту - випуск першого номеру журналу у зазначений термін та його відкрита презентація. Термін проекту складає 3 місяці. Початком проекту є 1 квітня 2014, закінченням - 1 липня 2014 року. Бюджет проекту складає 70 000 грн. Інвестором проекту виступає його замовник.

Зміст продукту проекту - дитячий розважальний та пізнавальний журнал. Кожна родина може підібрати саме те, що потрібно їхній дитині.

Журнали виходять щомісяця, включаючи всі літні місяці.

Матеріали, перш ніж піти у друк, проходять 4-ступінчату систему перевірки - консультанта (психолога чи педагога), редактора, літературного редактора, головного редактора.

Журнали розраховані на дуже широке коло читачів: у змісті враховуються переваги і міських, і сільських жителів, видання можуть бути використані як самими дітьми, так і батьками для сімейного читання, а також педагогами для підготовки занять і позакласних заходів.

У журналах гармонійно поєднуються пізнавальний та літературний матеріал, розвиваючі та ігрові завдання.

Більшість матеріалів журналу спрямовано на розвиток національної самосвідомості й поваги. Це чисто український продукт, що виховує українських громадян, справжніх патріотів. Редакція ставить перед собою завдання - розвивати сучасну українську мову - й постійно реалізує це на сторінках журналів.

Для створення та випуску дитячого журналу потрібне приміщення у центрі міста Дніпропетровська, обладнання для оснащення офісу (столи, крісла, ксерокс, комп'ютери, принтер, факс, стаціонарні телефони, модем для виходу в інтернет, канцелярське приладдя) та встановлення програмного забезпечення, а також установка спеціальних комп'ютерних програм для створення та друку журналу.

Персонал дитячого журналу буде складатися з 9 осіб. Закінчення проекту буде характеризуватися урочистою його презентацією та випуском першого номера.

Спочатку визначимо критерії успіху даного проекту, ними є:

друк та випуск першої партії журналу у розмірі 12000 екземплярів;

отримання першого об'єму продажів у розмірі 50 000 грн.;

рівень пізнавальність журналу - 40 % серед населення;

Критеріями невдач є такі:

пізнавальність журналу коливатиметься у межах 7 %;

попит на продукт буде значно менший від очікуваного;

не досягнення точки беззбитковості після випуску першого номеру журналу.

У наш час багато фірм застосовують «односпрямовану» систему для структуризації, управління, планування і контролю своїх проектів (тобто мова йде про структуризацію тільки обсягів робіт). Успіх у плануванні й контролі виконання проекту залежить від того, як швидко і точно буде визначено обсяги робіт. Це завдання вирішується за допомогою WBS - робочої структури проекту.WBS створюється за допомогою поділу проекту на основні елементи, частини, послуги на логічній основі. Ці елементи, в свою чергу, поділяються на свої елементи, і цей процес повторюється доти, доки на нижчому рівні WBS елемент можна поділити на роботи, які мають виконуватись окремими групами. Кожного разу, як проект і його елементи поділяються, створюється так званий рівень.

Таким чином, WBS - це ієрархічна структура, побудована з метою логічного розподілу усіх робіт з виконання проекту і подана у графічному вигляді. Це сукупність декількох рівнів, кожний з яких формується в результаті розподілу роботи попереднього рівня на її складові.

WBS-структура глянцевого журналу представлена на рис.1.1.

Організаційна структура будується аналогічно робочій структурі. Тобто на першому рівні відображається організаційна структура, як єдиний елемент, а на нижчих рівнях відбувається поділ структури на основні елементи. Кількість рівнів залежить від розміру проекту.

Нижче наведено структуру OBS дитячого журналу.

Табл. 1

Матриця відповідальності

WBS

Код роботи, назва

Юрист

Власник журналу

Керівник проекту

Менеджер 1

Менеджер 2

Менеджер по персоналу

Головний редактор

Журналіст

Дизайнер

Верстальник

Друкарник журналу

Відп. особа від рекл. фірми

1.1.1. Подача документів на реєстрацію ПП

В

1.1.2. Відкриття рахунку в банку

К

В