Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Використання методів адміністративного менеджменту на підприємстві ПАТ "Прем'єр Палац"

Тип: курсовая работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Сутність адміністративного менеджменту на готельно-туристичному підприємстві, його переваги та недоліки. Роль менеджера в умовах адміністративного менеджменту. Напрямки підвищення ефективності адміністративного менеджменту на готельному підприємстві.
Краткое сожержание материала:

Размещено на

Зміст

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти адміністративного менеджменту на готельно-туристичному підприємстві

1.1 Сутність адміністративного менеджменту на готельно-туристичному підприємстві

1.2 Переваги та недоліки адміністративних методів управління

1.3 Роль менеджера в умовах адміністративного менеджменту

Розділ 2. Адміністративні методи управління підприємством готельного - ресторанного бізнесу

2.1 Загальна характеристика підприємства ПАТ "Прем'єр Палац"

2.2 Використання методів адміністративного менеджменту на підприємстві ПАТ "Прем'єр Палац"

2.3 Оцінка ефективності адміністративного менеджменту на підприємстві

Розділ 3. Удосконалення адміністративного менеджменту на готельно-туристичному підприємстві

3.1 Напрями підвищення ефективності адміністративного менеджменту на готельно-туристичному підприємстві

3.2 Економічна ефективність

Висновки

Список використаної літератури

Вступ

Стратегічна мета розвитку готельного господарства в Україні полягає у створенні високоякісного готельного продукту, конкурентоспроможного на світовому ринку, здатного максимально задовольнити потреби споживачів, забезпечити на цій основі комплексний розвиток галузі. Для цього необхідна постійна, цілеспрямована діяльність готельних підприємств з метою формування системи якісних готельних послуг.

Недосконалість управління підприємствами, невідповідність його вимогам ринкової економіки та різке зниження потенціалу управління викликають необхідність пошуку нових методів менеджменту, які б дозволяли здійснювати ефективне управління бізнес-процесами.

Особлива роль методів управління полягає у тому, щоб створити умови для чіткої організації процесу управління, використання сучасної техніки і прогресивної технології організації праці і виробництва, забезпечити їх максимальну ефективність при досягненні поставленої мети. Звідси витікає дуже важлива вимога до методів управління: методи управління повинні мати свою мотиваційну характеристику, що визначає напрям дії їх. Таким чином, ця характеристика показує мотиви, які визначають поведінку людей і на які орієнтована відповідна група методів.

Ефективність застосування методів управління в основному залежить від рівня кваліфікації керівних кадрів, що зумовлює потребу систематичної і цілеспрямованої підготовки та повсякденного використання всіх зазначених напрямів впливу на колектив і окремих людей.

Метою роботи є удосконалення використання адміністративного менеджменту на готельному підприємстві.

Завданнями дослідження є:

- вивчення теоретичних основ адміністративного менеджменту на готельному підприємстві;

- проведення аналізу адміністративного менеджменту на готельному підприємстві;

- визначення напрямків підвищення ефективності адміністративного менеджменту на готельному підприємстві.

Предметом дослідження є адміністративний менеджмент на готельному підприємстві.

В ході дослідження було використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, узагальнення, систематизації групування та інші.

Розділ 1. Теоретичні аспекти адміністративного менеджменту на готельно-туристичному підприємстві

1.1 Сутність адміністративного менеджменту на готельно-туристичному підприємстві

Питаннями аналізу та вдосконалення принципів та методів управління займалися багато вчених, а саме: Аппенянский А.І. [1], Балабанов І.Т. [2], Бреддик У. [3], Герчікова І.Н. [4], Зигерт В., Ланг Л. [8] та ін.

Значний внесок у розвиток організації управління зробив Ф. Тейлор. У своїй праці «Принципи наукового управління» він виділив чотири принципи управління індивідуальною працею робітників:

- науковий підхід до виконання кожного елемента роботи;

- науковий підхід до підбору, навчання і тренінгу робітників;

- кооперація з робітниками;

- розподіл відповідальності за результати роботи між менеджерами і робітниками.

Означені принципи стосувалися порядку планування і контролю за виконанням роботи [6]. Досліджував цю проблему і А. Файоль.

Виділивши основні управлінські функції і визначивши взаємозв'язки між ними, Файоль розглядав управління як безперервний процес. Вивчаючи зміст цих функцій, він дійшов висновку, що ефективне управління неможливе без раціональної побудови структури організації та управління працівниками, і запропонував власні принципи управління [7].

До адміністративних (розпорядчих) методів належать:

- формування організаційних структур органів управління,

- затвердження адміністративних норм і нормативів,

- видання наказів і розпоряджень,

- підбір і розстановка кадрів,

- розробка положень, посадових інструкцій,

- контроль за їх виконанням.

Адміністративні методи орієнтовані на такі мотиви поведінки, як усвідомлена необхідність дисципліни праці, почуття обов'язку, прагнення людини трудитися в певній організації, на культуру трудової діяльності. Ці методи відрізняє прямий характер впливу: будь-який регламент і адміністративний акт підлягає обов'язковому виконанню.

Для адміністративних методів характерна їх відповідність правовим нормам, що діють на певному рівні управління, а також актам і розпорядженням вищих органів управління [1].

Слід зазначити, що адміністративні методи встановлення трудової дисципліни в тій чи іншій мірі використовуються на підприємствах всіх форм власності та організаційної структури, але найхарактернішими ці методи є для державних організацій та установ, де працівники наділені державно-владними повноваженнями.

1.2 Переваги та недоліки адміністративних методів управління

Загальні принципи управління підприємством такі:

- управління підприємством здійснюється у відповідності зі статутом на основі поєднання прав власника відносно господарського використання свого майна та принципів самоуправління трудового колективу;

- найняття (призначення, обрання) керівника підприємства є правом власника (власників) майна підприємства та реалізується безпосередньо або через уповноважені ним органи;

- рішення по соціально-економічним питанням, які стосуються діяльності підприємства, виробляються та приймаються органами управління з участю трудового колективу та уповноважених ним органів;

- вищим керівним органом колективного підприємства є загальні збори (конференція) власників майна. Виконавчі функції по управлінню підприємством здійснює правління.

Методом називається захід або сукупність заходів у будь-якій людській діяльності, спосіб досягнення мети, шлях вирішення завдання.

Адміністративна школа (класична теорія організації) опрацьовувала підходи до удосконалення управління організацією в цілому. Представники цієї школи (А. Файоль, М. Вебер, Л. Урвік, Ч. Бернард) намагалися вирізнити загальні характеристики та закономірності управління організацією загалом. Метою їх досліджень було визначення універсальних принципів управління, дотримуючись яких організація досягатиме успіху.

Здобутки адміністративної школи:

детальне дослідження основних функцій управління;

опрацювання принципів побудови структури організації та управління працівниками.

Недоліки адміністративної школи:

помилковість пошуків універсальних принципів управління;

ігнорування соціальних аспектів управління.

Принципи управління Анрі Файоля:

Розподіл загальної роботи в організації на складові її частини.

Повноваження та відповідальність. Ці категорії "тримають одна одну". "Де надаються повноваження, там виникає і відповідальність".

Дисципліна. Дотримання досягнутих угод між організацією та її робітниками.

Єдиноначальність. Кожний робітник в організації повинен мати одного і тільки одного начальника.

Єдність керівництва. Всі операції в організації, які мають одну мету, повинні виконуватись під керівництвом одного начальника.

Підпорядкованість індивідуальних інтересів спільним. Цілі організації повинні домінувати над цілями окремих робітників або груп.

Винагорода. Система оплати повинна бути справедливою, стимулювати діяльність, а її розміри не повинні опускатися нижче розумного рівня.

Централізація. Ступінь концентрації влади на вищому рівні управління.

Ієрархія (скалярний ланцюг). "Ланцюг" начальників від вищого до нижчого рівня.

Порядок. "Усьому своє місце і все на своєму місці".

Справедливість. Відданість персоналу організації повинна поєднуватися з правосуддям керівництва організації.

Стабільність перебування на посаді. Організація повинна сприяти довгостроко...

Другие файлы:

Розробка системи менеджменту у крупному торговельно-посередницькому підприємстві
Зміст сучасного менеджменту, основні його принципи. Роль економічної і організаційної сфер в розвитку галузевого і загальноекономічного механізмів мен...

Функції менеджменту на підприємстві
Створення структури підприємства. Використання методів менеджменту на підприємстві. Ліквідація виявлених недоліків у якості продукції і виробничого пр...

Використання соціально-психологічних методів управління
Поняття й сутність менеджменту на підприємстві, його місце в системі управління. Загальна характеристика соціально-психологічних методів управління на...

Формування системи менеджменту на підприємстві
Системний підхід у менеджменті. Концепція адміністративного підходу до управління. Ефективність, якість діяльності менеджера. Організаційне забезпечен...

Функції та сучасні технології менеджменту на ТзОВ "Артеміда"
Сутність і зміст функцій менеджменту, їх види. Інструментарій методів та моделей управління. Аналіз наукових підходів та моделей ефективного менеджмен...