Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Аналіз системи управлінн яквстю послугя

Тип: реферат
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
ЗМІСТВСТУПАктуальність. Світовий досвід переконує, що за умов ринкової економіки все більшого значення набувають фактори, які обумовлюють можливість досягнення і забезпечення якості послуг, підвищення їх конкурентоспроможності і водночас критерію результативності господарської діяльності, добробуту суспільства в цілому.Універсальність проблеми якості загальновизнана економічною наукою. Дана проблема набуває особливої актуальності в Україні у зв’язку з поглибленням ринкових відносин, загостренням конкуренції, що обумовлює необхідність підвищення якісних характеристик послуг. Якість послуг є одним з найважливіших чинників успішної діяльності будь-якого підприємства, як кладова внутрішньоорганізаційного менеджменту, запорука досягнення і підтримання ефективної діяльності організації. Саме тому існує необхідність постійного вдосконалення методів забезпечення, оцінки та управління якістю як універсальної економіко-організаційної категорії.Проблема якості стала предметом активних досліджень вітчизняних вчених, починаючи з середини ХХ ст., коли підприємства на пострадянському просторі постали перед необхідністю адаптації до світового ринку, передусім в плані його вимог до якості. До таких досліджень слід віднести розробки у галузі маркетингового забезпечення якості таких вчених як Окрошко Н.Г. та Скрябіна Н.І. Активно вивчалися проблеми методології та методики обліку витрат на забезпечення рівня якості Морозовою-Герасимович Н.А., Михайловою Т.П., Джерелюк Ю.О. Ґрунтовний аналіз особливостей управління якістю внутрішньо фірмового планування здійснено Стасюк Л.Л., Муромець Н.С., Решміділовою С.Л..Метою курсової роботи є дослідження впливу якості послуг на ефективність діяльності організацій.Завдання курсової роботи: визначити поняття якості послуг, аналіз системи управління послуг, визначити методику впливу якості послуг на ефективність діяльності підприємств, відшукати шляхи вдосконалення якості послуг.Предметом дослідження є якість послуг та шляхи її підвищення.Об’єктом дослідження є сама система управління якістю послуг в курсовій роботі.Рівень якості послуг не може бути постійною величиною. Послуги залишаються технічно прогресивними і зручними до тих пір, доки їм на зміну не прийдуть нові, ще більш досконалі, що обумовлено науково-технічним прогресом в науці і техніці. Але на кожному часовому етапі якість послуг повинна бути оптимальною, тобто такою, що максимально задовольняє потреби споживачів при відносно мінімальних затратах на її досягнення.Зараз виготовляється багато послуг які б могли стати конкурентоспроможними на світовому ринку, але їм не вистачає забезпечення якості. Це може бути обумовлено тим, що підприємці не знають як досягти більш високої якості без великих витрат, або допускаються деяких помилок при забезпеченні якості своїх послуг.1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЯКОСТІ ПОСЛУГ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ1.1 Поняття якості послугЯкість відноситься до розряду таких понять, про які всі неодноразово чули і мають уявлення|виставу,подання,представлення|. Разом з тим|в той же час|, це уявлення|вистава,подання,представлення| лише підкреслює дуже|занадто| суб'єктивне трактування змісту|вмісту,утримання| терміну, в який кожен вкладає щось своє, одержане|отримане| на особистому|особовому| досвіді|досліді|. По словах А. Фейгенбаума, «Якість – це не євангелізм|, не рацпропозиція і не гасло|лозунг|, це спосіб життя». У філософському визначенні Гегеля термін «якість» означає: «Якість є в першу чергу|передусім,насамперед| тотожна з|із| буттям визначеність, оскільки|тому що| щось перестає бути тим, що воно є, коли воно втрачає|розгублює| якість». [9]Модель забезпечення якості послуг визначає якість послуги як сукупність характеристик послуги, що визначають її здатність|здібність| задовольняти встановлені|установлені| або передбачувані потреби споживача. Перший тип якості розуміється як властивості і характерні|вдача| особливості, які викликають|спричиняють| задоволення споживача, і як відсутність недоліків|нестач|, що підсилює|посилює| відчуття|почуття| задоволення у|в,біля| клієнта. Цей тип якості збільшує витрати. Другий тип якості може розглядатися|розглядуватися| як технічна і функціональна якість. Технічна якість - це те, з|із| чим залишився клієнт після|потім| взаємодії із|із| службовцем. Функціональна якість - це процес надання послуг. Під час цього процесу споживачі проходять|минають,спливають| безліч етапів, в їх взаємодії із|із| службовцями фірми. Проте|однак| якщо функціональна якість погана, то ніщо інше не виправить|справить| виникле відчуття|почуття| незадоволеності|незадоволення| у|в,біля| клієнта. Третій тип якості — суспільна|громадська|
Другие файлы:

Аналіз впливу системи оподаткування на діяльність підприємств
Формування та етапи розвитку податкової системи України. Суть спрощеної системи оподаткування та нарахування Єдиного соціального внеску. Порівняльний...

Розрахунки й аналіз характеристик засобів передачі інформації в системі технічного захисту інформації
Схема цифрової системи передачі інформації. Кодування коректуючим кодом. Шифрування в системі передачі інформації. Модулятор системи передачі. Аналіз...

Побудова системи нечіткого виведення
Визначення множини вхідних та вихідних лінгвістичних змінних нечіткої системи керування змішувачем. Аналіз побудови системи нечіткого виведення, розгл...

Аналіз студентської бази навчального закладу
Аналіз інтерфейсу та функціональності системи "ДекАрт-автоматизация работы деканатов и аспирантур", "АйТи-Университет". Постановка задачі "Аналіз студ...

Аналіз теорії цифрових автоматів
Аналіз математичного підґрунтя двійкової та двійкової позиційної систем числення. Переведення числа з двійкової системи числення в десяткову та навпак...