Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Управління якістю

Тип: контрольная работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Приватний навчальний закладІнститут ділового адмініструванняКафедра менеджментута маркетингуКонтрольна роботаЗ дисципліни«Управління якістю»Кривий РігЗміст1. Змістовна характеристика принципів управління якістю Е. Дімінга2. Класифікація витрат на якість3. Загальний підхід до створення системи менеджменту якості (СМЯ) на підприємстві відповідно до вимог стандартів ISO 9000:20001. Змістовна характеристика принципів управління якістю Е. ДемінгаОсновні постулати сучасного менеджменту були сформовані виходячи з потреб США. В них приділялось мало уваги основам управляння, які так потрібні сьогодні в Україні і цікаві з точки зору аналізу проблем українського менеджменту.У своїй книзі «Вихід з кризи» Е. Демінг повідомив американцям своє бачення сучасного менеджменту, який дозволяє постійно підвищувати якість продукції, покращувати управляння підприємством при одночасному зниженні витрат. Нові підходи Демінг виклав у вигляді 14 принципів менеджменту, він був впевнений, що вони доповнять американську практику і допоможуть трансформувати стиль керування, і був правий, його принципи допомогли американській промисловості подолати кризу 70-80-х років.Демінг сформулював свої принципи виходячи з потреб США, звертаючи увагу на ті моменти, які були мало розвинуті на той час. Він не приділяв увагу основам управляння, які були засвоєні американцями, але які так потрібні зараз в Україні.14 пунктів Демінга – основа його теорії менеджменту2. Класифікація витрат на якістьДо витрат, пов'язаних з якістю, належать:
  • Витрати, що виникли при забезпеченні та гарантуванні задовільної якості;
  • Витрати на вдосконалення товару (послуги);
  • Витрати, що викликані втратами з-за незадовільної якості товару (послуги);
  • Витрати на профілактику (діяльність по усуненню дефектів);
  • Витрати на оцінювання (випробування, контроль);
  • Внутрішні витрати, що виникли до поставки продукції, тому що вона незадовільної якості;
  • Зовнішні витрати, що виникли при транспортуванні, поставці продукції.
  • 3. Загальний підхід до створення системи менеджменту якості (СМЯ) на підприємстві відповідно до вимог стандартів ISO 9000:2000Загальновизнано, що один з кроків на шляху покращення менеджменту – впровадження СМЯ, яка відповідає вимогам стандартів ІСО 9000:2000. Сформульовані в них принципи менеджменту та критерії якості ввібрали в себе основний досвід міжнародного товариства по створенню конкурентоспроможного бізнесу. Нам залишається лише впровадити ці стандарти таким чином, щоб вони ефективно працювали на наших підприємствах.Система менеджменту якості являє собою модель менеджменту численних взаємопов'язаних, взаємодіючих, динамічних видів діяльності (процесів), що здійснюються організаціями (схема 1). Вона призначена для постійного покращення діяльності, а виходячи з цього і конкурентоспроможності організації на вітчизняному і світовому ринках.Так в першу чергу конкурентоспроможність будь-якої організації визначає її спроможність виробляти продукцію або надавати послуги, які не лише задовольняють всі вимоги, а ще й перевищують їх чекання. Звідси очевидно, що ключовими для організації є процеси життєвого циклу товару (послуги). Саме за результат цих процесів платить споживач! Тому ці процеси об'єкт зосередження всіх знань, вмінь та навиків, праці керівництва і персоналу – основа матеріального добробуту і конкурентоспроможності підприємства. Самі ці процеси формують і визначають якість продукції.Тому в новій версії стандартів ІСО 9000 поставлено акцент на процес них підхід до організації і управління роботами, головна ціль якого – позбутися відокремлення, неефективності і внутрішніх конфліктів, властивих багатьом функціональним ієрархічним організаціям.Нова система підштовхує спеціалістів по якості до системного підходу до проблем оптимального управління організацією. З іншого боку, багато керівників зрозуміли або починають розуміти, що методи управління минулого сторіччя орієнтовані лише на фінансовий прибуток і безперспективні сьогодні. Тому у світі спостерігається інтерес до системи збалансованих показників (СЗП).І відповідно до цього підходу для управління організацією доцільно оперувати системою з 4 показників:
  • Задоволеність персоналу;
  • Результативність та ефективність внутрішніх бізнес-процесів;
  • Задоволеність споживачів;
  • Другие файлы:

    Принципи та удосконалювання сучасних методів управління якістю
    Теоретичні аспекти управління якістю. Основні етапи розвитку систем управління якістю. Аналіз системи управління якістю ТОВ "Ферум". Оцінка рівня упра...

    Управління якістю продукції ТОВ "МТК"
    Теоретичні аспекти управління якістю. Поняття якості. Основні етапи розвитку систем управління якістю. Стандартизація та сертифікація якості продукції...

    Розробка комплексу функціональних моделей управління якістю в системах прийняття управлінських рішень
    Системний підхід в розробці принципів управління якістю організації. Стандарти ІСО в системі управління якістю виробничих процесів. Документація систе...

    Документування процесів системи управлення якістю на прикладі ВАТ "Харківський завод "Точмедприлад"
    Система управління якістю на підприємстві. Сучасний цикл управління якістю. Вимоги до виробництва медичних апаратів по екологічній безпеці. Процеси жи...

    Обгрунтування проекту вдосконалення системи управління якістю продукції
    Сутнісна характеристика системного управління якістю продукції, порівняльний аналіз вітчизняних та зарубіжних систем, головні напрямки та можливості в...