Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Операційний менеджмент казино

Тип: курсовая работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Зміст Вступ1. Поняття про операційний менеджмент в казино1.1 Менеджмент казино1.2 Ігровий моніторинг казино “Gold 2. Аналіз моделей операційного менеджменту в казино “Gold 2.1 основні прийоми конкурентоспроможності казино2.2 допоміжні конкурентні переваги казино GoldВисновкиСписок літературиВступКоли і де з'явилися азартні ігри, сказати важко. Зате про їх походження існує безліч переказів, легенд і домислів. Ймовірно, азартна гра бере початок від поєдинків в силі і спритності, в яких учасники і глядачі (уболівальники) укладали парі щодо результатів. Ті ж, у кого не вистачало сили і спритності взяти участь в таких змаганнях, знайшли утіху в інших іграх. Із стародавньої історії відомі розповіді про те, як на суперечку підкидали кістку в повітря – якою стороною вона впаде на землю. Звідси, мабуть, виникли кістки (кубики), на відміну від яких зовсім недавнім винаходом є гральні карти (не раніше 14-го сторіччя).З виникненням азартних ігор з'явилися і перші заборони на них. В середні віки проти азартних ігор виступали правителі і служителі церкви: читали проповіді, ставили поза законом виготовлення гральних кісток, - проте ці спроби терпіли невдачі, що в черговий раз підтверджує міцність тяги людини до азарту гри.В Україні гральні карти з'явилися в 17-м столітті – і на гру відразу ж послідували заборони. Гравців наказувало бити батогом, рубати їм пальці і руки, на них накладалися штрафи. Пізніше карткові ігри були поділені на заборонених і дозволених. До заборонених віднесли всі банкові ігри (рулетка, лотерея, очко, штосс). До дозволеними ж відносилися бридж, преферанс – ігри, де виграш залежить і від уміння гравця, а не тільки від успіху. Дозволялося грати не для виграшу, а «єдино для супроводження часу».Кажучи про азартні ігри, не можна не згадати про рулетку (фр. «Невелике колесо») . Небагато що відоме про походження рулетки. Із цього приводу існують дві теорії, обидві документально не підтверджені. Одна свідчить, що колесо винайшов в 1655 р. фр. математик Блез Паскаль для допомоги у вивченні вірогідності. У другій мовиться про якусь старокитайську гру «Магічна площа», в якій використовувалися 37 мініатюрних статуеток тварин. Куди б не приходила рулетка – вона ставала популярною. Рулетка стала символом казино - і сьогодні в неї грають у всьому світі.Перші ж казино з'явилися в Європі, в 1748 році. Ймовірно, будь-яке похмуре кубло або забігайлівка могли в ті часи іменуватися казино. На сучасному світі казино можуть вважатися тільки заклади, що дотримують правила і норми для гральних закладів, прийняті на всьому цивілізованому світі, мають державну ліцензію і відповідний нагляд за проведенням ігор.Як правило, в казино грають не тільки в карти і в рулетку. У казино також встановлюють ігрові автомати. І так же гра на ігрових автоматах в солідному респектабельному казино і в якому-небудь закладі сумнівною репутацією має істотні відмінності.1. Поняття про операційний менеджмент в казино1.1 Менеджмент казиноСучасне казино здатне існувати і успішно конкурувати на ринку лише за умови постійного розвитку і адаптації під умови ведення бізнесу, що змінюються . А це означає, що менеджмент казино, плануючи і досягаючи певна мета, постійно стикається з відповідними управлінськими проблемами - як спланувати роботи в часі і встигнути до певного терміну, які буде потрібно ресурси для досягнення конкурентної ринкової позиції, скільки ресурсів і коли саме .Одним з важливих критеріїв успішної діяльності казино є ефективне управління. І якщо менеджмент казино професійний, розбирається у всіх аспектах ведення бізнесу, розуміє і бачить не завжди явні взаємозв'язки між різними сферами діяльності казино, то такий заклад завжди займає сильну ринкову позицію.Команда менеджерів казино «Gold», здійснить всі необхідні заходи, застосовуючи системний підхід в управлінні, забезпечить підприємству сильну ринкову позицію і доб'ється збільшення прибули, що сприятиме розвитку підприємства.Конкурентоспроможність компанії визначається рівнем розвитку її персоналу. Створення умов для постійного вдосконалення знань, професійного розвитку і кар'єрного зростання співробітників є основою кадрової політики казино «Gold».Всебічна оцінка співробітників є необхідною умовою ефективної системи розвитку персоналу, яка припускає необхідність виявлення потреб в навчанні персоналу, що відповідають стратегічним завданням розвитку бізнесу.У компанії діє комплексна система тренінгів, покликана сприяти якнайповнішій реалізації професійного потенціалу співробітників:Основні теоретичні знання на ARОсновні технічні елементи роботи на рулетціТеорія і практика чищення поляТеорія підрахунку складних виплатРобота з комплит-максимумомОсновні способи і методи шахрайства на ARОсновні теоретичні знання на BJТехніка здачі карт на BJТехніка виплати на BJОсновні способи і методи шахрайства на BJТехніка здачі карт на CPАлгоритм роботи на CP з декількома обмінами карт
Другие файлы:

Операційний менеджмент
Новітній економічний розвиток та його вплив на всі сфери життя та науки суспільства. Операційний менеджмент як складова частина новітньої економіки. О...

Казино – как один из видов развлекательных услуг (на примере работы казино "Алекс-клуб")
Роль индустрии развлечений в организации туризма. Основные положения организации казино, порядок и условия его деятельности. Требования к персоналу ка...

Как обмануть казино.Радион Дунаев
В книге нет каких бы то ни было "взломов", "хаков", "программных дыр казино" и прочей ерунды, с помощью которых разводят лохов в интернете. Информация...

Операційний менеджмент підприємства
Операційна системи підприємства (ОСП) як складна управлінська система. Менеджмент ОСП є центральною ланкою управління, яка відноситься до виробництва...

Операційний менеджмент у структурі менеджменту організації
Операційний менеджмент порівняно нова наука. Раніше у вищих навчальних закладах ця дисципліна вивчалася під назвою «Організація та управління виробниц...