Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Вимоги до оформлення документів

Тип: контрольная работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Контрольна робота"Мова документів. Загальні вимога до укладання та оформлення"Документ та його функціїДокументування та організація роботи з документами, що охоплює сукупність форм, прийомів, способів і методів їх укладання й обробки, називається діловодством (справочинством).Сучасний термін «документаційне забезпечення управління» є інформаційно-технологічною складовою в сучасній організації діловодства.Результатом документування є документ зафіксована на матеріальному носієві інформація з реквізитами, які дозволяють ЇЇ ідентифікувати. Носій це матеріальний об'єкт, що використовується для закріплення та зберігання на ньому мовної, звукової чи зображувальної інформації, у тому числі в перетвореному виглядіРазом із папером нині широко використовуються й нові носії магнітні стрічки, дискети, диски, які дозволяють використовувати для документування технічні й автоматизовані засоби.Документування регламентований процес запису інформації на папері чи іншому носії, який забезпечує її юридичну силу.Юридична сила здатність офіційного документа, яка надається йому чинним законодавством, компетенцією органу, що його видав, та встановленим порядком його оформлення. Юридична сила документа забезпечується встановленим для кожної різновидності документів комплексом реквізитів обов'язкових елементів укладання документа.Держстандартом установлений не лише склад реквізитів (усього їх 31), але й зони, і послідовність їх розташовування на документі. Сукупність реквізитів і схема їх розташовування на документі складають його формуляр.Наявність формуляра забезпечує спільність документування і спільність документації як у межах одного закладу, так і в цілому в країні.У соціальному плані будь-який офіційний документ поліфункціональний, тобто одночасно виконує декілька функцій, що й дозволяє йому задовольняти різноманітні людські потреби.До загальних функцій документа належать:Інформаційна будь-який документ створюється для збереження інформації, оскільки необхідність її зафіксувати причина укладання документа.Соціальна документ є соціально значущим об'єктом, оскільки його поява спричинена тією чи іншою соціальною потребою.Комунікативна документ виступає як засіб зв'язку між окремими елементами офіційної, громадської структури (закладами, установами, фірмами тощо).Культурна документ є засобом закріплення та передавання культурних традицій, що найкраще простежується на великих комплексах документів (науково-технічної сфери), де знаходить відображення рівень наукового, технічного й культурного розвитку суспільства.До специфічних функцій документа належать:Управлінська документ є інструментом управління; ця функція притаманна низці управлінських документів (плановим, звітним, організаційно-розпорядчим та ін.), які спеціально створюються для реалізації завдань управління.Правова документ є засобом закріплення і змін правових норм та правовідносин у суспільстві; ця функція є визначальною в законодавчих та правових нормативних актах, що створюються з метою фіксації правових норм і правовідносин, а також будь-які документи, які набувають правової функції тимчасово (для використання як судовий доказ).Історична коли документ є джерелом історичних відомостей про розвиток суспільства; цієї функції набуває певна частина документів лише після того, як вони виконають свою оперативну дієву роль і надійдуть до архіву на збереження.Будь-який документ є складовою частиною (елементом) відповідної системи документації.Система документації це сукупність (спільність) певних документів, взаємопов'язаних за ознаками походження, призначення, виду, сфери діяльності та єдиних вимог до їх оформлення (укладання).Офіційні (службові) документи залежно від сфери їх застосування та функціонування поділяються на управлінські, наукові, технічні (конструкторські), технологічні, виробничі й ін. Але лише управлінські документи забезпечують порядок управлінця об'єктів як у межах усієї держави, так і в окремій організації.Основними комплексами всієї документації є:
  • організаційно-правова документація;
  • планова документація;
  • інформаційно-довідкова й довідково-аналітична документація;
  • звітна документація;
  • документація щодо особового складу (кадрова);
  • фінансова документація (бухгалтерський облік та звітність);
  • документація з матеріально-технічного забезпечення;
  • договірна документація;
  • документація з документаційного та інформаційного забезпечення діяльності закладів.
  • Окрім зазначених, є ще спеціалізована (відомча) документація, яка відображає діяль...
    Другие файлы:

    Форма службового документа. Форма-зразок документа. Логічна схема
    Порядок складання та оформлення службових документів. Особливості оформлення закордонних відряджень. Порядок друкування та вимоги до документів, що зд...

    Основи діловодства
    Діловодство як галузь ведення документів. Реквізити документів: поняття, склад, види, правила їх складання та оформлення, головні вимоги. Поняття кадр...

    Різновиди документів за формою викладу основної інформації
    Вимоги до текстів службових документів. Наказ як найпоширеніший вид розпорядчих документів. Правила оформлення розпорядження та рішення, їх головні та...

    Оформлення копій документів
    Класифікація документів за стадією виготовлення, їх різновиди та характеристика. Вимоги до копій документів: способи виготовлення та засвідчення. Визн...

    Оформлення документів при звільненні з роботи
    Правові та ділові аспекти проблеми звільнення з роботи, її місце та значення в діяльності сучасного підприємства. Процедура оформлення документів при...