Стиль роботи керівника
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИСХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ДАЛЯМАГІСТРАТУРА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯКОНТРОЛЬНА РОБОТАЗ ДИСЦИПЛІНІ:ПСІХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯСтиль роботи керівникаСлухач гр. ДС-241з Льовіна М.О.Викладач Денисенко Г.О.Луганськ 2005ЗМІСТВведення1 Керівник в системі управління персоналом1.1 Сфера діяльності керівника1.2 Якості керівника2 Стилі керівництва і управління3 Функції керівникаФункції керівника по ФайолюФункції керівника по Десслеру3.3 Функції керівника по Адаїру3.4 Пам'ятка керівнику про стиль та методи керівництва4 Стратегії керівництва4.1 Стратегія Нельсона4.2 Стратегія Жукова4.3 Стратегія по ДракеруВисновокКонтрольне тестуванняСписок літературиВВЕДЕННЯУ всі часи і у всіх народів роль керівника будь-якого рівня управління і будь-якої сфери діяльності була, є і буде визначальної в досягненні мети з якнайменшими витратами часу і ресурсів. Такими керівниками не тільки народжуються, але і стають. Як стати такому керівником? Що в собі потрібно розвивати, над чим працювати? Цьому присвячена зазначена робота.З розвитком економіки, зокрема в нашій країні, терміни «менеджмент» і «менеджер», швидко і міцно увійшли до нашого життя і в наш словарний ужиток, замінивши такі терміни, як «управління», «управлінська діяльність», «керівник», «директор».Саме поняття management в значенні близькому до сучасного з'явилося з початком промислової революції XVII – XIX в Англії, а потім розповсюдилося по всьому світу. Народженням своїм менеджмент був зобов'язаний зростанню числа крупних підприємств з сотнями і тисячами робітників. Їх власники вже не могли кваліфіковано керувати поодинці такою кількістю підлеглих і вимушені наймати для цього спеціальних людей – менеджерів, професійних керівників. Групи таких людей і одержали назву менеджмент.Менеджмент не дає готових рецептів ідеальної організації і найкращих методів рішення проблем, придатних на всі випадки життя, бо постійно міняються умови діяльності людей, їх мети, задачі. Він учить думати, правильно ставити питання і шукати на них відповіді, а також дає людям деякі прості правила гри.Після тривалих дебатів в спеціальній управлінській літературі англійський термін «менеджмент» і украінськек «управління» розглядаються як тотожні, взаємозамінні. Ряд дослідників вважають, що таке збіг не випадковий, оскільки його основу складають об'єктивні процеси суспільного розвитку, що роблять вплив на трактування понять і підходи до розкриття їх змісту. Як доказ приводять шість підходів до визначення суть і ролі управління і менеджменту:Мистецтво (практика) виконання роботи;Наука (область людського знання);Функція (вид діяльності);Процес;Люди, що управляють організацією;Орган або апарат управління.На підтвердження даних підходів можна привести визначення Пітера Дракера: «Управління – це особливий вид діяльності, перетворюючий неорганізований натовп на ефективну цілеспрямовану і виробничу групу». А зараз розглянемо термін «керівництво». «Керівництво – це основна функція керівника, пов'язана з управлінням людьми досягши поставленої мети».У ефективній роботі підприємства традиційно важливу роль виконує керівник. Досвід останніх років показав, що практично в однакових економічних і соціальних умовах одні підприємства не тільки вижили, але і успішно розвиваються, а інші виявилися несостоятельнимі і переживають важку кризу. Аналіз стану цих підприємств показав, що в значній мірі доля підприємства знаходилася і дотепер знаходиться в руках його керівника.Керівник – це працівник, що відповідає за конкретний господарський об'єкт або комплексну програму, що має в своєму підпорядкуванні колектив співробітників і наділений необхідними правами і повноваженнями ухвалювати управлінські рішення і нести за наслідки їх реалізації відповідальність.Грунтуючись на аргументуванні про актуальність вибраної теми, можна визначити цільову орієнтацію роботи.Мета курсової роботи:1. Показати сферу діяльності керівника.2. Дати уявлення про становлення керівництва як науки, ознайомитися з внеском основоп...