Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Особливості функціонування авіакомпаній

Тип: дипломная работа
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
ПланВступ1. Теоретичні аспекти функціонування авіакомпаній1.1 Особливості менеджменту авіакомпаній1.2 Аналіз світового ринку авіапослуг2. Діяльність авіакомпаній2.1 Діяльність авіакомпаній США та Північної Америки2.2 Діяльність Авіакомпаній ЄС2.3 Діяльність Азійських авіакомпаній2.4 Діяльність авіакомпаній РФ та України3. Перспективи розвитку світового авіаринкуВисновкиСписок використаної літературиВступЛітаки - найпопулярніший вигляд транспорту в світі. Те ж саме можна сказати і про авіаперевезення в туризмі. І цьому є ряд причин:по-перше, авіація найшвидший і зручніший вигляд транспорту при переїздах на далекі відстаніпо-друге, сервіс на авіарейсах в даний час задовольняє потреби туристівпо-третє, авіаційні компанії, маючи міжнародні мережі бронювання і резервування, виплачують туристським агентствам певну суму за кожне заброньоване в літаку місце, мотивуючи їх тим самим вибирати авіаперевезення.Відсоток переваг туристів при виборі вигляду транспорту для подорожей в авіаліній значно вище, ніж в залізниць або автобусних компаній. Можна сказати, що авіаперевезення по цьому показнику займають лідируюче місце. Повітряний транспорт є одній з найшвидше і галузей світового господарства, що динамічно розвиваються, і з кожним роком займає усе більш міцні позиції в загальносвітовій транспортній системі. Основними учасниками на повітряному транспорті є: держави в особі їх урядів і авіаційних адміністрацій, авіакомпанії і авіапідприємства, аеропорти, турфірми і інші організації - агенти авіакомпаній з продажу авіаперевезень, організації - партнери авіакомпаній і аеропортів по обслуговуванню літаків, пасажирів і вантажовідправників (паливно-заправочні фірми, організації, що представляють технічне і комерційне обслуговування і борт живлення, автотранспортні фірми, готелі і інші обслуговуючі організації).Мережа міжнародних перевезень в даний час охоплює декілька географічних регіонів і більше 150 держав світу. Основними цілями цих організацій і підприємств є:забезпечення безпечного і впорядкованого розвитку цивільної авіаціїзаохочення конструювання і експлуатації повітряних засобівзаохочення розвитку повітряних трас, авіа портів і т.п.задоволення пасажирів в безпечному, регулярному, ефективному і економічному повітряному транспортізапобігання безрозсудним втратам в економіцізабезпечення пошани прав договірних сторінбезпека перельотів в міжнародній авіа навігаціясприяння в розвитку авіа навігація.1. Теоретичні аспекти функціонування авіакомпаній1.1 Особливості менеджменту авіакомпанійСпецифіка бізнесу будь-якої авіакомпанії полягає в тому, що її діяльність пов'язана з ризиками, що носять катастрофічний характер, часто непорівнянними з тими, які виникають в промислових компаніях інших галузей, тому управління ризиками або ризик-менеджмент є насущною необхідністю. До недавнього часу ризик-менеджмент розглядався акціонерами і керівниками авіакомпаній як фрагментований і вузькоспеціалізований підхід до управління ризиками.Традиційно вважалося що це стосується, перш за все, авіаційної безпеки і страхованих і фінансових рисок. Процес управління ризиками здійснювався епізодично - тоді, коли менеджери порахують це необхідним, при цьому кожен структурний підрозділ самостійно управляв ризиками відповідно до своїх функцій. Останні чотири роки виживання багатьох перевізників безпосередньо залежало від того, наскільки серйозно вони зможуть скоротити свої витрати і підвищити ефективність роботи. Успішний розвиток авіакомпаній-без-надмірностей показало, що в цій справі хорошою підмогою можуть стати it-технології.А традиційні авіакомпанії запозичують досвід своїх "дешевих" конкурентів, нарощуючи об'єми продажів через Інтернет, відмовляючись від паперових бланків на користь електронних квитків і активно упроваджуючи кіоски самостійної реєстрації в аеропортах. Якщо в 2003 р. зі всієї кількості випущених квитків лише 10% складали електронні, то тепер на їх долю доводиться практично третина всіх проданих квитків. З опитаних перевізників Інтернет як основний канал дистрибуції розглядають 16% (в основному це авіакомпанії Північної Америки), і більше половини всіх проданих ними квитків - електронні. [6]Для організації інтернет-продажів перевізники використовують як власні сайти, так і незалежні веб-сервер-портали (наприклад, Expedia або Travelocity) і ресурси, створені групами авіакомпаній (такі як Orbitz в США або Opodo в Європі). Проте найефективнішим каналом поширення квитків через Інтернет залишаються власні веб-сайти авіакомпаній.Так, в 2005 р. порядку 98% продажів easyjet було зроблено через її сайт www.easyjet.com.Серед основних перешкод збільшення об'єму інтернет-продажів традиційні перевізники називають складні тарифні плани, в яких непідготовленому покупцеві важко розібратися самостійно, побоювання втратити традиційні канали поширення, а в деяких регіонах - неготовність населення набувати перевезень через Інтернет. Поки неясно, як боротися з останніми двома чинниками, а ось свої системи тарифікації традиційні авіакомпанії вже почали спрощувати - це ще один прийом, узятий на озброєння з арсеналу "дешевих" компаній. Наприклад, в травні 2003 р. канадська авіакомпанія Air Canada ввела нову тарифну сітку для внутрішніх маршрутів, зменшивши кількість тарифів з 22 до п'яти.З розвитком продажів через Усесвітню павутину безпосередньо зв'язано і активне впровадження електронного квитка. Але я...
Другие файлы:

Співпраця авіакомпаній на авіалініях, аналіз досягнень
Пульні угоди як форма співробітництва авіакомпаній. Організаційно-економічна характеристика авіакомпанії "Аерофлот", показники її діяльності. Розширен...

Офшорні зони та компанії: особливості функціонування
Характеристика офшорних зон та особливості їх функціонування. Головне призначення фірми транзитних торгівельних операцій, трастових компаній. Імпорт т...

Види комерційних банків, крітерії їх класифікації та особливості побудови і функціонування
Дослідження особливості організації банківської справи, видів комерційних банків, критеріїв класифікації, особливостей побудови і функціонування, осно...

Регіональний ринок цінних паперів України : особливості розвитку та функціонування
Висвітлення сутності ринку цінних паперів Північно-Східного району, що підпорядковується Східному та Полтавському територіальним управлінням НКЦПФР. О...

Тенденції розвитку та функціонування словотвору в сучасній німецькій публіцистиці
Шляхи збагачення німецького лексичного складу, види та моделі словотвору. Поняття запозичення. Публіцистичні жанри та їхні мовні особливості. Мовні ос...