Студенческий сайт КФУ - ex ТНУ » Учебный раздел » Учебные файлы »Менеджмент

Макросередовище організації і необхідність його вивчення і врахування в стратегії розвитку

Тип: реферат
Категория: Менеджмент
Скачать
Купить
Міністерство економіки УкраїниУкраїнська Академія Зовнішньої Торгівлі Контрольна робота з дисципліни “Міжнародний стратегічний менеджмент”Виконала: студентка 1 курсу, 4 групи ММЗ 004 Єрьоменко Алла Іванівна.Адреса: 04071 м. Київ, вул. Межигірська 3, кв.27 Київ 2001Макросередовище організації і необхідність його вивчення і врахування в стратегії розвиткуВступБудь-яке підприємство перебуває і функціонує у середовищі. Аналіз середовища є початковим етапом формування стратегії діяльності підприємства, оскільки забезпечує відповідну базу для визначення місії і цілей його функціонування. Аналіз середовища передбачає вивчення і дослідження трьох його складових:• макросередовища;• мікросередовища;• внутрішнього середовища.Мікросередовище — учасники ринку, які безпосередньо контактують з підприємством і впливають на нього. Це насамперед споживачі, постачальники, конкуренти, посередники. Внутрішнє середовище — сукупність факторів, що визначають процеси діяльності підприємства. Це виробництво, маркетинг, фінанси, персонал тощо.Макросередовище складається з елементів, які прямо не пов'язані з підприємством, але впливають на формування загальної атмосфери бізнесу. Розрізняють такі основні компоненти макросередовища: політичні, економічні, природні, соціальні, технологічні та деякі науковці визначають ще такий фактор як випадок. Усі сучасні автори розрізняють:
  • зовнішнє середовище (або середовище непрямого впливу);
  • проміжне або безпосереднє середовище;
  • внутрішнє середовище організації.
  • МакросередовищеУрядЕкономікаМікросередовищеАкціонериПостачальникиПрофспілкиПокупціПідприємствоКредиториКонкуренти Природні фактори ВипадокНауково-технічний прогресСоціально-демографічне середовищеРис.1 Оточення бізнесуЗовнішнє середовище - це сукупність факторів, які формують довгострокову прибутковість організації і на які організація не може впливати взагалі або має незначний вплив.Проміжне середовище - це сукупність факторів, які формують довгострокову прибутковість організації і на які вона може впливати через встановлення ефективних комунікацій.Внутрішнє середовище організації - це сукупність факторів, які формують її довгострокову прибутковість організації і перебувають під безпосереднім контролем керівників та персоналу організації.Зовнішнє середовище є джерелом, що забезпечує організацію ресурсами, необхідними для підтримки її внутрішнього потенціалу на належному рівні. Організація знаходиться в стані постійного обміну з зовнішнім середовищем, забезпечуючи тим самим собі можливість виживання. Але ресурси зовнішнього середовища не безмежні. І на них претендують багато інших організацій, що знаходяться в цьому ж середовищі. Тому завжди існує можливість того, що організація не зможе одержати потрібні ресурси з зовнішнього середовища. Це може послабити її потенціал і привести до багатьох негативних для організації наслідкам. Задача стратегічного управління складається в забезпеченні такої взаємодії організації із зовнішнім середовищем, що дозволяло б їй підтримувати її потенціал на рівні, необхідному для досягнення її цілей, і тим самим давало б їй можливість виживати в довгостроковій перспективі. Для того щоб визначити стратегію поведінки організації і провести цю стратегію в життя, менеджери повинні мати детальну уяву про зовнішнє середовище, тенденції його розвитку і місця, що займає в ній організація. При цьому зовнішнє оточення вивчається стратегічним управлінням, у першу чергу для того, щоб розкрити ті загрози і можливості, які організація повинна враховувати при визначенні своїх цілей і шляхів їх досягнення.
    Другие файлы:

    Стратегія розвитку організації ТОВ ВО "Еко-плюс"
    Методологічні засади дослідження стратегії розвитку торгівельної організації. Зміст та форми стратегії розвитку організації. Критерії оцінки ефективно...

    Стратегія розвитку СП "Кераміка" на ринку України
    Вивчення теоретичних аспектів формування стратегії розвитку спільних підприємств. Аналіз системи стратегічного управління ТОВ СП "Кераміка". Удосконал...

    Розробка стратегії розвитку підприємства
    Стратегічне управління в системі менеджменту організації. Основні типи стратегій поведінки і розвитку фірми, різноманітність їх класифікацій. Аналіз р...

    Конкурентоспроможність персоналу як об’єкт стратегічного управління
    Сутність розвитку персоналу у забезпеченості конкурентоспроможності працівників і організації. Взаємозв'язок стратегії розвитку персоналу та стратегії...

    Дослідження впливу факторів макросередовища на кон’юнктуру ринку
    Будь-яке підприємство здійснює свою діяльність не ізольовано від інших об’єктів чи сил, а під впливом найрізноманітніших факторів, які утворюють марке...